"עשר שאלות על הר הבית"

אוריאל פרנק

מדי פעם מפרסם הרב שלמה אבינר את דעתו נגד עלייה להר בית ה' בצורת שאלות ותשובות.
הנה הפניות לשתיים כאלה: [1. עשר שאלות על הר הבית   2. שאלות על עלייה להר הבית
השבוע פורסם שוב שו"ת בנושא העלייה להר הבית. [הנה הקישור לעלון 'באהבה ובאמונה':1305.pdf (meirtv.com)]
אלא שהפעם זכה השו"ת ל"שות-ראי" [על דרך "תביעת-ראי"], מטעם הרב וולפסון [ערוץ 7, בקישור זה], שכדבריו:
"אני מבקש להביא לפניכם את השאלות עם שינויים לפי העניין, ותשובות שונות ממה שכתב הרב, והבוחר יבחר".
גם אני הקטן הופתעתי מאוד למקרא התשובה הראשונה של הרב אבינר, שההין לכתוב שחור ע"ג לבן בניגוד לדברי הרמב"ם: "לא כתוב באף מקום שיש מצוה להתפלל שם".