اس ام اس و جک خنده دار فروردین

fun Toop

to shahz...@yahoogroups.com, shah...@googlegroups.com, shahza...@yahoogroups.com

عنوان ايميل:

اس ام اس و جک خنده دار فروردین

در صورتي که هر يک از عکس ها باز نشد اينجا کليک کنيد و توضيحات را انجام دهيد را بزنيد

اس ام اس و جک خنده دار فروردین ۹۱| sms jok jadid

وقتی کسی ناراحتت می کنه ۴۲ تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی! اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه که دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش!

اس ام اس بازی بین دو عاشق، دختره این پیامک رو میفرسته:

عشق من اگر الان خوابی، رویاهاتو برام بفرست

اگر داری میخندی، لبخندت رو برام بفرست

و اگر در حال گریه ای، برایم اشکهایت را ارسال کن

دوستت دارم

پسره جواب میده:

من الان توالتم. چی برات بفرستم !؟!؟!؟

.

.

.

پیامک خنده دار

اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

پیس پیس پیسسسسسس

فیش فیش فیشتتتتتتت

( برقراری ارتباط جنس نر با ماده در ایران ! )

.

.

.

اس ام اس جدید

دوست عزیز !!! اگر خیلی آشغالی , حداقل قابل بازیافت باش !!!

مرسی ! :)

.

.

.

تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!!

نیمرو را به خاطر بسپار !

دانشجو مُردنیست !

.

.

.

در راستای پاییز و زمستون و قبض گاز ! :

حالا خوبه که اسمش گازه اینقدر پول قبضش میاد

فکر کن اگه اسمش بوس بود…..چقدر میومد !

.

.

.

پشت کامیونا مینویسن عاقبتِ فرار از مدرسه

پشت مسافر کشا

عاقبت ادامه تحصیل!

.

.

.

دعای غضنفر :

خدایا به من آرامشی اعطا فرما که نزنم دهن خیلیا رو سرویس کنم !

.

.

.

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی

تقسیم پشه ها بین اعضای خانوادست !

.

.

.

لذت بردن یعنی اینکه بری مهمونی، دخترشون برات شربت بیاره

آروم بگی :خودتون درست کردین؟؟ اونم با عشوه بگه : بله نوش جان

تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی !

.

.

.

راسته که میگن

اگه به یه کچل بخندی بی برو برگرد کچل میشی

ولی به یه میلیونر قهقه هم بزنی هیچ اتفاقی نمی افته !

.

.

.

معلمه سر کلاس میگه هرکی خنگه از سر جاش پاشه

یکی از شاگرد ها از جاش پا میشه میگه

آقا به خدا ما خنگ نیستیم پا شدیم شما تنها نمونی !

اولی: ببخشید با حرف هایم سر شما را درد آوردم.
دومی: نه اختیار دارید، من حواسم جای دیگری بود! . . .

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟
میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

از یارو می پرسن “دگرگونی” یعنی چی؟ میگه یعنی این گونی نه ، یک گونی دیگه!

به یکی می گن با مخابرات جمله بساز! میگه: مخا برات برقصم!

یارو میره تو یه کتابفروشی …. میگه: وولک پوستر مو رو داری ؟ کتابفروش میگه: نه! طرف می گه: وی ی ی تو هم تموم کردی ؟!

روزی عقابی خسته داشت پرواز میکرد که ناگهان گنجشکی میره طرفش میگه: کاکا وسعت پر رو حال میکنی؟ عقابه میگه: برو حوصلتو ندارم! گنجشکه بازم پیله میکنه میگه: کا وسعت باله رو حال میکنی؟ عقابه بازم میگه: بروحوصلت و ندارم و گرنه میام یه کاری میکنم پرات بریزه! گنجشکه میگه: مردی بیا! عقابه میره شگنجشکه میزنه پراشو میروزنه گنجشکه در حال افتادان میگه میگه کا هیکل و حال میکنی!

یارو ماشینش قفل میشه.

بنده خدا میره میگرده دوساعت سه ساعت بعد یک قفل ساز پیدا می کنه میاره بعد به زن و بچش با کمال شرمندگی میگه:تا من رفتم و برگشتم تو ماشین حوصلتون که سر نرفت؟

. . .

وقتی کسی ناراحتت می کنه ۴۲ تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی! اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه که دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش!

*******************************

دفتر خاطرات چوبی با جایگاه

دفتر خاطرات چوبی با جایگاه

آیا شما دوست دارید که وقایع روزمره خود را در جایی

یادداشت کنید تا همیشه بتوانید آنها را مرور کنید و از لحظه

های عاشقانه و زیبای خود لذت ببرید ؟

آیا دوست دارید ثانیه هایی که با آنکه دوستش دارید

گذرانده اید را بارها و بارها با جزئیات به خاطر بیاورید

در این دفتر زیبا

خاطرات زندگی تان را ماندگار کنید

هدیه ای بی نظیر برای افراد با ذوق و قریحه

يادداشت و ثبت خاطرات تلخ و شيرين روزانه به

زبان و احساس شخصي يك شخص،كاري

ارزشمند است كه بسياري از افراد خوش ذوق در

زندگي ماشيني امروز نيز به انجام آن مي پردازند .

نوشتن خاطرات و سرودن شعر به سلامت روان شما

کمک خواهد کرد.

برای غلبه بر اضطراب دست به قلم شوید .

دانشمندان معتقدند، نوشتن خاطرات روزانه و سرودن

شعر تاثیر مثبتی بر کنترل احساسات و غلبه بر ترس،

غم و اضطراب دارد.

ایران ،سرزمین ادب

ایرانیان از دیرباز با ابزار واژه و قلم سخن گفته اند

ایران، سرزمین گنجینه های ارزشمندی از اندیشه های

روشن است و چه بسیار شاعران و نویسندگانی که از

روزگاران دور، کلمات را صیقل داده اند و

مرزهای تاریخ و حماسه و ادب را درنوردیده اند و تا امروز

زنده و ماندگار پیش تاخته اند.

این دفتر زیبا هدیه ایست بی نظیر

برای آنکه دوستش دارید

و قصد دارید آرامشی واقعی در دنیای ماشینی امروز

به او هدیه کنید.

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید دفتر خاطرات چوبی با جایگاه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید دفتر خاطرات چوبی با جایگاه