> Lisääppä vielä vertailuun mahdollisuus itse määritellä puheluiden
> jakauma eri operaattorien kesken...
>
> > > > http://shell.nic.fi/~helper/gsm/default.php
Lisätty!
Samalla lisätty mm. Telian City-liittymät.
Laitappa samalla Tandemin kuukausimaksuksi 19mk/kk. En nimittäin henkilökohtaisesti tiedä ketään joka käyttäisi sitä toista 29mk/kk vaihtoehtoa.
--
Tumi, http://2-mi.com
[ futisennustaja, ~1000 vitsi/AD&D/DragonLance/B5/LotR kuvaa, GooMia.. ]