Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tähdet, tähdet 2019

3 views
Skip to first unread message

Turo Juurakko

unread,
Nov 6, 2018, 5:54:56 AM11/6/18
to
Ohjelma palaa helmikuussa...

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Nov 6, 2018, 1:36:03 PM11/6/18
to
Turo Juurakko explained :
> Ohjelma palaa helmikuussa...

Tomi Metsäkedolle uusi mahdollisuus ja Veitola pyytää ohjelman aluksi
anteeksi.

--
Haluaisin olla luonnonsuojelijoiden puolella. Mutta en voi, koska ne
ovat niin urpoja.

Turo Juurakko

unread,
Nov 6, 2018, 1:41:03 PM11/6/18
to
JiiHoo kirjoitti 6.11.2018 klo 20:36:
> Turo Juurakko explained :
>> Ohjelma palaa helmikuussa...
>
> Tomi Metsäkedolle uusi mahdollisuus ja Veitola pyytää ohjelman aluksi
> anteeksi.
>

Viides kausi voitais aloittaa tosiaan ryminällä. Varmaan houkuttelis
katsojiakin.

--
mukavan tiukkaa

Turo Juurakko

unread,
Jan 10, 2019, 5:38:38 AM1/10/19
to
Turo Juurakko kirjoitti 6.11.2018 klo 12:55:
> Ohjelma palaa helmikuussa...
>

Kilpailijat:

Ressu Redford
Jonna Geagea
Kyösti Mäkimattila
Ilta
Jussi Rainio
Heidi Kyrö
Jon-Jon Geitel
Aurora
Samae Koskinen
Petra Gargano.

Aika tuntemattomia, eivätkä herätä suuria tunteita, mutta niin on ollut
edellisilläkin kausilla ja ihan viihdyttäviä niistäkin on tullut.
Katrihelenat ja jennivartiaiset tuntuvat olevan sen verran imagonsa
vankeja, että heidän kaliberiaan olevia nimiä on kai realistisesti turha
odotella tällaiseen hupsuttelu- ja heittäytymisohjelmaan.

--
mukavan tiukkaa

rosk...@roskaasci.fi.invalid

unread,
Jan 10, 2019, 6:58:33 AM1/10/19
to
Turo Juurakko kirjoitti 10.1.2019 klo 12.38:
> Kilpailijat:
>
> Ressu Redford
> Jonna Geagea
> Kyösti Mäkimattila
> Ilta
> Jussi Rainio
> Heidi Kyrö
> Jon-Jon Geitel
> Aurora
> Samae Koskinen
> Petra Gargano.
>
> Aika tuntemattomia, eivätkä herätä suuria tunteita, mutta niin on ollut
> edellisilläkin kausilla ja ihan viihdyttäviä niistäkin on tullut.
> Katrihelenat ja jennivartiaiset tuntuvat olevan sen verran imagonsa
> vankeja, että heidän kaliberiaan olevia nimiä on kai realistisesti turha
> odotella tällaiseen hupsuttelu- ja heittäytymisohjelmaan.
>
Heti ensimmäisenä tuttu nimi, suuri tähti Turun mittapuulla. Toinen
tuttu on Heidi Kyrö, mutta muut täysin tuntemattomia minulle.



--
----
Käy radioaiheisilla sivuillani: http://www.saunalahti.fi/rick/
Rickin juttuja: http://rickinjuttuja.blogspot.com/
Radiomiehen matkailublogi: http://radiomiehenmatkat.blogspot.com/
Tue suomalaista radiotoimintaa ostamalla SWR-tuotteita:
http://www.swradio.net/shop.htm
Luettavissa suomalaista piraattiradiohistoriaa
sivuilta:http://www.vapaaradio.fi/
sieltä löytyy myös vanhempia lokeja suomessa kuulluista piraattiasemista.

Turo Juurakko

unread,
Jan 10, 2019, 7:59:50 AM1/10/19
to
rosk...@roskaasci.fi.invalid kirjoitti 10.1.2019 klo 13:58:
> Turo Juurakko kirjoitti 10.1.2019 klo 12.38:
>> Kilpailijat:
>>
>> Ressu Redford
>> Jonna Geagea
>> Kyösti Mäkimattila
>> Ilta
>> Jussi Rainio
>> Heidi Kyrö
>> Jon-Jon Geitel
>> Aurora
>> Samae Koskinen
>> Petra Gargano.
>>
>> Aika tuntemattomia, eivätkä herätä suuria tunteita, mutta niin on
>> ollut edellisilläkin kausilla ja ihan viihdyttäviä niistäkin on
>> tullut. Katrihelenat ja jennivartiaiset tuntuvat olevan sen verran
>> imagonsa vankeja, että heidän kaliberiaan olevia nimiä on kai
>> realistisesti turha odotella tällaiseen hupsuttelu- ja
>> heittäytymisohjelmaan.
>>
> Heti ensimmäisenä tuttu nimi, suuri tähti Turun mittapuulla. Toinen
> tuttu on Heidi Kyrö, mutta muut täysin tuntemattomia minulle.

Jonna Geagea on Nylon Beatin Jonna.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Jan 10, 2019, 9:18:42 AM1/10/19
to
Turo Juurakko expressed precisely :
Sanoisin että entisiä suuria staroja.
Ressu, Jonna, Petra ja Jussi ovat olleet jossain vaiheessa Suomen
ykkösiä. Heidi Kyrö ei ole tainnut koskaan menestyä kuin tangokisoissa,
mutta pitkä ura toki silläkin. Kai sekin on menestys, jos itsensä
pystyy keikkailemalla elättämään.

Muut sitten mulle ihan outoja, vaikka pari nimeä vähän kuulostaa siltä,
että olen sen jossain kuullut.
Saa nähdä maltanko olla katsomatta.

--
Tekniikan huippuosaja Matti Lehtiniemi:
"Taidat olla suvakki/vasemmistolaisperheestä kun et kykene
kunnioittamaan meitä tekniikan huippuosaajia.Tai sitten uskovaisesta
perheestä, jossa isäsi on opettanut että kaikki maailmassa on Jumalan
ansiota."

Ari Saastamoinen

unread,
Jan 10, 2019, 10:59:38 AM1/10/19
to
rosk...@roskaasci.fi.invalid writes:

> Turo Juurakko kirjoitti 10.1.2019 klo 12.38:
> > Kilpailijat:
> > Ressu Redford
> > Jonna Geagea
> > Kyösti Mäkimattila
> > Ilta
> > Jussi Rainio
> > Heidi Kyrö
> > Jon-Jon Geitel
> > Aurora
> > Samae Koskinen
> > Petra Gargano.
> > Aika tuntemattomia, eivätkä herätä suuria tunteita, mutta niin
> > on ollut edellisilläkin kausilla ja ihan viihdyttäviä niistäkin
> > on tullut. Katrihelenat ja jennivartiaiset tuntuvat olevan sen
> > verran imagonsa vankeja, että heidän kaliberiaan olevia nimiä on
> > kai realistisesti turha odotella tällaiseen hupsuttelu- ja
> > heittäytymisohjelmaan.
> >
> Heti ensimmäisenä tuttu nimi, suuri tähti Turun mittapuulla. Toinen
> tuttu on Heidi Kyrö, mutta muut täysin tuntemattomia minulle.

Tik Takin Petra on kanssa tuttu nimi, ja ainakin se on ihan hottis.
Ja Nylon Beatin Jonna, siis tuttu nimi, mutta ei ihan yhtä hottis
kuin Petra.

Ja noi mainitut kaksi tiedän myös, mutta noi muut nimet ei sano yhtään
mitään.

Ja edelleenkin ton formaatin vika on se, että siitä putoo jengiä
kesken pois.

--
Arzka oh3mqu+...@hyper.fi - En halua follareita mailina
1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Turo Juurakko

unread,
Jan 10, 2019, 11:37:22 AM1/10/19
to
Ihnettelen noiden neitojen sukunimiä, miksi on pitänyt ottaa
artistinimeksi noin vaikeat ulkomaalaisnimet? Onko ne menneet naimisiin
mamujen kanssa ja ovat niin päästään sekaisin, että ovat antaneet
merkata uransa kannalta oleellisen nimibrändinsä? Suomalaismiehet olivat
ilmeisesti liian huomaavaisia heidän makuunsa...

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Jan 10, 2019, 1:57:02 PM1/10/19
to
Turo Juurakko used his keyboard to write :
Eiks ne ole vain Jonna ja Petra artisteina?

Jonna ei taida ainakaan olla. Luulisi että siinä jo menee faneja, kun
eivät muista nimeä.

Petran levyn kannessa ei kyllä ainakaan ennen ole ollut muuta kuin
Petra.

--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus
on, että median käyttäjät tuottavat sisällön itse: nyyseihin pitää itse
kirjoittaa jutut, nettilehtien uutiset pitää itse kommentoida,
telkkaohjelmiin pitää mennä johonkin tosi-tv-juttuun jne. jne."

Turo Juurakko

unread,
Jan 10, 2019, 2:05:18 PM1/10/19
to
Jonnasta olen kuullut puhuttavan Geageana. Petrasta en tiedä mitään.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Jan 10, 2019, 3:33:51 PM1/10/19
to
Turo Juurakko laid this down on his screen :

>
> Jonnasta olen kuullut puhuttavan Geageana. Petrasta en tiedä mitään.

Aika heikosti on Petran sooloura mennyt.
Taitaa johtua täysin samasta asiasta kuin Saara Aallollakin. Ollaan
niin pirun taiteilijaa, että tehdään itse kaikki eikä missään
tapauksessa kaupallista roskaa. No, sitten ollaan niitä
marginaalitaiteilijoita.

Jonnasta en tiedä tarkemmin, mutta ainakin heti Beatin jälkeen
halusikin tehdä englanninkielistä rokkia ja ei oikein lähtenyt. Vaikka
oli sillä kai muutama ihan kohtuullinen kipale.

Näköjään vaihtanut suomeen 2010, mutta niin heikolla menestyksellä,
että en ole edes huomannut. Ilmeisesti lopetti just 2010, kun floppasi
niin pahasti. Taas yrittää paluuta.

--
Halla-ahoa voi äänestää vain Helsingissä

Ari Saastamoinen

unread,
Jan 10, 2019, 3:57:21 PM1/10/19
to
Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> writes:

> Ihnettelen noiden neitojen sukunimiä, miksi on pitänyt ottaa
> artistinimeksi noin vaikeat ulkomaalaisnimet? Onko ne menneet
> naimisiin mamujen kanssa

Naimalla noi molemmat sukunimet on tullu.

Toi Gargano oli alunperin Mauria, ja Geagea oli Kosonen.

rosk...@roskaasci.fi.invalid

unread,
Jan 11, 2019, 2:35:42 AM1/11/19
to
No tiedänhän minäkin Jonnan ja Petran, mutta noitten sukunimien kanssa
en tunnistanut.

JiiHoo

unread,
Feb 13, 2019, 6:46:53 AM2/13/19
to
JiiHoo wrote :
Sanoisin että uusi konsepti ei toimi yhtä hyvin kuin vanha, missä oli
yhden musiikkilajin sisältä piisejä.

Se on toisaalta artistista itsestä sitten kiinni ettei valitse huonoa
piisiä ja tee siitä huonoa sovitusta.
Jonna Gaegea, Petra Gargano, Ilta, Jussi Rainio ja Aurora ovat tähän
mennssä olleet parhaita. Ressu on ollut jotenkin kumman vaisun oloinen
eikä piisivalinnatkaan ole natsanneet omaan makuun.

Kyösti, Samae ja Jon-Jon ei kyllä oikein lähde minnekään, mutta arvaan
että yleisö on eri mieltä. Mitäköhän ne näkee Kyöstissä, koska omiin
korviin täysin mitäänsanomatonta, ei edes ärsytä.

Turo Juurakko

unread,
Feb 13, 2019, 6:59:03 AM2/13/19
to
Jaa, minä pidin ekan jakson perusteella Auroraa selvänä putoajana
ensimmäisten joukossa, mutta toisessa jaksossa hän kyllä paransi jonkin
verran. Veikkaan kuitenkin putoajaksi parin jakson päästä.

Kyöstillä on mahtava lauluääni. Heittäytymisestä en sitten tiedä, mutta
mielelläni kuuntelisin häntä pidemmällekin kisassa.

Jon-Jonia kans veikkaisin nopeaksi putoajaksi, mutta hänen kaverinsa on
aikaisemmilla kausilla osoittaneet turnauskestävyyttä, joten enpä ole
turhan varma asiasta.

Jussi Rainio veti Mombasan vähän epävireisesti viimeksi.

Ihmettelin, ettei Jonna ollut top5:ssä viime jakson jälkeen, hänen
esityksensä oli kuitenkin illan vaikuttavin.

--
mukavan tiukkaa

Ari Saastamoinen

unread,
Feb 13, 2019, 7:16:46 AM2/13/19
to
JiiHoo <ei....@eika.tule> writes:

> Sanoisin että uusi konsepti ei toimi yhtä hyvin kuin vanha, missä oli
> yhden musiikkilajin sisältä piisejä.

Minäkään en tykkää tästä uudemmasta jutusta.

JiiHoo

unread,
Feb 13, 2019, 11:24:29 AM2/13/19
to
Ari Saastamoinen pretended :
> JiiHoo <ei....@eika.tule> writes:
>
>> Sanoisin että uusi konsepti ei toimi yhtä hyvin kuin vanha, missä oli
>> yhden musiikkilajin sisältä piisejä.
>
> Minäkään en tykkää tästä uudemmasta jutusta.

Toki se Veitolakin osaa ärsyttää.
Olen melko varma, että sen feministihehkutuksen kohteeksi joutunut
naisartisti joutuu maksamaan siitä äänestyksessä.
Eli Ilta taisi saada kuolemansuudelman.

Oliskohan Mamban tuotannossa mitään, missä olisi jotain naisen
haukkumista? Sitten esittäjä vielä spiikkaisi sen, että tää on sulle
Maria. Tuskin mitään koko piisiä, mutta ehkä joku kiva laini jostain
voisi löytyä.

--
Kansalainen Heikki Heinonen:
" Ennen vanhaan heiteltiin tomaatteja ja kananmunia, mutta kenellä
siihen olisi enää varaa."

JiiHoo

unread,
Feb 13, 2019, 11:24:29 AM2/13/19
to
Turo Juurakko wrote :
> JiiHoo kirjoitti 13.2.2019 klo 13:46:

>>
>> Sanoisin että uusi konsepti ei toimi yhtä hyvin kuin vanha, missä oli yhden
>> musiikkilajin sisältä piisejä.
>>
>> Se on toisaalta artistista itsestä sitten kiinni ettei valitse huonoa
>> piisiä ja tee siitä huonoa sovitusta.
>> Jonna Gaegea, Petra Gargano, Ilta, Jussi Rainio ja Aurora ovat tähän
>> mennssä olleet parhaita. Ressu on ollut jotenkin kumman vaisun oloinen eikä
>> piisivalinnatkaan ole natsanneet omaan makuun.
>>
>> Kyösti, Samae ja Jon-Jon ei kyllä oikein lähde minnekään, mutta arvaan että
>> yleisö on eri mieltä. Mitäköhän ne näkee Kyöstissä, koska omiin korviin
>> täysin mitäänsanomatonta, ei edes ärsytä.
>>
>
> Jaa, minä pidin ekan jakson perusteella Auroraa selvänä putoajana
> ensimmäisten joukossa, mutta toisessa jaksossa hän kyllä paransi jonkin
> verran. Veikkaan kuitenkin putoajaksi parin jakson päästä.

Aurora sentään esittää hieman yllättäviä piisejä ja kyllä sen ääni on
ihan kiva. Vanha Olavi Virta kyllä voittaa jotkut Pikku Geet mennen
tullen. Enkä edes tiennyt, että tuo sokeripala oli Olavin piisi,
Rautavaaraksi olisi epäillyt.

> Kyöstillä on mahtava lauluääni. Heittäytymisestä en sitten tiedä, mutta
> mielelläni kuuntelisin häntä pidemmällekin kisassa.

Piisit on ihan kauheita. Olikos viimeksi se hiljennä isä tai sinnepäin.
En edes muistanut kipaletta ja Fredillä olisi varmasti ollut aika
paljon hitimpää kamaa.

> Jon-Jonia kans veikkaisin nopeaksi putoajaksi, mutta hänen kaverinsa on
> aikaisemmilla kausilla osoittaneet turnauskestävyyttä, joten enpä ole turhan
> varma asiasta.

Joo, sitä ei koskaan tiedä, että kuka noista on se somekansan suosikki
ja niitä sitten äänestetään. Voittajaksi on kyllä tähän asti selvinnyt
silti se, mikä on saanut televisionkatsojat puolelleen.

> Jussi Rainio veti Mombasan vähän epävireisesti viimeksi.

Rainio tuuttaa sen verran tunteella, että turha tuollaisia
pikkuseikkoja on katsoa. En nyt muista miten joku sen jossain sanoi,
mutta jotenkin niin, että paljon parempi vetää epävireisesti tunteella
kuin täydellisesti tunteettomana.
Mites tuli Saara Aalto mieleen?

> Ihmettelin, ettei Jonna ollut top5:ssä viime jakson jälkeen, hänen
> esityksensä oli kuitenkin illan vaikuttavin.

Kipalekin pirun hyvä, minusta tuolla konseptilla pitää löytää just
noita vanhoja hittejä, jotka ovat pirun hyviä, mutta kuitenkin vähän
unohtuneita.

Turo Juurakko

unread,
Feb 13, 2019, 11:33:27 AM2/13/19
to
JiiHoo kirjoitti 13.2.2019 klo 18:24:
> Turo Juurakko wrote :
>> Kyöstillä on mahtava lauluääni. Heittäytymisestä en sitten tiedä,
>> mutta mielelläni kuuntelisin häntä pidemmällekin kisassa.
>
> Piisit on ihan kauheita. Olikos viimeksi se hiljennä isä tai sinnepäin.
> En edes muistanut kipaletta ja Fredillä olisi varmasti ollut aika paljon
> hitimpää kamaa.

Heidi Kyröllä oli ekan jakson paras biisi (Long train running), mutta
kyllä se Kyöstin biisi tuli heti seuraavana. Fredin biisi oli "Isä kulje
hitaammin". Itse muistin kyllä. Tykkäsin molemmista vedoista,
ensimmäisen jakson vedosta enemmän.

--
mukavan tiukkaa
0 new messages