Turo Juurakko wrote :
> JiiHoo kirjoitti 13.2.2019 klo 13:46:
>>
>> Sanoisin että uusi konsepti ei toimi yhtä hyvin kuin vanha, missä oli yhden
>> musiikkilajin sisältä piisejä.
>>
>> Se on toisaalta artistista itsestä sitten kiinni ettei valitse huonoa
>> piisiä ja tee siitä huonoa sovitusta.
>> Jonna Gaegea, Petra Gargano, Ilta, Jussi Rainio ja Aurora ovat tähän
>> mennssä olleet parhaita. Ressu on ollut jotenkin kumman vaisun oloinen eikä
>> piisivalinnatkaan ole natsanneet omaan makuun.
>>
>> Kyösti, Samae ja Jon-Jon ei kyllä oikein lähde minnekään, mutta arvaan että
>> yleisö on eri mieltä. Mitäköhän ne näkee Kyöstissä, koska omiin korviin
>> täysin mitäänsanomatonta, ei edes ärsytä.
>>
>
> Jaa, minä pidin ekan jakson perusteella Auroraa selvänä putoajana
> ensimmäisten joukossa, mutta toisessa jaksossa hän kyllä paransi jonkin
> verran. Veikkaan kuitenkin putoajaksi parin jakson päästä.
Aurora sentään esittää hieman yllättäviä piisejä ja kyllä sen ääni on
ihan kiva. Vanha Olavi Virta kyllä voittaa jotkut Pikku Geet mennen
tullen. Enkä edes tiennyt, että tuo sokeripala oli Olavin piisi,
Rautavaaraksi olisi epäillyt.
> Kyöstillä on mahtava lauluääni. Heittäytymisestä en sitten tiedä, mutta
> mielelläni kuuntelisin häntä pidemmällekin kisassa.
Piisit on ihan kauheita. Olikos viimeksi se hiljennä isä tai sinnepäin.
En edes muistanut kipaletta ja Fredillä olisi varmasti ollut aika
paljon hitimpää kamaa.
> Jon-Jonia kans veikkaisin nopeaksi putoajaksi, mutta hänen kaverinsa on
> aikaisemmilla kausilla osoittaneet turnauskestävyyttä, joten enpä ole turhan
> varma asiasta.
Joo, sitä ei koskaan tiedä, että kuka noista on se somekansan suosikki
ja niitä sitten äänestetään. Voittajaksi on kyllä tähän asti selvinnyt
silti se, mikä on saanut televisionkatsojat puolelleen.
> Jussi Rainio veti Mombasan vähän epävireisesti viimeksi.
Rainio tuuttaa sen verran tunteella, että turha tuollaisia
pikkuseikkoja on katsoa. En nyt muista miten joku sen jossain sanoi,
mutta jotenkin niin, että paljon parempi vetää epävireisesti tunteella
kuin täydellisesti tunteettomana.
Mites tuli Saara Aalto mieleen?
> Ihmettelin, ettei Jonna ollut top5:ssä viime jakson jälkeen, hänen
> esityksensä oli kuitenkin illan vaikuttavin.
Kipalekin pirun hyvä, minusta tuolla konseptilla pitää löytää just
noita vanhoja hittejä, jotka ovat pirun hyviä, mutta kuitenkin vähän
unohtuneita.