Eipä tullut, samaa Hätätilaa avaruudessa kuin ennenkin.
Kutosen facebook-sivuilla oli vähän selvennystä tilanteeseen:
Heroes reborn sarjasta kysymystä. Olen hiljattain saanut tietoa että ko
sarja alkaisi tulevana sunnuntaina (1.4.) klo 18.00 vaan eipä
ohjelmaoppaassa näy tietoa. Eli alkaako se vai ei?
Moi! Valitettavasti sarja ei alakaan meillä, ja se on vedetty pois
ohjelmakartasta.
Miksi ei ala?
Olette mainostaneet sarjan alkavan, teidän kanavalla, jo kolme kertaa ja
aina sama lopputulos; ohjelmaa ei vaan tule. Ei mitään ilmoitusta.
Tuleeko ohjelma edes sisarkanaville?
Miksi mainostatte ja sitten ette ohjelmaa näytä?
Luulisi ohjelman näytön olevan varmaa kerta sitä niin mainostetaan..?
Mainoskampanjan aikana tilanne ei ollut vielä tiedossa, takana ovat
sopimustekniset syyt. Ymmärrämme harmin ja olemme siitä pahoillamme,
mutta tosiaan sarjaa ei tulla näkemään millään kanavillamme.
...
Huoh, meni siis vain reilu vuosi tilanteen selvittämiseen ja
tosiasioiden tunnustamiseen. Se siitä, näyttää olevan case closed
ainakin mun osaltani.
--
mukavan tiukkaa