on 29.12.2017, Tuomas Yrjövuori supposed :
> Näissä television vuosikoosteissa mua häiritsee etupäässä kaksi asiaa:
> 1. Epätasapainoinen retrospektiivi,
> 2. Loppuvuoden nosto alkuvuotta tärkeämmäksi.
Mua häiritsee, että ne on aina paskoja enkä ole siksi katsonut niitä
vuosikausiin. Tuskin olen menettänyt mitään.
Vähän sama juttu, kun jättää katsomatta kaikki ns. poliittiset
keskusteluohjelmat. Mitään ei menetä.
--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus
on, että median käyttäjät tuottavat sisällön itse: nyyseihin pitää itse
kirjoittaa jutut, nettilehtien uutiset pitää itse kommentoida,
telkkaohjelmiin pitää mennä johonkin tosi-tv-juttuun jne. jne."