https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/juuri-nyt-saara-aalto-edustaa-suomea-euroviisuissa-kappale-valitaan-myohemmin-200515318/
Että nyt kuvitellaan Saara Aallolla olevan jotain nostetta ja sitten
satsataan sen viisuiluun?
Kaikesta huolimatta uskon erittäin vahvasti, että ei YLE tietenkään
usko Saaran voittoon ja se varmistetaan jo kappalevalinnalla. Luulevat
kuitenkin saavansa katsojia enemmän kuin sillä säälittävällä
UMK-ohjelmalla ja siinä ovat varmasti oikeassa.
Mutta jollain tavalla mielenkiintoinen tapa heittää pyyhe kehään ja
todeta oma ohjelmakonspti niin paskaksi, että tehdäänkin tällainen
kutsuartisti-skenaario. Saattavat toki sitten jatkaa tällä tiellä, jos
katsoluvut ovat tavopitteiden mukaiset.
--
Ääripersu