Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Deadwood (2004 - 2006) saa jatkoa

2 views
Skip to first unread message

Turo Juurakko

unread,
Aug 7, 2018, 1:22:49 PM8/7/18
to
Huomasin tossa moviechat.orgin keskustelupalstalla, että Deadwoodille
oltaisiin HBO:lla vihdoin järkkäämässä jatkoa. Sarjahan jäi täysin
keskeneräiseksi kolmella kaudellaan vuonna 2006. Ian McShane jäi
ikuisesti kuuraamaan saluunansa lattiaa. Hyvä sarja, mutta en ole
viitsinyt hankkia bluraynä juuri sen keskeneräisyyden takia. Ilmeisesti
kyseessä olisi kuitenkin vain 2-tuntinen tv-elokuva. Oh well, parempi
kai kuitenkin kuin ei mitään.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Aug 17, 2018, 5:39:30 AM8/17/18
to
on 7.8.2018, Turo Juurakko supposed :
Hyvähän se oli mitenpäin vaan. Tosin taisi se viimeinen kausi olla
huonoin ja ongelmaksi tuli yllättävän nopeasti, että halusivat lisätä
kierroksia eivätkä tyytyneet siihen mitä oli.

Eli isompia roistoja, suurempia vääryyksiä, vielä pahempaa mitä
tahansa.

Aluksihan sitä melkein pystyi katsomaan kuin mahdollisimman
realistisena villin lännen "dokkarina", mutta lähti vähän laukalle.

--
Tekniikan huippuosaja Matti Lehtiniemi:
"Taidat olla suvakki/vasemmistolaisperheestä kun et kykene
kunnioittamaan meitä tekniikan huippuosaajia.Tai sitten uskovaisesta
perheestä, jossa isäsi on opettanut että kaikki maailmassa on Jumalan
ansiota."
0 new messages