on 7.8.2018, Turo Juurakko supposed :
Hyvähän se oli mitenpäin vaan. Tosin taisi se viimeinen kausi olla
huonoin ja ongelmaksi tuli yllättävän nopeasti, että halusivat lisätä
kierroksia eivätkä tyytyneet siihen mitä oli.
Eli isompia roistoja, suurempia vääryyksiä, vielä pahempaa mitä
tahansa.
Aluksihan sitä melkein pystyi katsomaan kuin mahdollisimman
realistisena villin lännen "dokkarina", mutta lähti vähän laukalle.
--
Tekniikan huippuosaja Matti Lehtiniemi:
"Taidat olla suvakki/vasemmistolaisperheestä kun et kykene
kunnioittamaan meitä tekniikan huippuosaajia.Tai sitten uskovaisesta
perheestä, jossa isäsi on opettanut että kaikki maailmassa on Jumalan
ansiota."