Turo Juurakko wrote :
Toi on muuten tosi ärsyttävää.
Foxiltako tuli toi Legion. Ekaksi näyttivät kuusi jaksoa kai ihan kuten
olettaa sopii että tiettynä päivänä tuli ensiesitys ja taisi olla jopa
kaksi uusintaa viikon aikana. Eli ei oikein ollut edes mahdolisuutta
missata.
Sitten se meni yhtäkkiä tauolle ja ihmettelin miten ne nyt kesken
sarjan lopettivat sen esittämisen. Sitten aloittivat näyttämään loput
ja ihan eri ohjelmapaikoilla, oliko vielä jopa niin, että joskus puolen
yön jälkkeen, kun se normaali esitys aika oli joskus kymmeneltä
illalla. Eikä tullut edes uusintoja samalla tavoin. Yksi tai kaksi
jaksoa taisi jäädä multa sitten välistä.
No, ei ollut niin hyvä sarja, että kauheasti harmittaisi, mutta
kuitenkin kummallista toimintaa.
--
Ääripersu