Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Simpsonit 29. kausi

3 views
Skip to first unread message

Turo Juurakko

unread,
Jun 26, 2018, 3:30:27 PM6/26/18
to
Subi tais jättää osan uusimman kauden jaksoista esittämättä. Ainakin
Iltapulun ohjelmatietojen mukaan loikkasivat loppukaudesta jostain 18.
jaksosta viimeiseen 21. jaksoon. Ja muutenkin kausi tuntui etenevän
epäilyttävän vauhdikkaasti, en tosin ole laskenut jaksoja.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Jun 27, 2018, 1:41:42 AM6/27/18
to
Turo Juurakko brought next idea :
No, onneksi en katso. Voisi muuten vaikka harmittaa.

--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus
on, että median käyttäjät tuottavat sisällön itse: nyyseihin pitää itse
kirjoittaa jutut, nettilehtien uutiset pitää itse kommentoida,
telkkaohjelmiin pitää mennä johonkin tosi-tv-juttuun jne. jne."

Turo Juurakko

unread,
Jun 27, 2018, 5:35:46 AM6/27/18
to
JiiHoo kirjoitti 27.6.2018 klo 8:41:
> Turo Juurakko brought next idea :
>> Subi tais jättää osan uusimman kauden jaksoista esittämättä. Ainakin
>> Iltapulun ohjelmatietojen mukaan loikkasivat loppukaudesta jostain 18.
>> jaksosta viimeiseen 21. jaksoon. Ja muutenkin kausi tuntui etenevän
>> epäilyttävän vauhdikkaasti, en tosin ole laskenut jaksoja.
>
> No, onneksi en katso. Voisi muuten vaikka harmittaa.
>

Toinen mahdollisuus joka juolahti jälkikäteen mieleen olisi se, että
Subi on esittänyt jaksoja muulloinkin kuin vain maanantaina klo
20.30-21.00. Enpä ole kuitenkaan huomannut moista. Maanantain jaksot on
ainakin erotettu uusinnoista siten, että nimen perässä on kauden
järjestysnumero. En mä muuten olisi noita uusia jaksoja edes
seurannutkaan jos ne olis pitänyt kaivaa jostain uusintojen seasta. MTV
Finlandilla pyörivä South Park koki tämän kohtalon.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Jun 27, 2018, 8:04:30 AM6/27/18
to
Turo Juurakko wrote :
Toi on muuten tosi ärsyttävää.

Foxiltako tuli toi Legion. Ekaksi näyttivät kuusi jaksoa kai ihan kuten
olettaa sopii että tiettynä päivänä tuli ensiesitys ja taisi olla jopa
kaksi uusintaa viikon aikana. Eli ei oikein ollut edes mahdolisuutta
missata.

Sitten se meni yhtäkkiä tauolle ja ihmettelin miten ne nyt kesken
sarjan lopettivat sen esittämisen. Sitten aloittivat näyttämään loput
ja ihan eri ohjelmapaikoilla, oliko vielä jopa niin, että joskus puolen
yön jälkkeen, kun se normaali esitys aika oli joskus kymmeneltä
illalla. Eikä tullut edes uusintoja samalla tavoin. Yksi tai kaksi
jaksoa taisi jäädä multa sitten välistä.

No, ei ollut niin hyvä sarja, että kauheasti harmittaisi, mutta
kuitenkin kummallista toimintaa.

--
Ääripersu

Turo Juurakko

unread,
Jun 27, 2018, 8:42:42 AM6/27/18
to
Varaventtiili-Keuvon suosittelema Brickleberry koki samanlaisen
kohtalon. Ilmeisesti joku päättävä taho ei ollut oikein perillä
animaation luonteesta ja sitten joku oli valittanut Subille sen
esitysajankohdasta, sellaisen pompottelun kohteeksi se joutui. Ensin
sitä tuli muistaakseni lauantai-iltana klo 20 aikaan, sitten se
siirrettiin lyhyeksi ajaksi jonnekin keskelle päivää klo 14 paikkeille
ja loput jaksot esitettiin joskus yöllä klo 2 jälkeen...

--
mukavan tiukkaa
0 new messages