Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Huonoimmat sarjat top 5

86 views
Skip to first unread message

Sami Virtanen

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
1. VIP
- Todellinen klassikko ei tarvi perusteluja

2. Tähtitehdas
- Ei pysty katsomaan edes äänettömänä silmät kiinni

3. Beverly Hills 90210
- Teinisarjojen ehdoton kuningas

4. Nash Bridges
- Ennemmin katsoo vaikka lumisadetta

5. Tunteita ja tuoksuja
- Jenkit rulez...


-Sami

Petri Silmala

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Sami Virtanen <lkasfd@slöfsf.ssg> wrote:
: 1. VIP


1. Bingoloton perjantaipotti
2. Lottoarvonta
3. SunRadio
4. Iltalypsy
5. Salatut elamat

Tietysti osa naista on kulttikamaa 10 vuoden kuluttua, mutta se
riski on otettava.


--
Petri Silmala * Project Manager * tel. +358 3 486 4011
Softum NetCenter * Pirkanmaa Polytechnic, Mantta, Finland
WWW: http://www.softum.com/ * EML: sil...@softum.com
WWW: http://www.cec.jyu.fi/tietotyo/ * EML: pet...@jyu.fi

Juha-Matti Herrala

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
On Sun, 23 May 1999 12:55:02 +0300, "Sami Virtanen"
<lkasfd@slöfsf.ssg> wrote:

>1. VIP
>- Todellinen klassikko ei tarvi perusteluja
>
>2. Tähtitehdas
>- Ei pysty katsomaan edes äänettömänä silmät kiinni
>
>3. Beverly Hills 90210
>- Teinisarjojen ehdoton kuningas
>
>4. Nash Bridges
>- Ennemmin katsoo vaikka lumisadetta
>
>5. Tunteita ja tuoksuja
>- Jenkit rulez...
>

Lisätään listaan vielä nämä (ei järjestyksessä):

6. Salatut elämät

Miksi katsoa toisten elämää, kun on omakin?

7. Kauniit ja rohkeat

Vanhan kertausta joka jakso...

8. Frendit

Ärsyttää...

9: Ally Mcbeal

Turhaa mainontaa joka tuutista. Sarjakin on varmaan paska (olen
katsonyt yhden kerran)

10. Poliisikoira REX

Miksi Lassie tulee näin myöhään?
Kakrujen poliisisarja oikean poliisisarjan aikaan ja sellaiseksi
mainostettukin. NOT!

- Juha-Matti


Heidi

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to


Sami Virtanen wrote in message <7i8j8q$lb8$1...@news.kolumbus.fi>...


>1. VIP
>- Todellinen klassikko ei tarvi perusteluja
>
>2. Tähtitehdas
>- Ei pysty katsomaan edes äänettömänä silmät kiinni
>
>3. Beverly Hills 90210
>- Teinisarjojen ehdoton kuningas
>
>4. Nash Bridges
>- Ennemmin katsoo vaikka lumisadetta
>
>5. Tunteita ja tuoksuja
>- Jenkit rulez...
>


1. Bumtsibum (Marko ei iski minun huumorintajuuni)
2. Kotimaiset saippuasarjat
3. Ulkomaiset saippuasarhat
4. VIP
5. Spede

Heidi

Kalle Rantanen

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Jatketaan listaa
1) Rakkaat viholliset
Pulmuset-klooni pahimmillaan

2) Kauniit ja rohkeat
Halvalla tehtyä roskaa

3) Bumtsibum
Tämän olisi oikeastaan pitänyt olla "3) Marco Bjuström", hänen
suorituksensa mm. missikisoissa takaa katsomattomuuden.

4) Onnenpyörä
5) Suomalainen saippua (sarjat)

--
Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi>
"Amerikka on iso, ystävällinen koira hyvin pienessä huoneessa. Joka kerta
kun se heilauttaa häntäänsä, se kaataa tuolin."
-- Arnold Toynbee

Kalle Rantanen

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Juha-Matti Herrala kirjoitti viestissä <37480ca4...@news.inet.fi>...
>8. Frendit
>
>Ärsyttää...


On pakko kysyä, miksi?

Petri Silmala

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi> wrote:

: 2) Kauniit ja rohkeat
: Halvalla tehtyä roskaa

: 3) Bumtsibum
: Tämän olisi oikeastaan pitänyt olla "3) Marco Bjuström", hänen
: suorituksensa mm. missikisoissa takaa katsomattomuuden.

Naiden ohjelmien moittiminen on kieltamatta seksikasta, mutta etko
olisi voinut heittaa listallesi jotakin kiinnostavampaa?

jY

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
1.Kauniit ja rohkeat
-yksi päivä kestää kahden kuukauden jaksot

2.Tunteita ja tuoksuja
-toinen samanlainen sarja ja samana päivänä!

3.Bingoloton perjantaipotti
-juontajien huulet on muurattu hymy asentoon

4.Onnenpyörä
-televisiokin sammuu itsestään ohjelman aikana

5.Bumtsibum
-homopoikien humppa juontaja

Juha-Matti Lantto

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Jouduin pitkään ja hartaasti miettimään listaa mutta näin ensin minä
kommentoin: Bingolotosta ei ole tule televisiossa mitään perjantaipottia
vaan keskiviikkopotti.
1. Kolmas Kivi Auringosta: Naurattaa joskus mutta on minsuta mennyt aivan
hirveän lapselliseksi ja toistavaksi. Hyi olkoon.
2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja,
eivätkö naiset enää välitä heteromiehsitä. Myös Bumtsibum on joskus hauska
mutta turhat uusinnat saivat minut ärsyyntymään.
3. MTV3:n aamupäiväkomediat: Miksi juuri sellasita. Fudge on ihan mukava
mutta senkin ollaan jo nähty niin monessa perhekomediassa että...
4. Legendaarinen Heartmix: Sarja oli aivan seurattava mutta iljettävä.
Yritettiin juonitella mutta mitäs siitä tuli? Ei mitään.
5. Marienhof: Siitäkin meni pohja. Joka jaksossa lähtee yksi näyttelijä veks
ja tilalle astuu kaksi homoseksuaalista ihmistä jotka huijaavat tämän pienen
kaupunginosan kaikki asukkaat orgioihin..

Jimi Kirvesoja

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
Juha-Matti Lantto <jla...@pp.inet.fi> kirjoitti
viestissä:9fZ13.318$Yp4...@read2.inet.fi...
> 3. MTV3:n aamupäiväkomediat:

Se yks missä on 2 poikaa, tyttö ja pizzapaikka (taitaa olla melkein tuon
niminenkin) on hyvä ja niistä kevyesti paras...

Juha-Matti Herrala

unread,
May 23, 1999, 3:00:00 AM5/23/99
to
On Sun, 23 May 1999 20:02:38 +0300, "Kalle Rantanen" <tomc...@sci.fi>
wrote:

(frendid)

>On pakko kysyä, miksi?
>

Ylipirteä, teennäinen...

Patela

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

Sami Virtanen <lkasfd@slöfsf.ssg> kirjoitti
viestissä:7i8j8q$lb8$1...@news.kolumbus.fi...

> 1. VIP
> - Todellinen klassikko ei tarvi perusteluja
>
> 2. Tähtitehdas
> - Ei pysty katsomaan edes äänettömänä silmät kiinni
>
> 3. Beverly Hills 90210
> - Teinisarjojen ehdoton kuningas
>
> 4. Nash Bridges
> - Ennemmin katsoo vaikka lumisadetta

katottava

> 5. Tunteita ja tuoksuja
> - Jenkit rulez...
>
>

> -Sami
>
6. Napakymppi
siis se salmelaine tulee joka kerta ku telkkarin avaa..jos avaa..

7. Nahkiaiset..
paskiaiset

8. Hermunen
kaamee akka se hermune..hyi...dfjklöa

9. Tahtikonsertti..
avian turhaa...

10. Pont appetit...
adhkösl

Perttu Raivio

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
>>>> Ac dixit "Juha-Matti" == Juha-Matti Herrala:
Juha-Matti>
Juha-Matti> 6. Salatut elämät
Juha-Matti> Miksi katsoa toisten elämää, kun on omakin?

Taisit tuossa tehdä melko tarkan kohderyhmämäärityksen...

--
"If I Can't Whup It, I'll Go DOWN"

- J.R. "Bob" Dobbs

Jari Tomppo

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
Juha-Matti Herrala wrote:
> 10. Poliisikoira REX

>
> Kakrujen poliisisarja oikean poliisisarjan aikaan ja sellaiseksi
> mainostettukin. NOT!

Et liene katsonut yhtään jaksoa? Sarja on samaa "laadukasta"
työtä kuin kaikki muutkin saksalaiset poliisisarjat. Ei sen
parempi mutta ei huonompikaan. Mutta aiheet ovat lievästi
sanottuna toisinaan melkoisen kuvottavia ja ainoa mikä
sarjan lienee pelastanut (K) - merkinnältä on se iiiihana
hauveli. Ei, en ole sarjan ystävä mutta eräs perheenjäsen
on hulluna tuohon sarjaan ja olen jokusen jakson sarjaa
katsonut. Ei se mielestäni mikään lastenohjelma ole, ainakaan
samassa mielessä kuin Lassie.

Ja sitten niitä oikeasti huonoja TV - sarjoja:

* Iltalypsy
* SunRadio
* Star Trek ja kaikki johdannaisensa
* kaikki saksalaiset poliisisarjat (ml. Poliisikoira Rex)
* kaikki amerikkalaiset -"-
* jne...

--
Jari Tomppo


--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
---Share what you know. Learn what you don't.---

j\

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

jY kirjoitti viestissä ...


Ai niin unohdin hermusen ja Marienhofin

j\

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

>2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja

Niinpä. Olen huomannut saman.


Pertti Rautiainen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
Sanaa TV-sarja hieman laveasti tulkiten:

1. Tähtitehdas - surkea käsikirjoitus ja Sari Havas, 10 minuuttia
ensimmäistä jaksoa ja muutama n. minuutin pätkä kanavakelauksen
yhteydessä riittävät tässä tapauksessa mielipiteen muodostamiseen.

2. Kymppitonni - Riitta Väisänen

3. Mikä tahansa ohjelma, jossa Mirja Pyykkö "haastattelee"

4. Karpolla on asiaa - Enska ja Simo puuttuu

5. Mikä tahansa sarja, jossa Jukka Puotila imitoi julkkiksia

Pari varausta edelliseen listaan: en ole katsonut yhtään jaksoa Bumtsi
Bumia ja jos Jorma Pulkkinen vielä juontaa jotain, niin se kuuluu
automaattisesti listalle.

Tosi paskoja vuosien varrelta:

1. Resiinaralli

2. Kummelien poliisisarja

3. Kummelien sairaalasarja

4. Kotimaisten kökkökomedioiden TV-sarjoiksi pidennetyt versiot
(Pekko, Uuno, Körmy)

5. Vihreän kullan maa

Varaus edelliseen: Heartmixia en katsonut ensimmäistäkään
jaksoa. Aikomus oli kova, mutta se ennätti loppua. Harmi. Ja
Matti-Eskon Hytösen Päivän lööppi ei ollut huono.

Bonuksena vielä oma ehdokkaani kaikkien aikojen huonoimmaksi
elokuvaksi: Visa Mäkisen Yön saalistajat, siihen verrattuna Ed Woodin
tuotokset ovat vielä kevyttä kamaa. Tämä elokuva tosin poikkeaa
edellisten listojen esimerkeistä siinä, että sitä on oikeasti hauska
katsoa mikäli olutta vain on tarpeeksi.

Pertti

R. Valkeinen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

Pertti Rautiainen wrote:

> Bonuksena vielä oma ehdokkaani kaikkien aikojen huonoimmaksi
> elokuvaksi: Visa Mäkisen Yön saalistajat, siihen verrattuna Ed Woodin
> tuotokset ovat vielä kevyttä kamaa. Tämä elokuva tosin poikkeaa
> edellisten listojen esimerkeistä siinä, että sitä on oikeasti hauska
> katsoa mikäli olutta vain on tarpeeksi.

Oma suosikkini on Kuutamosonaatti 2. Elokuvan muistetuimpia kohtauksia on
kun Kata Kärkkäinen juoksee karkuun lakaisukonetta ohjaavaa hullua
Kauppatorilla. Ja tämäkin tekele vaatii olutta kyytipojaksi.

-Renni


JussiK

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
On Sun, 23 May 1999 20:08:37 GMT, "Juha-Matti Lantto"
<jla...@pp.inet.fi> wrote:

>1. Kolmas Kivi Auringosta: Naurattaa joskus mutta on minsuta mennyt aivan
>hirveän lapselliseksi ja toistavaksi. Hyi olkoon.

Minusta edelleenkin useimmiten hauska...

>2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja,
>eivätkö naiset enää välitä heteromiehsitä.

Mielenkiintoinen asenne, jos juontaja on homo - ohjelma on huono.
Katsoppa joskus huviksesi ruotsin kanavan vastaava ohjelma, niin
huomaat mikä vaikutus juontajalla on ohjelmaan.

>4. Legendaarinen Heartmix:

Tuo on tosiaan legendaarisen huono

JussiK

Jarkko Huttunen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

Pertti Rautiainen wrote in message <7ib9km$1ak$1...@ousrvr3.oulu.fi>...

>Sanaa TV-sarja hieman laveasti tulkiten:
>
>1. Tähtitehdas - surkea käsikirjoitus ja Sari Havas, 10 minuuttia
>ensimmäistä jaksoa ja muutama n. minuutin pätkä kanavakelauksen
>yhteydessä riittävät tässä tapauksessa mielipiteen muodostamiseen.


Näkikö kukaan aikoinaan PTV:ltä tullutta tietokonekurssia, jossa Sari Havas
ja Pekka Räty opiskelivat käyttämään tietokonetta? Oli vaikea uskoa heidän
olevan ammattinäyttelijöitä. Vaadin uusintaa. Omistaakohan Nelonen
esityoikeudet.

Jake

Ari Seppi

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
On Sun, 23 May 1999 20:08:37 GMT, "Juha-Matti Lantto"
<jla...@pp.inet.fi> wrote:

Kylläpäs TV-ohjelmat ovat sinusta hauskoja, jos huonoimmatkin ovat
joskus hauskoja.

>1. Kolmas Kivi Auringosta: Naurattaa joskus mutta on minsuta mennyt aivan
>hirveän lapselliseksi ja toistavaksi. Hyi olkoon.

Onhan se mennyt huonompaan päin, mutta kyllä se vieläkin ihan hauska
on.

>2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja,

>eivätkö naiset enää välitä heteromiehsitä. Myös Bumtsibum on joskus hauska
>mutta turhat uusinnat saivat minut ärsyyntymään.

En haluaisi kuulostaa ylisuvaitsevaiselta hipiltä, mutta ei kai jonkun
homous tee sarjasta hyvää tai huonoa. Bumtsibumin hyvyyteen en ota
kantaa.

>3. MTV3:n aamupäiväkomediat: Miksi juuri sellasita. Fudge on ihan mukava
>mutta senkin ollaan jo nähty niin monessa perhekomediassa että...

Kyllä minä mielelläni katselin Rakkaita vihollisia ja Tyyliniekkaa. En
kai sitten ole vielä katsellut liikaa amerikkalaisia komedioita.

--
Ari Seppi (ma...@sci.fi)
http://www.sci.fi/~mani/

Jari Lehtinen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
lkasfd@slöfsf.ssg lausahti Sun, 23 May 1999 12:55:02 +0300:
>1. VIP
>2. Tähtitehdas
>3. Beverly Hills 90210
>4. Nash Bridges
>5. Tunteita ja tuoksuja

Voi itku, mitä olen menettänytkään. En ole onnistunut näkemään yhtäkään
kokonaista jaksoa yhdestäkään mainitusta. Kerran tuli muistaakseni
katsottua sisarusten kanssa puolet Beverly Hillistä.

Tekno-Kekko
Lahti


Olli Salmi

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to

Neuroottinen kuten suunnilleen kaikki muutkin sitcomit. Katson silti.

ULi - 1410662 - A8-rated stupid freak
Please remove the last word of my
email address if replying to email.

Pertti Rautiainen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
Jarkko Huttunen (jarkko....@ntc.nokia.com) wrote:
: Näkikö kukaan aikoinaan PTV:ltä tullutta tietokonekurssia, jossa Sari Havas

: ja Pekka Räty opiskelivat käyttämään tietokonetta? Oli vaikea uskoa heidän
: olevan ammattinäyttelijöitä. Vaadin uusintaa. Omistaakohan Nelonen
: esityoikeudet.

Olin jo autuaasti unohtanut, muuten olisin sisällyttänyt sen
jälkimmäiselle listalleni. Ko. tietokonekurssi oli muuten rikos
ihmiskuntaa kohtaan.

Pertti

Heidi

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to


j\ wrote in message ...


>
>
>>2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja
>
>Niinpä. Olen huomannut saman.
>
>


***Näin naisen vinkkelistä katsoen........ Kyllä se taitaa olla tämä 'mitä
ei voi saada- se me halutaan' -syndrooma. Mutta kyllä oikeatkin miehet
kelpaavat, älkää itkekö. henkilökohtainen mielipiteeni Markosta rinnastaa
hänet aivokapasiteetiltaan kumisaappaaseen.

Heidi

Mikko Nieminen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
On 24 May 1999 16:22:21 GMT, per...@sun3.oulu.fi (Pertti Rautiainen)
wrote:

Joo, tuo oli kyllä kerrassaan karmea ohjelma. Ja siitä tulikin
mieleeni eräs toinen vastaava rimanalitus. Kyseessä oli jonkinnäköinen
kopio TV2:n Naurun Paikka -ohjelmasta, jossa 2 Ö-luokan (tai alemman)
Markus Kajo -imitaatiota yrittävää näyttelijää katselivat
hassunhauskoja kotivideoita ja puhuivat jotain täysin idioottimaista
niiden välissä.. Jos joku muistaa tuon outouden nimen, niin kertokoon
ihmeessä. Se pyöri Nelosella, vai olikohan tuo vielä PTV:n aikaan?
Joka tapauksessa yksi huonoimmista koskaan näkemistääni ohjelmista.

Tässä lähiaikoina on muuten eniten oksetusta aiheuttanut Secret
Service Guy -niminen sitcom, joka saa MTV3:n aamupäivä-sitcomitkin
vaikuttamaan suorastaan loistavilta.

Kalle Rantanen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
Petri Silmala kirjoitti viestissä <7i9em1$8...@tukki.cc.jyu.fi>...

>Naiden ohjelmien moittiminen on kieltamatta seksikasta, mutta etko
>olisi voinut heittaa listallesi jotakin kiinnostavampaa?


En ymmärrä, mitä seksikästä siinä on. Jatkot tästä aiheesta seksi-ryhmään.
Laitoin listalle ohjelmat, joista minulla on jotain käsitystä ja jotka
sattuivat tulemaan mieleen.

Kalle Rantanen

unread,
May 24, 1999, 3:00:00 AM5/24/99
to
Juha-Matti Lantto kirjoitti viestissä <9fZ13.318$Yp4...@read2.inet.fi>...

>1. Kolmas Kivi Auringosta: Naurattaa joskus mutta on minsuta mennyt aivan
>hirveän lapselliseksi ja toistavaksi. Hyi olkoon.

Valittavasti joudun olemaan osittain samaa mieltä. Kyllä sekin ihan hyvä
on, mutta reilusti Dharmaa & Gregiä huonompi, puhumattakaan
todella hyvistä sarjoista, kuten Frasier, Frendit ja Hulluna sinuun.

>3. MTV3:n aamupäiväkomediat: Miksi juuri sellasita. Fudge on ihan mukava
>mutta senkin ollaan jo nähty niin monessa perhekomediassa että...

Fudge on sarjojen aatelia verrattuna maanantain Rakkaisiin vihollisiin.

>5. Marienhof: Siitäkin meni pohja. Joka jaksossa lähtee yksi näyttelijä
veks
>ja tilalle astuu kaksi homoseksuaalista ihmistä jotka huijaavat tämän
pienen
>kaupunginosan kaikki asukkaat orgioihin..


Aikaisemmin Marienhof oli nuorten sarja, joka kuvasi tavallista elämää
pikkukaupungissa, silloin minä vielä viitsin katsoa sitä. Nyt pääteemana
tuntuu olevan huumenuoret Melrose Place tyyliin (mutta huonommin).

Niilo Paasivirta

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Mikko Nieminen <mik...@sci.fi.np> wrote:
>Joo, tuo oli kyllä kerrassaan karmea ohjelma. Ja siitä tulikin
>mieleeni eräs toinen vastaava rimanalitus. Kyseessä oli jonkinnäköinen
>kopio TV2:n Naurun Paikka -ohjelmasta, jossa 2 Ö-luokan (tai alemman)
>Markus Kajo -imitaatiota yrittävää näyttelijää katselivat
>hassunhauskoja kotivideoita ja puhuivat jotain täysin idioottimaista
>niiden välissä.. Jos joku muistaa tuon outouden nimen, niin kertokoon
>ihmeessä. Se pyöri Nelosella, vai olikohan tuo vielä PTV:n aikaan?
>Joka tapauksessa yksi huonoimmista koskaan näkemistääni ohjelmista.

Tarkottaisitko kuitenkin Speden Tee Se Itse -TV:tä, joka kai pyöri
MTV:llä. Siinä Lasse Norres ja Arja Koriseva nauroivat niin että sylki
vaan roiskui ja puhuivat äärettömän typeriä, tietysti mieluiten juuri
näytettävän videopätkän päälle. Tosin se tuli jo kauan ennen Naurun
Paikkaa.

--
Niilo Paasivirta - <URL:http://www.jyu.fi/%7Enp/index.html>
Frequently Asked Questions - <URL:http://www.jyu.fi/%7Enp/FAQ.html>

Perttu Raivio

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
>>>> Ac dixit "Jarkko" == Jarkko Huttunen:
Jarkko>
Jarkko> Näkikö kukaan aikoinaan PTV:ltä tullutta tietokonekurssia, jossa Sari
Jarkko> Havas ja Pekka Räty opiskelivat käyttämään tietokonetta?

Toinen peräti hauska ohjelmapläjäys oli tämä kodin sähkötöitä
esittelevä sarja, jossa kaksi maan flegmaattisinta peräkamma-
rin poikaa väänsi piuhoja kiinni sokeripaloihin. Mm. Kummelis-
sa tehdyt parodiat edellyttävät ehdottomasti tämän ohjelmasar-
jan syvällistä tuntemusta...

--
Vanhat ihmiset antavat hyviä opetuksia lohduttautuakseen siitä,
etteivät he enää kykene antamaan huonoja esimerkkejä.

-- La Rochefoucauld

Kirsi Lindh

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
JussiK wrote:
>
> >2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja,
> >eivätkö naiset enää välitä heteromiehsitä.
>
> Mielenkiintoinen asenne, jos juontaja on homo - ohjelma on huono.
> Katsoppa joskus huviksesi ruotsin kanavan vastaava ohjelma, niin
> huomaat mikä vaikutus juontajalla on ohjelmaan.
>

Niinpä, jättää jälkeensä Marcon ja suomalaiset 'tähdet'
about mennen tullen ja 6-0.


--
little goats are delicate
brush down on deir etiquette
giggle and play hard t'get

Niilo Paasivirta

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Perttu Raivio <rai...@iki.fi> wrote:
> Toinen peräti hauska ohjelmapläjäys oli tämä kodin sähkötöitä
> esittelevä sarja, jossa kaksi maan flegmaattisinta peräkamma-
> rin poikaa väänsi piuhoja kiinni sokeripaloihin. Mm. Kummelis-
> sa tehdyt parodiat edellyttävät ehdottomasti tämän ohjelmasar-
> jan syvällistä tuntemusta...

Maailmankaikkeuksien ylivertaisesti kaikkien aikalinjojen surkein kokki-
ohjelma puolestaan pyöri (ainakin) joskus 80-luvun lopulta Riihimäen
paikallistelevisiossa.

Siellä pyöri kaikkea muutakin uskomatonta, esim. joskus kolmelta yöllä
näkyi, kun joku editoi Amigan DeluxePaint 2:lla sääkarttaa - ja tyyppi
oli niin täydellinen tumpelo käyttäjänä kuin inhimillisesti mahdollista.

Välillä tuo paikallistelevisio myös lähetteli Amigan Workbench-screeniä
jossa oli vain ilmoitus "Error on drive DH0" (tai sinnepäin).

Kaisa Haatanen

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Kirsi Lindh <korni...@hotmail.com> wrote in article
<374A7F...@hotmail.com>...

> JussiK wrote:
> >
> > >2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat
homoja,
> > >eivätkö naiset enää välitä heteromiehsitä.
> >
> > Mielenkiintoinen asenne, jos juontaja on homo - ohjelma on huono.
> > Katsoppa joskus huviksesi ruotsin kanavan vastaava ohjelma, niin
> > huomaat mikä vaikutus juontajalla on ohjelmaan.
> >
>
> Niinpä, jättää jälkeensä Marcon ja suomalaiset 'tähdet'
> about mennen tullen ja 6-0.
>

Jepjepp. "Obegriiiiiipligt spännande!" Ruotsalaiset kustantavat ens
syksyksi Så ska det smaka -keittokirjan, jonka pitäisi toimia ohjelman
tapaan. Taitaa olla vain ajan kysymys, koska Bumtsibum-keittokirja tulee
meikäläisille markkinoille...

Lisäksi kuulun siihen vähemmistöön, jonka mielestä ruotsalainen Snacka om
nyheter oli usein *vielä* parempi kuin Uutisvuoto, vaikka Peter N. onkin
sexympi kuin Stellan Sundahl -vainaa.

Kaisa

Kaisa Haatanen

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
R. Valkeinen <r.val...@rmv.inet.fi> wrote in article
<37493F41...@rmv.inet.fi>...

>
> Oma suosikkini on Kuutamosonaatti 2. Elokuvan muistetuimpia kohtauksia on
> kun Kata Kärkkäinen juoksee karkuun lakaisukonetta ohjaavaa hullua
> Kauppatorilla. Ja tämäkin tekele vaatii olutta kyytipojaksi.
>

Surullista, kun ajattelee miten huikea oli Kuutamosonaatti I... Kaljan
kanssa toki sitäkin parempi.

Kaisa

Mikko Nieminen

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
On 25 May 1999 07:28:45 +0300, n...@kanto.cc.jyu.fi (Niilo Paasivirta)
wrote:

>Mikko Nieminen <mik...@sci.fi.np> wrote:
>>Joo, tuo oli kyllä kerrassaan karmea ohjelma. Ja siitä tulikin
>>mieleeni eräs toinen vastaava rimanalitus. Kyseessä oli jonkinnäköinen
>>kopio TV2:n Naurun Paikka -ohjelmasta, jossa 2 Ö-luokan (tai alemman)
>>Markus Kajo -imitaatiota yrittävää näyttelijää katselivat
>>hassunhauskoja kotivideoita ja puhuivat jotain täysin idioottimaista
>>niiden välissä.. Jos joku muistaa tuon outouden nimen, niin kertokoon
>>ihmeessä. Se pyöri Nelosella, vai olikohan tuo vielä PTV:n aikaan?
>>Joka tapauksessa yksi huonoimmista koskaan näkemistääni ohjelmista.
>
>Tarkottaisitko kuitenkin Speden Tee Se Itse -TV:tä, joka kai pyöri
>MTV:llä. Siinä Lasse Norres ja Arja Koriseva nauroivat niin että sylki
>vaan roiskui ja puhuivat äärettömän typeriä, tietysti mieluiten juuri
>näytettävän videopätkän päälle. Tosin se tuli jo kauan ennen Naurun
>Paikkaa.

Ei, tuo ei kyllä ollut kyseessä.. Olen 100% varma että tuo tuli
Neloselta/PTV:ltä, joskus siinä paikkeilla kun tuo muutos Neloseksi
tapahtui. Enpä vaan muista, kummalla puolella.
Siis tuo oli samaa videokamera+pahvilavaste-laatua kuin se aikaisemmin
mainittu tietokonekurssi, ehkä saman tuotantofirman tekosia?
Ai niin, muistin juuri jotain muuta kyseisestä ohjelmasta.. Toinen
niistä amatöörimäisistä "näyttelijöistä" istui aina keinutuolissa.
(oikeastaan hyvä vaan jos tätä ohjelmaa ei kukaan muu muista, sen
verran karmea kokemus oli :))

Jyrki Anttila

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to

Niilo Paasivirta <n...@kanto.cc.jyu.fi> wrote in message
news:7idp8b$7...@kanto.cc.jyu.fi...

> Maailmankaikkeuksien ylivertaisesti kaikkien aikalinjojen surkein kokki-
> ohjelma puolestaan pyöri (ainakin) joskus 80-luvun lopulta Riihimäen
> paikallistelevisiossa.
>
> Siellä pyöri kaikkea muutakin uskomatonta, esim. joskus kolmelta yöllä
> näkyi, kun joku editoi Amigan DeluxePaint 2:lla sääkarttaa - ja tyyppi
> oli niin täydellinen tumpelo käyttäjänä kuin inhimillisesti mahdollista.
>
> Välillä tuo paikallistelevisio myös lähetteli Amigan Workbench-screeniä
> jossa oli vain ilmoitus "Error on drive DH0" (tai sinnepäin).

Lahdessakin näkyy paikallisteleviso Päijätvisio jossa oli yhdessä vaiheessa
Windowsin sininen ruutu noin viikon ajan ja sen jälkeen joku kolme kuukautta
teksti jossa luki "Tietokonelaitteistoja päivitetään"
-Jyrki

Kirsi Lindh

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Kaisa Haatanen wrote:
>
> Lisäksi kuulun siihen vähemmistöön, jonka mielestä ruotsalainen Snacka om
> nyheter oli usein *vielä* parempi kuin Uutisvuoto, vaikka Peter N. onkin
> sexympi kuin Stellan Sundahl -vainaa.

Mutta mitä onkaan enää Helt Apropå -porukka ilman Stellania?
*huokaus*

Mitään hajua muuten siitä, mikä oli tämä 'äkillinen sairaskohtaus'
johon mies kuukahti? Suomessahan ÄS:ta on yleensä lehdistössä
käytetty itsemurhan eufemismina.

Janne

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Kirsi Lindh wrote:

> > Katsoppa joskus huviksesi ruotsin kanavan vastaava ohjelma, niin
> > huomaat mikä vaikutus juontajalla on ohjelmaan.
> >
> Niinpä, jättää jälkeensä Marcon ja suomalaiset 'tähdet'
> about mennen tullen ja 6-0.

Oletko nyt ihan varma, että puhut siitä Ruotsin täysin paikalleen
jämähtäneestä ja käsittämättömän kuivakiskoisesta Bumtsi Bum
-vastineesta?

Niin, itse en tosin suostu katsomaan kumpaakaan, mutta Suomen ohjelman
toteutuksessa on silti viihteellisyyttä muutama sata prosentti enemmän
kuin ruotsalaisilla.

Janne

Perttu Raivio

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
>>>> Ac dixit "Kirsi" == Kirsi Lindh:
Kirsi>
Kirsi> Mitään hajua muuten siitä, mikä oli tämä 'äkillinen sairaskohtaus'
Kirsi> johon mies kuukahti? Suomessahan ÄS:ta on yleensä lehdistössä
Kirsi> käytetty itsemurhan eufemismina.

Kuoli äkillisesti == itsemurha
Kuoli äkilliseen sairaskohtaukseen == yleensä sydänkohtaus
Kuoli pitkällisen sairauden murtamana == yleensä syöpä

En ole koskaan nähnyt, että itsemurhaan liitettäisiin tuo
"sairaskohtaus". Jenkeissä kyllä on joskus ilmoitettu kuolin-
syyksi "self-inflicted gunshot wound in the head"...

--
Luokkavihollisten sääliminen ei ole vallankumouksellinen asenne. Mete-
löinti "lain noudattamisesta" on osa puolueen vastaisten vastavallan-
kumouksellisten lahkolaisten vehkeilyä, jonka tarkoituksena on valtion
proletaarisen diktatuurin tehtävän heikentäminen.
-- Kim Il Sung

Jani

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Niilo Paasivirta <n...@kanto.cc.jyu.fi> wrote:

> Välillä tuo paikallistelevisio myös lähetteli Amigan Workbench-screeniä
> jossa oli vain ilmoitus "Error on drive DH0" (tai sinnepäin).

Ai. Turkulainen Moon TV (tjsp) näyttää usein Windows 95 -screeniä. Eräänä
kauniina päivänä kaverini tykönä ollessa ja kanavia selatessa esiin pamahti
sininen ruutu. Ensimmäinen ajatus joka tuli mieleeni oli, että "Eikai
Microsoftin softia sentään televisiossa...".

Jani


Kaisa Haatanen

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Kirsi Lindh <korni...@hotmail.com> wrote in article
<374AB6...@hotmail.com>...

> Mutta mitä onkaan enää Helt Apropå -porukka ilman Stellania?
> *huokaus*
>
> Mitään hajua muuten siitä, mikä oli tämä 'äkillinen sairaskohtaus'
> johon mies kuukahti? Suomessahan ÄS:ta on yleensä lehdistössä
> käytetty itsemurhan eufemismina.

Voi -- toki on tieto!

Kyllä se oli ihka aito sydänkohtaus, vieläpä rauhaisasti omaan sänkyyn.
Vaimo ja pikkutyttö olivat lähteneet edellisenä päivänä hiihtolomamatkalle
paikalliseen Lappiin, ja kun seuraavana aamuna duunikaverit tulivat tapansa
mukaan hakemaan SS:ia bandaamaan seuraavan viikon Snackaa, ei ovikelloon
vastattukaan jne.

Oheistietona mainitsisin vielä, että mies oli tunnettu 'hauskana
seuramiehenä' ja veti röökiä kai käytännöllisesti katsoen aina kun kamera
ei surrannut. <djup suck> Eihän se ollut kuin viisissäkymmenissä.

Kaisa
-- rööki kurja kyllä huulessa kuitenkin

Kirsi Lindh

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Janne wrote:
>
> Oletko nyt ihan varma, että puhut siitä Ruotsin täysin paikalleen
> jämähtäneestä ja käsittämättömän kuivakiskoisesta Bumtsi Bum
> -vastineesta?

Kyllä, puhun siitä viihdeshowsta, joka ei ole juontajansa
egoistisnarsistista koikkelehtimista, jossa pääosassa ovat
vieraat, jotka osaavat lisäksi laulaa muutenkin kuin vain
studiossa filtteroinnin läpi... Ja myöskin tunnistavat
musiikkia laaja-alaisemmin kuin suomalaiset kolleegansa.

> Niin, itse en tosin suostu katsomaan kumpaakaan, mutta Suomen ohjelman
> toteutuksessa on silti viihteellisyyttä muutama sata prosentti enemmän
> kuin ruotsalaisilla.

Jos tekopirteä, mutta jäykkä amatöörimäisyys on mielestäsi sujuvaa,
se sinulle sallittakoon.

Teemu Nurminen

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
Niilo Paasivirta <n...@kanto.cc.jyu.fi> wrote:
> - - Riihimäen paikallistelevisiossa.

> Siellä pyöri kaikkea muutakin uskomatonta, esim. joskus kolmelta
> yöllä näkyi, kun joku editoi Amigan DeluxePaint 2:lla sääkarttaa

Eiköhän tuo ole ihan sopivaa ohjelmaa niille, jotka kolmen
aikaan vääntäytyvät katsomaan Riihimäen paikallistelevisiota :)

> Välillä tuo paikallistelevisio myös lähetteli Amigan Workbench-screeniä
> jossa oli vain ilmoitus "Error on drive DH0" (tai sinnepäin).

Oulussa (ja varmaan muuallakin) näkyvä Moon-TV ilahdutti
katselijoitaan viime kesänä Windowsin BSODilla (eli kone
nurin). Ilmeisesti katsojien puhelimella pelaama peli oli
pillastunut.

--
tn

Heidi

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to

>Tässä lähiaikoina on muuten eniten oksetusta aiheuttanut Secret
>Service Guy -niminen sitcom, joka saa MTV3:n aamupäivä-sitcomitkin
>vaikuttamaan suorastaan loistavilta.
>

***Kumma kyllä, kaikista näistä sarjaesimerkeistä tulee minulle mieleen
nytkin pyörivä ikivanha "Asia on pihvi" -Jaakko kolmonen ja kokki kakkonen
laittavat ihratähteistä ruokaa savipytyssä ja leikkivät sitten pahnoilla.
Klassikko.

Heidi

Mika Iisakkila

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
"Heidi" <hei...@usa.net> writes:
> ***Kumma kyllä, kaikista näistä sarjaesimerkeistä tulee minulle mieleen
> nytkin pyörivä ikivanha "Asia on pihvi" -Jaakko kolmonen ja kokki kakkonen
> laittavat ihratähteistä ruokaa savipytyssä ja leikkivät sitten pahnoilla.
> Klassikko.

Tämä oli varmaankin joku perinnejouluruokajakso? Minulla tulee
samaisesta sarjasta mieleen osa, jossa värkättiin lappalaista
ruokaa kodassa. Lapioitiin siinä jotain soppaa ja aloitti
Vanamo tai Kolmonen (jatkossa V/K):

V/K: - Jahas, mitäs se tämä on, narisee mukavasti hampaissa?
Nils-Aslak: - Se on poron peräsuolta.
V/K: - ...

Mutta ei se nyt mitenkään erityisen huono sarja ollut. Ainakaan "Näin
naapurissa":an verrattuna (taisi tosin tulla radiosta...).
--
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ - remove the "no spam" -stuff from
mail address when replying

Jan Sandvik

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
In article <7idp8b$7...@kanto.cc.jyu.fi>, n...@kanto.cc.jyu.fi says...

>Siellä pyöri kaikkea muutakin uskomatonta, esim. joskus kolmelta yöllä

>näkyi, kun joku editoi Amigan DeluxePaint 2:lla sääkarttaa - ja tyyppi
>oli niin täydellinen tumpelo käyttäjänä kuin inhimillisesti mahdollista.
>

>Välillä tuo paikallistelevisio myös lähetteli Amigan Workbench-screeniä
>jossa oli vain ilmoitus "Error on drive DH0" (tai sinnepäin).

Meillä Pietarsaaren paikallistelevisio lähetti välillä
"Software failure - Guru meditation" - Amiga-klassikkoa.

Itse ohjelmista puuttuu usein ääni tai kuva on kadoksissa.
Jännittävintä onkin, saavatko lähetettyä koko ohjelman teknisesti
kelvollisella tavalla. Paikallistelevisiomme taiteellista/viihteellistä
tasoa en viitsi edes kommentoida. No ei, onhan heillä yritystä - ainakin välillä :)

-Jan


Jouni Karhu

unread,
May 25, 1999, 3:00:00 AM5/25/99
to
"Kaisa Haatanen" <ka...@schildts.fi> wrote:
>Jepjepp. "Obegriiiiiipligt spännande!" Ruotsalaiset kustantavat ens
>syksyksi Så ska det smaka -keittokirjan, jonka pitäisi toimia ohjelman
>tapaan. Taitaa olla vain ajan kysymys, koska Bumtsibum-keittokirja tulee
>meikäläisille markkinoille...

Eiköhän sen nimeksi kuitenkin tule NamiNami?

--
'I have something to say! | 'The Immoral Immortal' \o JJ Karhu
It is better to burn out, | -=========================OxxxxxxxxxxxO
than to fade away!' | kur...@modeemi.cs.tut.fi /o

Hiski Haapoja

unread,
May 26, 1999, 3:00:00 AM5/26/99
to
Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi> wrote:
: Aikaisemmin Marienhof oli nuorten sarja, joka kuvasi tavallista elämää
: pikkukaupungissa,

Olen tosin sattunut katsomaan sitä vain kerran, mutta ei se
nuortensarjalta näyttänyt. Aikuisia, tavattoman kauniita näyttelijöitä.
Eikö se tapahdu Kölnissä, jossa on miljoona asukasta?

# Normaaleja ihmisia ovat mm. Baggie, Susanna Sofia-Keskinarkaus, Anne
Liukkonen, Anukaisa Alanen, Hiski Haapoja, pki, Anton Puolakka jne. #
- Esa Aurtova

Terttu Poranen

unread,
May 26, 1999, 3:00:00 AM5/26/99
to
Mika Iisakkila wrote:
> "Heidi" <hei...@usa.net> writes:
> > ***Kumma kyllä, kaikista näistä sarjaesimerkeistä tulee minulle mieleen
> > nytkin pyörivä ikivanha "Asia on pihvi" -Jaakko kolmonen ja kokki kakkonen
> > laittavat ihratähteistä ruokaa savipytyssä ja leikkivät sitten pahnoilla.

> Tämä oli varmaankin joku perinnejouluruokajakso? Minulla tulee


> samaisesta sarjasta mieleen osa, jossa värkättiin lappalaista
> ruokaa kodassa. Lapioitiin siinä jotain soppaa ja aloitti
> Vanamo tai Kolmonen (jatkossa V/K):
>
> V/K: - Jahas, mitäs se tämä on, narisee mukavasti hampaissa?
> Nils-Aslak: - Se on poron peräsuolta.
> V/K: - ...

Kerronpa omankin muistikuvani Vanamo/Kolmosesta. Joskus muinaisuudessa,
kun Vanamo & Kolmonen olivat ainoat TV-kokit, minäkin seurasin herrojen
kokkailua. Sarja meni edetessään nokkonen - muurahaisenmuna -
koivunlehtilinjalle, kunnes sitten lopulta kaverukset grillasivat
rantakivillä piisamia moittien tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa käyttää
hyvää proteiinilähdettä. Sen koommin en ole V/K:n ruokaohjeita
tarvinnut. Enkä tarvitse.

terv.Terttu

Ville Forss

unread,
May 26, 1999, 3:00:00 AM5/26/99
to
In article <m3ogj93...@saukko.pingrid.fi>,
mi...@pingrid.fi.no.sp.am says...

>Tämä oli varmaankin joku perinnejouluruokajakso? Minulla tulee
>samaisesta sarjasta mieleen osa, jossa värkättiin lappalaista
>ruokaa kodassa. Lapioitiin siinä jotain soppaa ja aloitti
>Vanamo tai Kolmonen (jatkossa V/K):

Minulle on lapsuudesta jäänyt mieleen sellainen J. Kolmosen
kokkiohjelma, jossa Kolmonen oli jossain metsän laitamilla
grillin kanssa. Tarkoitus oli grillata kyykäärmettä, ja kyllä
nauratti, kun Kolmonen totesi jotain tyyliin "Kah, tuossahan
sellainen onkin" ja kalautti epäilemättä jo kauan sitten
kuollutta kyytä kalikalla.

--
Ville Forss
vfo...@icenet.fi
http://koti.icenet.fi/~vforss/


Kalle Rantanen

unread,
May 26, 1999, 3:00:00 AM5/26/99
to
Hiski Haapoja kirjoitti viestissä <7ig8u4$4u$1...@tron.sci.fi>...

>Olen tosin sattunut katsomaan sitä vain kerran, mutta ei se
>nuortensarjalta näyttänyt. Aikuisia, tavattoman kauniita näyttelijöitä.

Useimmiten teini-ikäisiä esittävät näyttelijät ovat parikymppisiä, eli
lähes kaikki ovat aikuisia.

>Eikö se tapahdu Kölnissä, jossa on miljoona asukasta?


En tiedä, mutta sarjan ympäristö ei suurkaupungilta vaikuta.

Mic

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to

Jani wrote:
>
> Ai. Turkulainen Moon TV (tjsp) näyttää usein Windows 95 -screeniä. Eräänä

turkulainen? Eiks se ookkaan tsadilainen? No anyway, näkyypä se
Mansessakin.

> kauniina päivänä kaverini tykönä ollessa ja kanavia selatessa esiin pamahti
> sininen ruutu. Ensimmäinen ajatus joka tuli mieleeni oli, että "Eikai
> Microsoftin softia sentään televisiossa...".

Kerran hämäännyin hetkeksi, kun kanavia virittäessäni ruutuun ilmestyi
"Nyt voit sammuttaa tietokoneen". ;-)

Sittemminhän ruudulla on silloin tällöin ollut avoinna n. 506
virheilmoikkunaa. ;)

Sininen ruutukin taitaa olla jo klassikko, mutta asiallinen kanavalla on
"Hetkinen"-ruutu, joka onnistutaan joskus laittamaan näytille.

"Vikaa muka korjataan", "Kuka taas kämmäsi" tjsp. LOL!

Mika.
--
* Mika Pirhonen - coole...@pcuf.fi - http://byedesk.com/tekstiviesti/
*
* Hardware: The parts of a computer system that can be kicked.

JussiK

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
On Tue, 25 May 1999 17:09:19 +0100, Kirsi Lindh
<korni...@hotmail.com> wrote:

>Kyllä, puhun siitä viihdeshowsta,

Viihdeshowsta ??? Siinä tosiaan ei juontaja turhia koikkelehdi.
Joskus saattaa jalka hieman vipattaa jos tunnistaa kappaleen.

>joka ei ole juontajansa
>egoistisnarsistista koikkelehtimista, jossa pääosassa ovat
>vieraat, jotka osaavat lisäksi laulaa muutenkin kuin vain
>studiossa filtteroinnin läpi...

Mitäs tuolla tarkoitat, kyllähän nuo suomalaisetkin vieraat laulaa
osaa.

Ja edelleen olen sitä mieltä että suomalainen versio on huomattavasti
viihdyttävämpi.

JussiK


Janne

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
Kirsi Lindh wrote:

>
> Janne wrote:
> > Niin, itse en tosin suostu katsomaan kumpaakaan, mutta Suomen ohjelman
> > toteutuksessa on silti viihteellisyyttä muutama sata prosentti enemmän
> > kuin ruotsalaisilla.
>
> Jos tekopirteä, mutta jäykkä amatöörimäisyys on mielestäsi sujuvaa,
> se sinulle sallittakoon.

Ei, minusta se ei ole ollenkaan sujuvaa, kuten ehkä saattaa päätellä
siitä, etten ohjelmaa halua katsoa. Näen kuitenkin, miksi suomalainen
formaatti vetoaa joihinkin enemmän kuin ruotsalainen: moni Bumtsi Bum
-fani tuntee todennäköisesti paljon juuri sentyyppistä musiikkia, millä
ohjelma pelaa, eikä välttämättä innostuisi yhtä paljon laajemmasta
skaalasta. Samoin juontajan energinen tyyli (tekopirteys on loppujen
lopuksi katsojan silmässä) tuntuu vetoavan kovasti moneen. Selvyyden
vuoksi: itse en pidä Bjurströmin juontotyylistä, mutta näen silti, miksi
monet pitävät.

Janne

Taavi Horila

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
Petri Silmala <pet...@tukki.cc.jyu.fi> kirjoitti:

: Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi> wrote:

: : 3) Bumtsibum
: : Tämän olisi oikeastaan pitänyt olla "3) Marco Bjuström", hänen
: : suorituksensa mm. missikisoissa takaa katsomattomuuden.

: Naiden ohjelmien moittiminen on kieltamatta seksikasta, mutta etko
: olisi voinut heittaa listallesi jotakin kiinnostavampaa?

Bumtsibumin haukkuminen tuntuu olevan cool. Omasta mielestäni se oli yksi
parhaita kevyitä viihdeohjelmia, olisivat vaan lopettaneet ajoissa, kun
tässä maassa ei noita hyviä esiintyjiä niin paljoa ole. Vieraista sen
toimivuus lopulta on kiinni.

--
Taavi Horila Student, University of Jyvaskyla,
http://www.jyu.fi/~taakho School of Economics and Business
--- Economists can supply it for demand ! ---

Kirsi Lindh

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
Janne wrote:
>
> Ei, minusta se ei ole ollenkaan sujuvaa, kuten ehkä saattaa päätellä
> siitä, etten ohjelmaa halua katsoa. Näen kuitenkin, miksi suomalainen
> formaatti vetoaa joihinkin enemmän kuin ruotsalainen: moni Bumtsi Bum
> -fani tuntee todennäköisesti paljon juuri sentyyppistä musiikkia, millä
> ohjelma pelaa, eikä välttämättä innostuisi yhtä paljon laajemmasta
> skaalasta. Samoin juontajan energinen tyyli (tekopirteys on loppujen
> lopuksi katsojan silmässä) tuntuu vetoavan kovasti moneen. Selvyyden
> vuoksi: itse en pidä Bjurströmin juontotyylistä, mutta näen silti, miksi
> monet pitävät.

Niin, monet suomalaisethan oppivat jo lastenohjelmien perusteella
pienestä pitäen pitämään siitä, että heille leperrellään ja
heidän älykkyyttään aliarvioidaan hellästi mutta määrätietoisesti.

Nopan Hessu-sedän seurassa kasvanut sukupolvi lienee tässä
suhteessa siis pilalla verrattuna Pikku Kakkoseen fiksoituneisiin.

--
tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa joka rakkaudesta roihuaa
-...........-......-,.....-....-..-........................-....

Mikko Virta

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to

Kirsi Lindh sivisti meitä:

>Niin, monet suomalaisethan oppivat jo lastenohjelmien
perusteella
>pienestä pitäen pitämään siitä, että heille leperrellään ja
>heidän älykkyyttään aliarvioidaan hellästi mutta
määrätietoisesti.

Jopa ilman lastenohjelmien myötävaikutusta monet oppivat
pitämään itseään muita älykkäämpinä ja sivistyneempinä. Tätä
henkisen kasvun ylivaltaa on helppo ilmentää kohdistamalla
ivaa ja pienimuotoista halveksuntaa valtavirran suosimiin
kulttuurituotteisiin.

En tiedä muista ihmisistä, mutta jos itse olisin BB:n
ystävä, niin ottaisin tuon kommentin lepertelystä ja
älykkyyden aliarvioinnista pitämisestä suurempana
loukkauksena kuin jonkun musiikkivisailuohjelman juontajan
pirteyden (oli sitten aitoa tai ei). Oletko kenties sitä
mieltä, että BB:tä katsovat katsojat taantuvat pikkulapsen
tasolle ohjelmaa seuratessaan, ja että tämä on mahdollista
koska heidät on jo lastenohjelmista alkaen ohjelmoitu
nauttimaan älynsä aliarvioimisesta.

Kuka nyt aliarvioi ja ketä?


Mikko Virta sm...@netti.fi

Kirsi Lindh

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
Mikko Virta wrote:
>
> Jopa ilman lastenohjelmien myötävaikutusta monet oppivat
> pitämään itseään muita älykkäämpinä ja sivistyneempinä. Tätä
> henkisen kasvun ylivaltaa on helppo ilmentää kohdistamalla
> ivaa ja pienimuotoista halveksuntaa valtavirran suosimiin
> kulttuurituotteisiin.

Henkisen kasvun ylivaltana tätä pitävät yleensä ne
kahdeksan miljoonaa kärpästä, jotka eivät pidä tärkeänä,
että jos heille näytellään, niin pitäisi mielellään
näytellä edes jokseenkin hyvin, ettei tarvitse tuntea
oloaan vaivautuneeksi.

> Oletko kenties sitä
> mieltä, että BB:tä katsovat katsojat taantuvat pikkulapsen
> tasolle ohjelmaa seuratessaan, ja että tämä on mahdollista
> koska heidät on jo lastenohjelmista alkaen ohjelmoitu
> nauttimaan älynsä aliarvioimisesta.

Olen sitä mieltä, että ei osata vaatia kun ei ole koskaan
osattukaan vaatia. Kymmenestä rumasta koirasta yksi
on edelleenkin niitä yhdeksää muuta rumaa koiraa kauniimpi.
Siispä bumtsibumikin on varmaan ihan loistava jos vertaa
vaikkapa PulttiBoisiin.

Jarmo Puolakanaho

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
In sfnet.viestinta.tv Mic <coole...@pcuf.fi> wrote:
: > Ai. Turkulainen Moon TV (tjsp) näyttää usein Windows 95 -screeniä. Eräänä
: turkulainen? Eiks se ookkaan tsadilainen? No anyway, näkyypä se Mansessakin.

On se Hesalainen, Nelosen yhden työntekijän mukaan se sijaitsee samassa
rakennuksessa kuin tämä mainittu TV4.

: "Vikaa muka korjataan", "Kuka taas kämmäsi" tjsp. LOL!

Mikään muu kanava ei voi tiltata koko viikonlopun ajaksi. Sen se teettää
kun tv-kanava pyörii Windows 95:llä :) !

--
---------------------------------------------------------
# Jarmo Puolakanaho (ja...@iki.fi), http://www.iki.fi/jape #
---------------------------------------------------------

Pentti J Lajunen

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to

Kirsi Lindh <korni...@hotmail.com> writes:

> Niin, monet suomalaisethan oppivat jo lastenohjelmien perusteella
> pienestä pitäen pitämään siitä, että heille leperrellään ja
> heidän älykkyyttään aliarvioidaan hellästi mutta määrätietoisesti.
>

> Nopan Hessu-sedän seurassa kasvanut sukupolvi lienee tässä
> suhteessa siis pilalla verrattuna Pikku Kakkoseen fiksoituneisiin.


K{{k apuva. M{ olen sitten varmaan ihan skitso ku m{ diggasin molempia.

Olen kyll{kin sit{ mielt{, ett{ esiintymisen ammattitreenareiden
hioma Satuset{-Samuli (t{ll{ hetkell{ Clintonin ruumiillistumana)
sais h{ipy{ harmaine hiuksineen pois Suomen telkkarista ja Pikku
Kakkosen Lasse P|ysti tulla takaisin.

Mikko Virta

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to

Kirsi Lindh kertoo seuraavaa:

>Henkisen kasvun ylivaltana tätä pitävät yleensä ne
>kahdeksan miljoonaa kärpästä, jotka eivät pidä tärkeänä,
>että jos heille näytellään, niin pitäisi mielellään
>näytellä edes jokseenkin hyvin, ettei tarvitse tuntea
>oloaan vaivautuneeksi.

Ahaa, asetelma olikin siis sinä vastaan muu Suomi (tai Suomi
plus kolme miljoonaa virolaista?).

Mielestäni tuo olonsa vaivautuneeksi tunteminen nimenomaan
kielii jonkinlaisesta ylemmyydentunnosta. En keksi
tuollaiselle muuta selitystä kuin sen, että ajatukset huonoa
näyttelemistä katsottaessa kulkevat tyyliin: "Eikö kukaan
muu todellakaan ymmärrä kuinka huono tämä ohjelma on,
pitääkö minun aina olla se suuri Näkijä, joka kantaa
ihmiskunnan sivistymättömyyden taakan harteillani, ainako
minun täytyy hävetä teidän kaikkien tuulipukuisten
tennissukkaihmisten puolesta."


>Olen sitä mieltä, että ei osata vaatia kun ei ole koskaan
>osattukaan vaatia. Kymmenestä rumasta koirasta yksi
>on edelleenkin niitä yhdeksää muuta rumaa koiraa kauniimpi.
>Siispä bumtsibumikin on varmaan ihan loistava jos vertaa
>vaikkapa PulttiBoisiin.

Kanavanvalitsinta kai silti osataan vielä käyttää?


Mikko Virta sm...@netti.fi

Kalle Rantanen

unread,
May 27, 1999, 3:00:00 AM5/27/99
to
Taavi Horila kirjoitti viestissä <7iiudd$r...@tukki.cc.jyu.fi>...

>Bumtsibumin haukkuminen tuntuu olevan cool.

Kaiken suositun ja menestyvän haukkuminen on cool, aina ja ikuisesti. Itse
en pidä siitä lähinnä juontajana takia. Sinänsä minulle on ihan sama, mitä
kukakin katsoo ja siksi en yleensä kerro aktiivisesti, mikä milloinkin on
minun mielestäni huonoa.

Kirsi Lindh

unread,
May 28, 1999, 3:00:00 AM5/28/99
to
Mikko Virta wrote:
>
> Ahaa, asetelma olikin siis sinä vastaan muu Suomi (tai Suomi
> plus kolme miljoonaa virolaista?).

Höpöhöpö.

>
> Mielestäni tuo olonsa vaivautuneeksi tunteminen nimenomaan
> kielii jonkinlaisesta ylemmyydentunnosta. En keksi
> tuollaiselle muuta selitystä kuin sen, että ajatukset huonoa
> näyttelemistä katsottaessa kulkevat tyyliin: "Eikö kukaan
> muu todellakaan ymmärrä kuinka huono tämä ohjelma on,
> pitääkö minun aina olla se suuri Näkijä, joka kantaa
> ihmiskunnan sivistymättömyyden taakan harteillani, ainako
> minun täytyy hävetä teidän kaikkien tuulipukuisten
> tennissukkaihmisten puolesta."

En provosoidu vaikka kuinka yrittäisit, kultaseni.
Kuvittele tilanne, jossa pidät formaattia kivana
mutta joka tyritään täysin koska sen toteuttavat
ihmiset, joiden ammattitaito ei yksinkertaisesti
riitä, ja jotka tuntuvat lähinnä viihdyttävän itseään,
eivät katsojaa. Nauttisitko esim. Kuningas Learista,
jos pääosissa olisivat esim. Sanna Suutari, Henry
Saari, Marco Bjurström ja Leonardo DiCaprio? :)

Tilanne Bumtsibumin kanssa on siinä mielessä
ongelmallinen, että formaatti ON kiva. Se on
jo mukavasti toteutettu lahden takana niin, että
juontaja tajuaa olevansa vain juontaja, vierailla
on laaja musiikin tuntemus (johtuen sikäläisestä
alan koulutuksesta ja viihteen monipuolisuudesta)
ja he hyväksyvät ammattinsa nimenomaan viihdyttäjinä.
Ja kun ei liikaa sirkustella, toisin kuin BB:ssä,
isommat laulunumerot ovat puhtaita ja elinvoimaisia.

Kontrasti on ikävä, kun täällä juontajaksi valkataan
naminami-fraaseja viljelevä, huomiossa paistatteleva
jolppi, ja vain todella veteraanivieraat tajuavat myös
viihdyttäjän roolinsa. Laajaa kevyen musiikin tuntemusta
tuntuu olevan vain harvalla. Ja anteeksi nyt vain,
mutta ei esim. uusituksikin vaaditussa 'Tähdet lavalla
(mukana myös Pave Maijanen :)'-tapauksessa mm. Kirkaa
voi edes jokseenkin nuotissa pysymisessä moittia, olkoon
kuinka vain iso stara (ja Hector nyt ei ole koskaan
osannutkaan laulaa, joten se siitä). Ja kun vain harvalla
suomalaisella tähdenpoikasella oikeasti riittää karismaa,
tällaiset 'pikkuasiat' oikeasti kiusaavat ja saavat käden
siirtymään katkerasti kanavanvaihtajalle.

Onhan se kamalaa elitismiä, älyllistä ehkä myös. Mutta
muun muassa musiikillisesti koulutetun ihmisen korvaan
BumtsiBum on oikeasti ikävä kokemus, varsinkin kun
Så ska det låta löytyy vertailukohteeksi.

>
> Kanavanvalitsinta kai silti osataan vielä käyttää?

Tietysti. Ja niin tuleekin tehtyä.

Perttu Raivio

unread,
May 28, 1999, 3:00:00 AM5/28/99
to
>>>> Ac dixit "Mikko" == Mikko Virta:
Mikko>
Mikko> Oletko kenties sitä
Mikko> mieltä, että BB:tä katsovat katsojat taantuvat pikkulapsen
Mikko> tasolle ohjelmaa seuratessaan, ja että tämä on mahdollista
Mikko> koska heidät on jo lastenohjelmista alkaen ohjelmoitu
Mikko> nauttimaan älynsä aliarvioimisesta.

Kirsistä en tiedä, mutta omasta mielestäni takautuminen, mikä-
li sellainen on edes tarpeellista, on tapahtunut jo ennen BB:n
seuraamisen aloittamista.

Mikko> Kuka nyt aliarvioi ja ketä?

No joitain sentään voi aliarvioidakin.

--
And some things you simply don't bother to defend against, either because
they are too unlikely (e.g., an alien invasion from space), too difficult
to defend against (e.g., a nuclear blast within 500 yards of your data
center), or simply too catastrophic and horrible to contemplate (e.g.,
your management decides to switch all your UNIX machines to a well-known
PC operating system).
-- Garfinkel & Spafford

Jimi Kirvesoja

unread,
May 28, 1999, 3:00:00 AM5/28/99
to
Taavi Horila <taa...@tukki.cc.jyu.fi> kirjoitti
viestissä:7iiudd$r...@tukki.cc.jyu.fi...

> Bumtsibumin haukkuminen tuntuu olevan cool.

Paskoja ohjelmia pitää haukkua, vielä suuremalla syyllä jos ne ovat
suosittuja.

>Omasta mielestäni se oli yksi parhaita kevyitä viihdeohjelmia

Omasta mielestäni se oli perseestä. Bjuström v*****n mun telkkarista!

Perttu Raivio

unread,
May 29, 1999, 3:00:00 AM5/29/99
to
>>>> Ac dixit "Jimi" == Jimi Kirvesoja:
Jimi>
Jimi> Omasta mielestäni se oli perseestä. Bjuström v*****n mun telkkarista!

Ei mun telkkarista ainakaan mitään Bjurströmiä näy. Virittime-
si on rikki ja virtakytkin on juuttunut On-asentoon.

--
Hostes alienigeni me abduxerunt. Qui annus est?

TonyK Lindstrom

unread,
May 29, 1999, 3:00:00 AM5/29/99
to
In article <d9emk06...@tahma.tekla.fi>,

Perttu Raivio <rai...@iki.fi> writes:
>>>>> Ac dixit "Jimi" == Jimi Kirvesoja:
> Jimi>
> Jimi> Omasta mielestäni se oli perseestä. Bjuström v*****n mun telkkarista!
>
> Ei mun telkkarista ainakaan mitään Bjurströmiä näy. Virittime-
> si on rikki ja virtakytkin on juuttunut On-asentoon.

Eihän Jimi nyt sun telkkarista puhunutkaan. Pääasia,
että se pysyy siellä Kirvesojan töllössä. Voidaan
ostaa se kimpassa, sinetöidä se ja heittää kolera-
altaaseen. Bumtsibum -> Blubtsiblub.

Niin, ja vaikka se Bjurström nyt sieltä sitten
pois pääsisikin niin tuskinpa sentään v***n.

Äh. Nyt sen kuva on juuri meidänkin töllössä AAAARGH...

--
[How many parties do you think I'd be welcome ]
[at now that my whole face is sliding off?R.B.]
http://www.iki.fi/tonyk/

Mic

unread,
May 30, 1999, 3:00:00 AM5/30/99
to

Pertti Rautiainen wrote:
>
> Jarkko Huttunen (jarkko....@ntc.nokia.com) wrote:
> : Näkikö kukaan aikoinaan PTV:ltä tullutta tietokonekurssia, jossa Sari
>
> Olin jo autuaasti unohtanut, muuten olisin sisällyttänyt sen
> jälkimmäiselle listalleni. Ko. tietokonekurssi oli muuten rikos
> ihmiskuntaa kohtaan.

Nelonen on muutenkin ajan tasalla kompuutteriohjelmissaan. Etenkin
Internetin osalta. ;-)

...Sattui nimittäin tällainen seittisaitti silmään:
<http://www.kolumbus.fi/nettitv/>.

Mika.
--
* Mika Pirhonen - coole...@pcuf.fi - http://zap.to/ot.paz/

Petri Silmala

unread,
May 30, 1999, 3:00:00 AM5/30/99
to
Jimi Kirvesoja <jimi.ki...@ppoista.inet.fi> wrote:

: Paskoja ohjelmia pitää haukkua, vielä suuremalla syyllä jos ne ovat
: suosittuja.

Ja vielakin suuremmalla syylla jos niiden haukkuminen on suosittua,
jolloin haukkujen esittaminen on hyva keino tyydyttaa patemisen ja
hyvaksytyksi tulemisen tarvetta.

Moni sekoaa muotiin.
--
Petri Silmala * Project Manager * tel. +358 3 486 4011
Softum NetCenter * Pirkanmaa Polytechnic, Mantta, Finland
WWW: http://www.softum.com/ * EML: sil...@softum.com
WWW: http://www.cec.jyu.fi/tietotyo/ * EML: pet...@jyu.fi

Petri Rinne

unread,
May 31, 1999, 3:00:00 AM5/31/99
to
Hmm.. luulin olevani yksin "Asia on pihvi"-lapsuus-
muistojeni kanssa. Muistan vaan äitini vihanneen
suunnattomasti Vanamon tyyliä. Mieshän on ollut
varsinainen Leo Jokela! Löytyyköhän Suomesta Vanamo /
Kolmonen fanclubia? Jos ei löydy niin sitten pitää
perustaa...;)

Ala-asteella oli aina kiire torstai iltapäivisin kotiin
kun uusintanan tuli Rintamäkeläiset. Siinäpä oli kerrassaan
mainiota viihdettä pienelle koululaiselle! Ei väkivaltaa,
ei kiroilua ja paljon kekkosvihamielistä ilmapiiriä.
Vieläkin tulee Rintamäen Antin sapen maku suuhun kun
juo alihintaista maitoa ja munatkin tahtoo mennä väärään
kurkkuun.


"Asia on pihvi" uusintojen parhaat:

Vanamo näyttää keskisormea. Mies tökkää keskisormensa
ruokaan ja nuolee sitä hekumallisesti. Tämän jälkeen
hän irvistäen heiluttelee sitä kameran edessä. KlassikkO!
Tätä ei voi tulkita väärin.

"Ei tämän niin paksua vaahtoa pidä olla, että neekeripoika
pystyy siinä päällään seisomaan eikä jää yhtään jälkeä." -Vanamo

Onnettomuus-jakson faktaa:
"Monissa työpaikoissa juuri välipalan puute aiheuttaa
eniten onnettomuuksia." -Kolmonen
"Keittiössä tapahtuu neljä kertaa enemmän onnettomuuksia
kuin maanteillä." -Vanamo

Dynaaminen voimakaksikko Vanamo ja Kolmonen valmistaa
pizzaa 70-luvun tyyliin: hapankorppua jonka päällä on
tomaattia ja juustoa.

"Tässäkin on makeaa limpsaa millä saisi hyvin
vatsan kipeäksi." -Vanamo

Kolmonen: Nyt on Suomeen levinnyt sellainen villitys että
syödään jugurttia missä on valtaisasti sokeria
mukana.
Vanamo: Se on ihan suatta panna sitä sokeria sinne elimistöä
tuhoamaan.

"Ja sitten laitetaan jauhot sihdin läpi että
jää ne rautanaulat ja rotanhännät sihtiin." -Vanamo

Vanamo: Ja osaan mä ruottia että höydy dyy
Kolmonen: Joo'o

"Tämä riisi korvaa sen suomalaisen perunan tässä." -Vanamo

Vanamo: Älä ähki niin kovasti.
Kolmonen: Se on kuule sen suurempi nautinto mitä kovempi
ääni lähtee.

"Jos syö pelkästään munia niin eiköhän rupea vatsa sanomaan
että no niin nyt on munia syöty." -Kolmonen

Kotikutoiselta taululta luettua:

"Päivän tärkein ateria:
Paistettu ruispuuro
Näkkileipää
Alatoopia
Grape - hedelmä
Maito"

"Lantturaaste:
Lanttua"

Eiköhän näillä "eväillä" lähde!

---
Petri

Ville Forss <vfo...@icenet.fi> wrote in message
news:7ih140$bh0$1...@tron.sci.fi...

> Minulle on lapsuudesta jäänyt mieleen sellainen J. Kolmosen

Juha-Matti Herrala

unread,
May 31, 1999, 3:00:00 AM5/31/99
to
On Fri, 28 May 1999 21:26:18 GMT, "Jimi Kirvesoja"
<jimi.ki...@ppoista.inet.fi> wrote:


> Bjuström v*****n mun telkkarista!

Hyvä asenne!!
Olen samaa mieltä. Pois minunkun TV:stä!!
Pitäisiköhän mennä osoittamaan asian hyväksi mieltänsä isommalla
joukolla MTV:n eteen?

- Juha-Matti

Jimi Kirvesoja

unread,
May 31, 1999, 3:00:00 AM5/31/99
to
Juha-Matti Herrala <juhani....@pp3.inet.fi> kirjoitti
viestissä:375178fb...@news.inet.fi...

> Pitäisiköhän mennä osoittamaan asian hyväksi mieltänsä isommalla
> joukolla MTV:n eteen?

Kannatetaan!

Lauri Uusitalo

unread,
Jun 1, 1999, 3:00:00 AM6/1/99
to

No jo on jätkillä huvit.

Lauri

Tink

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to

j\ kirjoitti viestissä ...
>
>
>>2. Bumtsibum: Marco on homo. Miksi kaikki naisten suosikit ovat homoja
>
>Niinpä. Olen huomannut saman.
Itse en koske Bumtsibumiin pitkällä tikullakaan, eikä Marco herätä minussa
intohimoja puoleen eikä toiseen, mutta miksi se, että hän on homo, aiheuttaa
niin monissa (miehissä) näinkin vahvoja reaktioita? Eli onko ohjelma
joidenkin mielestä siksi huono, että sen juontaja on homo?? Eli jos sitä
vetäisi joku hyvännäköinen miisu, olisi ohjelmakin hyvä??

Tink

Tuomo Lindholm

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to

Tink <hel...@cimo.fi> wrote in message news:7j2fim$1jf$1...@ankka.csc.fi...

Mitäs noista homoista, ohan joidenkin elokuvien naistähdetkin lesboja :)
(jokainen kai tietää mitä miehet ajattelvat kahdesta naisesta)
Homoilkoot kuka tahansa niin paljon kun haluaa kunhan ei sitä väkisin mulle
tyrkytä, mutta Marcon tekopirteys ja jatkuva "ketkuttaminen" sai ainakin
minut vaihtamaan kanavaa pikaisesti.

Kyllähän nätti tyttö voi ohjelman laatua nostaa kummasti. vrt. baywatch &
v.i.p. erittäin huonoja sarjoja joita jaksoi katsoa 2 jaksoa
"näyttelijöiden" takia.. Ritari Ässä ei kuulunut suosikkehini.

Tuomo

Hiski Haapoja

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Jimi Kirvesoja <jimi.ki...@ppoista.inet.fi> wrote:
: Juha-Matti Herrala <juhani....@pp3.inet.fi> kirjoitti
: viestissä:375178fb...@news.inet.fi...
:> Pitäisiköhän mennä osoittamaan asian hyväksi mieltänsä isommalla
:> joukolla MTV:n eteen?

: Kannatetaan!

Haa, kerrankin mielenosoitus johon voisin osallistua. Myös tahdon
mukaan "Ally McBeal helvettiin" -mielenosoitukseen.

# Normaaleja ihmisia ovat mm. Baggie, Susanna Sofia-Keskinarkaus, Anne
Liukkonen, Anukaisa Alanen, Hiski Haapoja, pki, Anton Puolakka jne. #
- Esa Aurtova

Ville K

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
On Mon, 31 May 1999 17:52:26 GMT, juhani....@pp3.inet.fi
(Juha-Matti Herrala) wrote:

>On Fri, 28 May 1999 21:26:18 GMT, "Jimi Kirvesoja"
><jimi.ki...@ppoista.inet.fi> wrote:
>
>
>> Bjuström v*****n mun telkkarista!
>
>Hyvä asenne!!
>Olen samaa mieltä. Pois minunkun TV:stä!!

>Pitäisiköhän mennä osoittamaan asian hyväksi mieltänsä isommalla
>joukolla MTV:n eteen?

Ehdottomasti! Sinne kaikki vaan! Ja työttömät töihin, joka kotiin yksi
vaihtamaan kanavaa meidän puolesta, kun ei me itse osata!

--
Ville

Parasta ennen.

Mikko Virta

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to

Tink wrote

>Itse en koske Bumtsibumiin pitkällä tikullakaan, eikä Marco
herätä minussa
>intohimoja puoleen eikä toiseen, mutta miksi se, että hän
on homo, aiheuttaa
>niin monissa (miehissä) näinkin vahvoja reaktioita? Eli
onko ohjelma
>joidenkin mielestä siksi huono, että sen juontaja on homo??
Eli jos sitä
>vetäisi joku hyvännäköinen miisu, olisi ohjelmakin hyvä??

Sanooko termi homofobia mitään? Onko tuo Marco B:n homous
joku yleisessä tiedossa oleva totuus, joka on lipsahtanut
minun korvieni ohi, vai jotain antibumtsistien propagandaa?


Mikko Virta sm...@netti.fi

Pentti J Lajunen

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to

Hiski Haapoja <ki...@simpukka.sci.fi> writes:

> Haa, kerrankin mielenosoitus johon voisin osallistua. Myös tahdon
> mukaan "Ally McBeal helvettiin" -mielenosoitukseen.


Allyhan on ihan s|p|.

Tuomo Lindholm

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to

Pentti J Lajunen <plaj...@jade.hut.fi> wrote in message
news:nf7lne2...@jade.hut.fi...

Eikös hän ole mielestäsi hieman laiha ? Söisi raasu jotain ja jättäisi ne
jokajaksoiset märkäkoiranpentuilmeilyt.
Tuomitsen sarjan huonoksi :)

Nättejä tv tyttöjä on dharma ja sitten se profilerin tyttö :) wow...
molemmat

T.

Perttu Raivio

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
>>>> Ac dixit "Tuomo" == Tuomo Lindholm:
Tuomo>
Tuomo> Nättejä tv tyttöjä on dharma ja sitten se profilerin tyttö :) wow...
Tuomo> molemmat

Se profilerin tyttö on varmaankin sama henkilö kuin Dallasin
Miss Ellie, tosin hieman erilailla meikattuna. Kummallakin on
kaksi ilmettä - typerä hymy ja ääliömäinen hämmästys.

--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad
caput tuum saxum immane mittam.

Juha-Matti Lantto

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Söisi raasu jotain ja jättäisi ne
>jokajaksoiset märkäkoiranpentuilmeilyt.
>Tuomitsen sarjan huonoksi :)


Kyllähän Ally yrittää musitaa syödä jokapäiväiset kaksi salaatinlehteä mutta
josksu kun ei millään jaksa.
Prfilerin Sam Waters on hyvän näköinen ja niin on myös Vuokko Hovatta.

Juha-Matti Lantto

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Minusta on ärsyttävää että joku hyppii lavalla ja kokoajan naminamia ja
pusipusia. Ärsyttäväääääääääääääääääää!!!! Mutta jos ohjelman vetäjäksi
valittaisiin vaikka Vuokko Hovatta tai Terhi Kokkonen niin sitten olisi
hyvä.

Juha-Matti Herrala

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
On 2 Jun 1999 08:41:31 GMT, Hiski Haapoja <ki...@simpukka.sci.fi>
wrote:

>
>Haa, kerrankin mielenosoitus johon voisin osallistua. Myös tahdon
>mukaan "Ally McBeal helvettiin" -mielenosoitukseen.
>

Meillä näyttää olevan sama maku ohjelmien kanssa.
Tuo mielenosoitus olisi myös todellakin tarpeellinen!
Pitäisikö sijoittaa nuo kaksi mielenosoitusta yhdelle viikonlopulle,
kyllä sitten MTV:n pitäisi uskoa...

- Juha-Matti

Juha-Matti Herrala

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
On Wed, 2 Jun 1999 10:06:45 +0300, "Mikko Virta" <sm...@netti.fi>
wrote:


>
>Sanooko termi homofobia mitään? Onko tuo Marco B:n homous
>joku yleisessä tiedossa oleva totuus, joka on lipsahtanut
>minun korvieni ohi, vai jotain antibumtsistien propagandaa?
>

En minä ainakaan ole homofobisti, mutta kyllä kauniit naiset
viehättävät enemmän, kuin tuollainen...
Kaikkihan tunnistavat Marcon homoksi, kun se heiluttaa lanteitaan
silleen... vai oisko se sittenkin piilotranssu+homo?

- Juha-Matti

Jimi Kirvesoja

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Juha-Matti Lantto <jla...@pp.inet.fi> kirjoitti
viestissä:vR953.130$cY3...@read2.inet.fi...

>Mutta jos ohjelman vetäjäksi valittaisiin vaikka
>Vuokko Hovatta tai Terhi Kokkonen niin sitten olisi hyvä.

Ketä ne o?

Kalle Rantanen

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Tink kirjoitti viestissä <7j2fim$1jf$1...@ankka.csc.fi>...

>Itse en koske Bumtsibumiin pitkällä tikullakaan, eikä Marco herätä
minussa
>intohimoja puoleen eikä toiseen, mutta miksi se, että hän on homo,
aiheuttaa
>niin monissa (miehissä) näinkin vahvoja reaktioita?

On homo? Ymmärtääkseni tämä on vain eräiden henkilöiden mielipide, ei
tosiseikka.

--
Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi>
"Liberty cannot be preserved without a general knowledge among the
people."
-- John Adams


Kalle Rantanen

unread,
Jun 2, 1999, 3:00:00 AM6/2/99
to
Hiski Haapoja kirjoitti viestissä <7j2qnr$bjh$3...@tron.sci.fi>...

>Haa, kerrankin mielenosoitus johon voisin osallistua. Myös tahdon
>mukaan "Ally McBeal helvettiin" -mielenosoitukseen.


Mitä vikaa Allyssä on? Ally henkilönä on kylläkin ärsyttävä, mutta muuten
sarja on ihan hyvä.

Tink

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to

Mikko Virta kirjoitti

>Sanooko termi homofobia mitään?
Sanoohan se, mutta on vaikea tajuta, että ihmiset jaksaa tuollaisesta
ongelmaa ottaa..

>Onko tuo Marco B:n homous
>joku yleisessä tiedossa oleva totuus, joka on lipsahtanut
>minun korvieni ohi, vai jotain antibumtsistien propagandaa?

Omalla kohdalla se on "tietoa" - ystävä on Marcon kanssa ollut tekemisissä
ja tuntee tämän..
Mutta mikäpä minä olen sitä "totuudeksi" sanomaan... Varsinkaan kun asia ei
meikäläistä kiinnosta.

Tink

Lauri Uusitalo

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to

Joitain lesboja, tod näk.

Lauri

Jyrki O Saarinen

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to
Juha-Matti Herrala <juhani....@pp3.inet.fi> wrote:

: Kaikkihan tunnistavat Marcon homoksi, kun se heiluttaa lanteitaan


: silleen... vai oisko se sittenkin piilotranssu+homo?

Ihan sivuhuomiona, mistä vedät päätelmän lanteiden heilutuksen
ja seksuaalisen suuntautumisen yhteydestä?

Piilotranssu? Eli Marco onkin haluaa olla nainen ja on homo -->
Marco onkin lesbo! Jumankekka!

Eikä tässä keskustelussa kai ole mitenkään olennaista
onko ko. henkilö hetero/bi/homo/whatever, vaan se muu
ärsyttävä olemus.


Juha-Matti Herrala

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to
On 3 Jun 1999 07:43:34 GMT, Jyrki O Saarinen <jxsa...@cc.helsinki.fi>
wrote:


>
>Eikä tässä keskustelussa kai ole mitenkään olennaista
>onko ko. henkilö hetero/bi/homo/whatever, vaan se muu
>ärsyttävä olemus.
>

Totta!
Mutta Marco on sellainen persoona josta on helppoa keksiä ikäviä
juoruja hänen seksuualisuudestaan. Hänhän hieman naismainen ihan
oikeastikin. Eli hän on "selvästi" homosuhteen naisellinen osa, jos
ruvetaan sepittämään.
Kukaan ei varmaankaan taas keksisi homojuoruja Tony Halmeesta, kun hän
on sellainen kun on, vaikka hänkin voi ärsyttää melkein yhtä paljon.

- Juha-Matti

Raine M. Ekman

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to
Tuomo Lindholm (tuomo.l...@tormets.fi) wrote:
: Nättejä tv tyttöjä on dharma ja sitten se profilerin tyttö :) wow...
: molemmat

Dharma ei ole huono, mutta Lili Marquette (Tehtävä: Maa) ja se
irlantilaisittain englantia ääntävä enkeli (sunnuntaisin kakkosella,
olisiko sarja Touched by an Angel tai jotain)... Nam!


--
Tervetuloa huutokauppapalvelin Systeemiin --- http://www.systeemi.net/

(Raine M. Ekman ... http://www.infa.abo.fi/%7Eraine/ ... rae...@abo.fi)

Mikko Virta

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to

Juha-Matti Herrala wrote

>>Eikä tässä keskustelussa kai ole mitenkään olennaista
>>onko ko. henkilö hetero/bi/homo/whatever, vaan se muu
>>ärsyttävä olemus.

>Mutta Marco on sellainen persoona josta on helppoa keksiä


ikäviä
>juoruja hänen seksuualisuudestaan. Hänhän hieman naismainen
ihan
>oikeastikin. Eli hän on "selvästi" homosuhteen naisellinen
osa, jos
>ruvetaan sepittämään.
>Kukaan ei varmaankaan taas keksisi homojuoruja Tony
Halmeesta

Tony of Finland?


Mikko Virta sm...@netti.fi

Marjo H.

unread,
Jun 3, 1999, 3:00:00 AM6/3/99
to
On Wed, 2 Jun 1999 16:14:21 +0300, "Kalle Rantanen" <tomc...@sci.fi>
wrote:

>Mitä vikaa Allyssä on? Ally henkilönä on kylläkin ärsyttävä, mutta muuten
>sarja on ihan hyvä.

Oon samaa mieltä, toisaalta Ally McBeal voisi olla aika hassu ilman
Ally McBealia.. en vaan jaksa olla ihmettelemättä että miten
sellaiseen ruipeloon kaikki miehet rakastuu.. kun ei oo ees naamasta
nätti. :/ .. jos nyt siis naisnäkökulmaa tarvitaan.

Marjo


*******mar...@saunalahti.fi********
"This is who we are."
-http://www.saunalahti.fi/~margot
***********************************

Jimi Kirvesoja

unread,
Jun 4, 1999, 3:00:00 AM6/4/99
to
Lauri Uusitalo <l...@iki.fi> kirjoitti viestissä:3756170D...@iki.fi...
> Joitain lesboja, tod näk.

Cool.

Tuomo Lindholm

unread,
Jun 4, 1999, 3:00:00 AM6/4/99
to

Juha-Matti Herrala <juhani....@pp3.inet.fi> wrote in message
news:375665bf...@news.inet.fi...

> On 3 Jun 1999 07:43:34 GMT, Jyrki O Saarinen <jxsa...@cc.helsinki.fi>
> wrote:
>
>
> >
> >Eikä tässä keskustelussa kai ole mitenkään olennaista
> >onko ko. henkilö hetero/bi/homo/whatever, vaan se muu
> >ärsyttävä olemus.
> >
>
> Totta!

> Mutta Marco on sellainen persoona josta on helppoa keksiä ikäviä
> juoruja hänen seksuualisuudestaan. Hänhän hieman naismainen ihan
> oikeastikin. Eli hän on "selvästi" homosuhteen naisellinen osa, jos
> ruvetaan sepittämään.
> Kukaan ei varmaankaan taas keksisi homojuoruja Tony Halmeesta, kun hän
> on sellainen kun on, vaikka hänkin voi ärsyttää melkein yhtä paljon.
>
> - Juha-Matti

Marcolle ehkä pärjäisi jos tulis vastaan mutta Tony varmaan homosyytöksistä
suuttuneena vetelisi turpaan oikein kunnolla. Halmeen pojalla on muuten se
Exit Only tatuointi, eiköhän se kerro miehen heteroaatteesta.

T.


Hiski Haapoja

unread,
Jun 4, 1999, 3:00:00 AM6/4/99
to
Kalle Rantanen <tomc...@sci.fi> wrote:
: Mitä vikaa Allyssä on? Ally henkilönä on kylläkin ärsyttävä, mutta muuten
: sarja on ihan hyvä.

Mitä hyvää siinä on? Unisex-vessa?

# Mustasukkaisuus on sairaus, joka pitaa parantaa ryhmaseksilla. # (Sanctius)

Hiski Haapoja

unread,
Jun 4, 1999, 3:00:00 AM6/4/99
to
Juha-Matti Herrala <juhani....@pp3.inet.fi> wrote:
: Kukaan ei varmaankaan taas keksisi homojuoruja Tony Halmeesta, kun hän

: on sellainen kun on, vaikka hänkin voi ärsyttää melkein yhtä paljon.

Et ole tainnut seurata HS:n Nyt-liitettä?

Juha-Matti Herrala

unread,
Jun 4, 1999, 3:00:00 AM6/4/99
to
On 4 Jun 1999 09:30:04 GMT, Hiski Haapoja <ki...@simpukka.sci.fi>
wrote:


>Et ole tainnut seurata HS:n Nyt-liitettä?
>

Talouteeni ei tule HS:a :-(

Mitä siitä, kerro tietosi minulle!

- Juha-Matti


It is loading more messages.
0 new messages