JiiHoo kirjoitti 14.11.2018 klo 13:47:
> Turo Juurakko presented the following explanation :
>>
https://www.is.fi/viihde/art-2000005898621.html
>>
>> Ilmeisesti aikaistunut, kun tulee jo huhtikuussa. Yleltä sitä voinee
>> odotella sit puolta vuotta myöhemmin, tai alkuvuodesta 2020...
>
> Odotettavissa suuri pettymys. En muista yhtään hyvää sarjaa, jossa
> viimeinen kausi ei olisi ollut huono.
> Ihan jo siitä syystä, että ei voida mitenkään täyttää suuria odotuksia.
>
Minusta se tokavika seiskakausi oli parempi kuin odotin ja juuri siksi,
että ne väistivät ne suuret odotukset (eli isot massiiviset
taistelukohtaukset). Saa sitten nähdä säästivätkö mättämisen viimeiseen
kauteen. Olihan tossa seiskakaudessa heikkoutensa, kuten se mission
impossible-naamarileikki ja retki sinne muurin taakse pohjoiseen, jossa
mätettiin kuolleiden armeijaa näköön ihan sormusten herrojen-tyylillä
ilman että kukaan omista (muistaakseni) kuoli (yhtä lohikäärmettä
lukuunottamatta), mutta ei ne kokonaisuutena onnistuneet pilaamaan sitä.
Sarjan vahvuudet ja kiinnostavimmat jutut ovat muualla kuin
CGI-mättämisessä. Suurin pettymyksen aihe oli se, että siitä kuolleiden
armeijasta tehtiin taas sellainen kliseinen vallan pyramidi, jossa
riittää kun johtajan tappaa, niin kaikki muutkin kuolevat. Hohhoijaa.
--
mukavan tiukkaa