Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Game of thrones viimeinen sesonki

2 views
Skip to first unread message

Turo Juurakko

unread,
Nov 13, 2018, 2:26:40 PM11/13/18
to
https://www.is.fi/viihde/art-2000005898621.html

Ilmeisesti aikaistunut, kun tulee jo huhtikuussa. Yleltä sitä voinee
odotella sit puolta vuotta myöhemmin, tai alkuvuodesta 2020...

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

unread,
Nov 14, 2018, 6:47:48 AM11/14/18
to
Turo Juurakko presented the following explanation :
> https://www.is.fi/viihde/art-2000005898621.html
>
> Ilmeisesti aikaistunut, kun tulee jo huhtikuussa. Yleltä sitä voinee odotella
> sit puolta vuotta myöhemmin, tai alkuvuodesta 2020...

Odotettavissa suuri pettymys. En muista yhtään hyvää sarjaa, jossa
viimeinen kausi ei olisi ollut huono.
Ihan jo siitä syystä, että ei voida mitenkään täyttää suuria odotuksia.

--
Unelmoin monikulttuurisuuskuplan räjähtämisestä miljooniksi
sirpaleiksi.

Turo Juurakko

unread,
Nov 14, 2018, 8:12:11 AM11/14/18
to
JiiHoo kirjoitti 14.11.2018 klo 13:47:
> Turo Juurakko presented the following explanation :
>> https://www.is.fi/viihde/art-2000005898621.html
>>
>> Ilmeisesti aikaistunut, kun tulee jo huhtikuussa. Yleltä sitä voinee
>> odotella sit puolta vuotta myöhemmin, tai alkuvuodesta 2020...
>
> Odotettavissa suuri pettymys. En muista yhtään hyvää sarjaa, jossa
> viimeinen kausi ei olisi ollut huono.
> Ihan jo siitä syystä, että ei voida mitenkään täyttää suuria odotuksia.
>

Minusta se tokavika seiskakausi oli parempi kuin odotin ja juuri siksi,
että ne väistivät ne suuret odotukset (eli isot massiiviset
taistelukohtaukset). Saa sitten nähdä säästivätkö mättämisen viimeiseen
kauteen. Olihan tossa seiskakaudessa heikkoutensa, kuten se mission
impossible-naamarileikki ja retki sinne muurin taakse pohjoiseen, jossa
mätettiin kuolleiden armeijaa näköön ihan sormusten herrojen-tyylillä
ilman että kukaan omista (muistaakseni) kuoli (yhtä lohikäärmettä
lukuunottamatta), mutta ei ne kokonaisuutena onnistuneet pilaamaan sitä.
Sarjan vahvuudet ja kiinnostavimmat jutut ovat muualla kuin
CGI-mättämisessä. Suurin pettymyksen aihe oli se, että siitä kuolleiden
armeijasta tehtiin taas sellainen kliseinen vallan pyramidi, jossa
riittää kun johtajan tappaa, niin kaikki muutkin kuolevat. Hohhoijaa.

--
mukavan tiukkaa
0 new messages