Otto J. Makela kirjoitti 15.7.2019 klo 20:28:
> Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:
>
>> Kohta tulee 50 vuotta täyteen ensimmäisestä kuulennosta. Telkkarista
>> tuleekin avaruusohjelmaa lähiviikkoina, huomattavin kai Prisman
>> alaisuudessa esitettävä uusi 5-osainen Planeetat-sarja 24.7 alkaen
>
> Suositan myös kuusituntista PBS/American Experience kokonaisuutta
> "Chasing the Moon", joka on jo kokonaan Areenassa katseltavissa:
>
https://areena.yle.fi/1-4664631
>
Jep, tänään tuli sarjan eka jakso toosasta. Otin senkin talteen boksille.
Lisäksi viikonloppuna tulee lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Yle
Teemalta Kuustudio vuodelta 1969 kokonaisuudessaan, kesto 5 tuntia.
--
mukavan tiukkaa