Turo Juurakko formulated on tiistai :
Alkaa olla sillä rajalla, että viitsinkö katsoa kautta loppuun.
Yleensäkin osaa ärsyttää nämä ihan hatusta tempaistut juonenkäänteet.
Pelastajat oli lyöty ja ne lymysivät viimeisessä tukikohdassaan
odottamassa teurastusta tai vaihtoehtoisesti antautuisivat, jolloin osa
voisi pelastua, mutta pääpukarit saisivat varmaankin pesäpallomailasta.
Sitten tämä täysin lyöty joukko, jolla ei oikein ole enää aseitakaan,
kun Rickin joukkiot taisivat ratsata niiden asevarastot, ilmestyvät
kuin tyhjästä ihan kaikialle ja täydellisen ylivoimaisena.
Muutenkin koko touhu on ihme haahuilua ja jotain filosofista
keskustelua, täytyyhän elämällä olla jokin muukin tarkoitus kuin
tappaminen. Byääh.
Yleensä kun sarja on päässyt tälle tasolle, niin ei siitä enään nousta.
Tässäkin sarjassa on sama ongelma kuin Game of Thronesissakin, että kun
jengiä kuolee sen verran runsaasti, niin tässähän on melkein tapettu
ihan kaikki mielenkiintoiset hahmot eikä uusista ole ollut korvaajiksi.
Eikä etenkään käsikirjoittajat ole keksineet miten edetään. Seuraava
liike lienee Aliaksesta tuttu, vedetään jotain huumeita ja kirjoitetaan
jotain täysin sekopäistä skeidaa, mitä kukaan ei enää ymmärrä.
--
Halla-ahoa voi äänestää vain Helsingissä