JiiHoo kirjoitti 6.12.2017 klo 11:30:
> on 5.12.2017, Turo Juurakko supposed :
>> Enhän mä ole sen vanhankaan Twin Peaksin ylin ystävä, mutta ajattelin
>> silti kahlata nämä uuden kauden jaksot läpi. Vittu, jaksotolkulla
>> jotain autistista haahuilua. Raskaaksi käy homma jos kaikki 18 jaksoa
>> ovat tätä yhtä ja samaa.
>>
>> Onhan David Lynch mun mielestäni muutenkin yliarvostettu auteur ja
>> ohjaaja ja tiedän, että Dyyni on hänen leffoistaan ns. epäonnistunein
>> ja yleisen mielipiteen mukaan huonoin, mutta silti se on elokuva,
>> jonka pariin mä olen palannut useimmin hänen tuotoksistaan (onhan sen
>> viimeiset 45 minsaa ihan roskaa, mutta ekat puoltoista tuntia ovat
>> tunnelmaltaan oikein onnistuneet, plus syntisen kaunis Virginia Madsen
>> nuorena). Leffan muotopuolisuudesta täytyykin syyttää enemmänkin
>> valmistumisajankohdan olosuhteita. Iloisella 80-luvulla koko stoori
>> piti runtata reiluun pariin tuntiin, kun nykyään tehtäisiin
>> elokuvatrilogia, kuten pitääkin.
>
> Multa jäi toi väliin, enkä jaksa kahlata. Pelkään pahoin, että se jatkaa
> jostain siitä, mihin lopetti ja Twin Peakshän muuttui ihan paskaksi.
Osittain kyllä, siellä näyttää olevan henkilöitä, joille ei ole
tapahtunut mitään 25 vuoteen, mutta muuten tuntuu, että Twin Peaksissa
vieraillaan ihan vaan sen takia, että sarjaa voitaisiin kutsua Twin
Peaksiksi. Tähän mennessä tapahtumat ovat sijoittuneet jonnekin Vegasiin
ja New Yorkiin, ellei sitten puolta jaksoa ole junnattu jossain
surrealistisessa unimaailmassa takaperin puhuen ja liikkuen.
--
mukavan tiukkaa