Turo Juurakko formulated the question :
Sehän oli ihan finaalissa jo lopussa, en muista jaksoinko katsoa
loppuun saakka.
Muuten vähän sama kuin Beverly Hills 90210 uudelleen lämmittely, ketään
ei kiinnosta.
--
On erittäin järkevää olla varuillaan mamun lähistöllä. Mieluummin olen
rasisti kuin ilman lompakkoani.