On Thu, 29 Jun 2017 18:00:31 +0300, Turo Juurakko wrote:
> Eilinen Portugalin ja Chilen välinen futismatsi meni Yle2:lla
> jatkoajalle ja rankkareihin ja koko loppuillan/yön ohjelmisto sekaisin.
Näinpä kävi. EPG:tä ei korjattu, vaikka olisi voinut korjata.
> Eikö ne voisi varata noille urheilulähetyksille niin paljon aikaa, että
> ratkaisu ehditään (lähes) varmasti näyttää varatussa ajassa ja sitten
> näyttää jotain täyteohjelmaa, jos peli loppuu aikaisemmin.
Tuo on vain osittainen ratkaisu. Joskus urheilukilpailujen aloitus
myöhöstyy esimerkiksi sääolojen tai muun syyn takia. EPG ja todelliset
lähetyajat eivät vastaa useinkaan toisiaan.
> Mieluummin
> noin päin, kuin että koko loppupäivän ohjelmisto olisi myöhässä.
> Yleisradiolla kun ei ole edes mitään mainossitoumuksia, joiden vuoksi
> ohjelmia ei voisi jättää esittämättä,
Eikös YLEn sitoumus ole pikemminkin katsojien kanssa. Sitoutuvat
näyttämään ne ohjelmat, jotka ovat luvanneetkin.
> jolloin heillä on vapaammat kädet
> tehdä ohjelmakarttaa. Kun kerran EPG:tä ei saada toimimaan
> reaaliaikaisesti ja -pohjaisesti.
Nyt en ymmärrä. Ensinnäkin EPG:n voi korjata ja se saadaan toimimaan
reaalikaisesti. Kyse on vain tekemisestä. Tai tekemisen aloittamisesta.
Kuten ihmisen toiminnassa yleensäkin. Jos et aloita, et saa mitään
tehtyä. Kun aloitat, niin moni asia onnistuu. Tämäkin.
--
Re...@iki.fi.nospam.invalid
http://www.iki.fi/Reijo