Turo Juurakko
unread,Jan 1, 2018, 11:09:18 AM1/1/18You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Muutama päivä sitten Yle Teemalta tuli Maltan Haukka. Boksin tekemässä
tallenteessa tekstitystä ei näkynyt, vaikka se tekstitysvalikosta
löytyikin. Myös ruotsinkielinen tekstitys oli mykkä. Aikaisemmin olen
havainnut vastaavaa ainoastaan HD-kanavilta tehdyissä tallennuksissa,
mutta nyt eka kertaa myös SD-lähetyksessä. Huomasitteko itse mitään
ongelmia ton leffan tekstityksen kanssa, vai meneekö tuo(kin) boksin
bugien piikkiin?
--
mukavan tiukkaa