Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

www.digiboksikauppa.fi ja yllätyslahja

1 view
Skip to first unread message

John Smith

unread,
Jul 27, 2007, 4:19:14 AM7/27/07
to
tuolta meinasin tilata Topfield TF-5100PVRt HDMI:n.

Kehuvat jotain yllätyslahjaa ilmeisesti viikonlopun aikana tilanneille, onko
aijemmin tuolta tilanneilla tietoa onko kyseessä jotain merkittävääkin, vai
pelkkä silmänlume ?

Asia ei vaikuta suuresti ostopäätökseen, mutta mielenkiinnosta kyselen.


mikko

unread,
Jul 27, 2007, 9:51:09 AM7/27/07
to
On 27 heinä, 11:19, "John Smith" <someo...@microsoft.com> wrote:
> tuolta meinasin tilata Topfield TF-5100PVRt HDMI:n.
>
> Kehuvat jotain yllätyslahjaa ilmeisesti viikonlopun aikana tilanneille, onko
> aijemmin tuolta tilanneilla tietoa onko kyseessä jotain merkittävääkin, vai
> pelkkä silmänlume ?

Jos olisi jotain merkittävää, niin eiköhän siitä kissankokoisin
kirjaimin mainostaisivat ja kertoisivat mikä se on. Itse luulen, että
yllätyslahja on jotain tyyliin kaukosäätimen paristot tai scart-johto.

:)

PJL

unread,
Jul 27, 2007, 1:17:07 PM7/27/07
to
mikko wrote:
> Jos olisi jotain merkittävää, niin eiköhän siitä kissankokoisin
> kirjaimin mainostaisivat ja kertoisivat mikä se on. Itse luulen, että
> yllätyslahja on jotain tyyliin kaukosäätimen paristot tai scart-johto.

Näin voisi kuvitella. Yleensä nuo yllätyslahjat on voinu heti kotiin
päästyään nakata roskiin. SCART-johto nyt vielä menee yllätyslahjasta. Se ei
sentään ole täysin arvoton, mutta kyllähän niitä yleensä on asiakkailla
omasta takaa.

--
PJL

Paskanjauhajien parasta A-ryhmää


P3 Qla

unread,
Jul 27, 2007, 2:19:34 PM7/27/07
to

"PJL" <pat...@surffi.netti> wrote in message
news:46aa2894$0$9940$4b86...@news.surffi.net...

työkaveri oli tilannut sellaisen naarmutetun topfieldin par viikkoa sitten.

Silloin yllärilahja oli ollut adapteri, jolla saa toisen kortin laitteeseen.
Ei hullumpi.


Marko Kymäläinen

unread,
Jul 28, 2007, 9:09:38 AM7/28/07
to

"P3 Qla" <etunimi....@kotikone.fi> wrote in message
news:LGqqi.198404$%W5.8...@reader1.news.saunalahti.fi...

Eli Conax-moduuli?


Janne S

unread,
Jul 30, 2007, 4:47:23 PM7/30/07
to
John Smith kirjoitti:

> tuolta meinasin tilata Topfield TF-5100PVRt HDMI:n.
>
> Kehuvat jotain yllätyslahjaa ilmeisesti viikonlopun aikana tilanneille, onko
> aijemmin tuolta tilanneilla tietoa onko kyseessä jotain merkittävääkin, vai
> pelkkä silmänlume ?

Kun ostin topfieldin joskus kevättalvella viimevuonna, oli vielä tai jo
"joululahja pakkauksessa" mukana USB muistitikku.

J.Kilpinen

unread,
Jul 30, 2007, 5:07:28 PM7/30/07
to
Janne S wrote:
>> Kun ostin topfieldin joskus kevättalvella viimevuonna, oli vielä tai
> jo "joululahja pakkauksessa" mukana USB muistitikku.

Joo, ne muistitikut liittyivät Topfieldin vuoden 2005 joulukampanjaan.

--
J.K.

Ilkka Haapavirta

unread,
Jul 31, 2007, 1:55:52 AM7/31/07
to
"J.Kilpinen" wrote

>>> Kun ostin topfieldin joskus kevättalvella viimevuonna, oli vielä tai
>> jo "joululahja pakkauksessa" mukana USB muistitikku.

> Joo, ne muistitikut liittyivät Topfieldin vuoden 2005 joulukampanjaan.

Huonosti on mennyt vuoden 2005 joulukampanja, kun Kilpinen sai muistitikun
kevättalvella ja minä vielä syyskuussa 2006. :^)

Ilkka


J.Kilpinen

unread,
Jul 31, 2007, 12:35:19 PM7/31/07
to
Ilkka Haapavirta wrote:
> Huonosti on mennyt vuoden 2005 joulukampanja, kun Kilpinen sai
> muistitikun kevättalvella ja minä vielä syyskuussa 2006. :^)

Eikun mä ostin 2005 syksyllä ja silloin ei vielä saanut muistitikkua.
Vasta joulumyynnissä olleissa boxeissa sellanen tuli kaupan päälle.
JanneS näyttää sellasen saaneen 2006 keväällä.

--
J.K.

0 new messages