Kehuvat jotain yllätyslahjaa ilmeisesti viikonlopun aikana tilanneille, onko
aijemmin tuolta tilanneilla tietoa onko kyseessä jotain merkittävääkin, vai
pelkkä silmänlume ?
Asia ei vaikuta suuresti ostopäätökseen, mutta mielenkiinnosta kyselen.
Jos olisi jotain merkittävää, niin eiköhän siitä kissankokoisin
kirjaimin mainostaisivat ja kertoisivat mikä se on. Itse luulen, että
yllätyslahja on jotain tyyliin kaukosäätimen paristot tai scart-johto.
:)
Näin voisi kuvitella. Yleensä nuo yllätyslahjat on voinu heti kotiin
päästyään nakata roskiin. SCART-johto nyt vielä menee yllätyslahjasta. Se ei
sentään ole täysin arvoton, mutta kyllähän niitä yleensä on asiakkailla
omasta takaa.
--
PJL
Paskanjauhajien parasta A-ryhmää
työkaveri oli tilannut sellaisen naarmutetun topfieldin par viikkoa sitten.
Silloin yllärilahja oli ollut adapteri, jolla saa toisen kortin laitteeseen.
Ei hullumpi.
Eli Conax-moduuli?
Kun ostin topfieldin joskus kevättalvella viimevuonna, oli vielä tai jo
"joululahja pakkauksessa" mukana USB muistitikku.
Joo, ne muistitikut liittyivät Topfieldin vuoden 2005 joulukampanjaan.
--
J.K.
> Joo, ne muistitikut liittyivät Topfieldin vuoden 2005 joulukampanjaan.
Huonosti on mennyt vuoden 2005 joulukampanja, kun Kilpinen sai muistitikun
kevättalvella ja minä vielä syyskuussa 2006. :^)
Ilkka
Eikun mä ostin 2005 syksyllä ja silloin ei vielä saanut muistitikkua.
Vasta joulumyynnissä olleissa boxeissa sellanen tuli kaupan päälle.
JanneS näyttää sellasen saaneen 2006 keväällä.
--
J.K.