Topfield CRC-1400/2400 ja TRC-1400/2400 mallien päivitys

PW

CRC-1400/2400 ja TRC-1400/2400 mallien päivitys

CRC-1400/2400 ja TRC-1400/2400 mallit voit päivittää helposti ilman
tietokonetta USB-tikulla.

HUOM! Uusimmat 17.12.2013 päivätyt ohjelmistoversiot eivät pysty
toistamaan vanhalla versiolla tehtyjä tallenteita! Lue tarkasti
versiotiedot ennen päivitystä.

Uusimmat ohjelmistot:

CRC-1400/2400: v. 1.11.00 - 17.12.2013
TRC-1400/2400: v. 1.06.02 - 17.12.2013

Topfieldiltä saatu tieto:
Ohjelmisto korjaa tekstien katoilun kesken tallenteen / lähetyksen.
Message has been deleted

John Smith

Jukka Lahtinen naputteli:

> Miten sille usb-tikulle saa helposti päivitykset ladattua ilman
> tietokonetta?

Rukoilemalla.

Anssi Saari

Jukka Lahtinen <jtfj...@hotmail.com.invalid> writes:

> Miten sille usb-tikulle saa helposti päivitykset ladattua ilman
> tietokonetta?

Puhelimella. Tosin tietokoneita nekin.

PW

22.1.2014 22:30, Jukka Lahtinen kirjoitti:

> Miten sille usb-tikulle saa helposti päivitykset ladattua ilman
> tietokonetta?

Referoimasi teksti on suoraan maahantuojan sivuilta.
Ainahan voi mennä liikkeeseen, josta on boxin ostanut ja pyytää heitä
kopioimaan tiedoston Fat32 tiedostojärjestelmälle formatoidulle USB-tikulle.
Message has been deleted

PW

23.1.2014 21:01, Jukka Lahtinen kirjoitti:

> Mutta ei se siellä liikkeessäkään ilman tietokonetta onnistu..

Onneksi ei kuitenkaan tarjoa päivitystä verkon kautta :-)

Kaj Stenberg

- Ei voi katsoa vanhoja tallenteita
- Downloadissa lukee Beta versio
- Korjaa jotain jota en ole kokenut ongelmaksi

-> taidanpa jättää väliin

--
Kaj

PW

Minä päivitin ohjelmiston, kun sain ne muutamat tallennetut ohjelmat
katsotuksi ja koska minulla DVB-tekstitys on yht´äkkiä pudonnut pois
päältä. Kanavan vaihto ja paluu takaisin tai tallenteen pysäyttäminen ja
katselun aloittaminen uudestaan ovat tilanteen palauttaneet ennalleen.
Minä koin tuon ongelmaksi. Toivottavasti tämä versio tuon ongelman korjaa.

Kysyin tuota beta-asiaa TF:ltä. Vastasivat, että ovat ohjelmistoversiota
testanneet ja eivät ole siinä virheitä havainneet ja että se
todennäköisesti muuttuu viralliseksi ohjelmaksi, kun valmistaja sen
hyväksyy.
Ohjelmiston päiväys on 17.12.2013 ja se laitettiin jakeluun n. 1 kk
myöhemmin, joten todennäköisesti sitä on todellakin testattu ennen
levitykseen päästämistä.
Jos viralliseen ohjelmaan tulee joitain muutosta, toivottavasti vanhojen
tallenteiden katselu päivityksen jälkeen onnistuu. Aikaisemmin näin
olikin, mutta edellisen version kanssa oli sama juttu, että vanhat
tallenteet eivät toimineet.

Reijo Korhonen

On Wed, 22 Jan 2014 20:57:37 +0200, PW wrote:

> CRC-1400/2400 ja TRC-1400/2400 mallien päivitys
>
> CRC-1400/2400 ja TRC-1400/2400 mallit voit päivittää helposti ilman
> tietokonetta USB-tikulla.

Helpompaa tuon luulisi olevan, jos värkin saisi kiinni nettiin ja se
hakisi päivitykset ihan itse. Silloin ei sitä päivitystä tarvitsisi ensin
sinne USB-tikulle _tietokoneella_ hakea. Eli takemmin ajatellen et
sitttenkään päivitä digiboksejasi ilman tietokonetta. ;-)

--
Re...@iki.fi.nospam.invalid
http://www.iki.fi/Reijo

John Smith

Reijo Korhonen naputteli:

> [...]
> sinne USB-tikulle _tietokoneella_ hakea. Eli takemmin ajatellen et
> sitttenkään päivitä digiboksejasi ilman tietokonetta. ;-)

Jep, Topfield on vaan niiiiiin paska, ettei osaa tuollaista tehdä.
Linux -pohjainen boxi tekisi tuon luonnostaan.

--
Minä *en* ole piiperö.
Virheät - De Fela.

PW

24.1.2014 18:03, Reijo Korhonen kirjoitti:

> [...]
> sinne USB-tikulle _tietokoneella_ hakea. Eli takemmin ajatellen et
> sitttenkään päivitä digiboksejasi ilman tietokonetta. ;-)

Kyllähän värkin nettiin saa ethernet-kaapelilla, mutta automaattista
päivittämistä en halua ainakaan tässä tilanteessa (eivät toimisi vanhat
tallenteet enää).
DNA:n markkinoimassa Wbox HD2(s) boxissa on automaattipäivitys ja
päivityksen jälkeen boxista kuulemma katosivat kaikki ulkoisella
kiintolevyllä olleet tallenteet.

PW

24.1.2014 18:15, John Smith kirjoitti:

> Jep, Topfield on vaan niiiiiin paska, ettei osaa tuollaista tehdä.
> Linux -pohjainen boxi tekisi tuon luonnostaan.

Tuo boxi on Linux-pohjainen, mutta onneksi ei noin toimi.

John Smith

PW naputteli:
Mulla tuli boksiini viime vuonna kymmeniä päivityksiä.
Arvatenkin siksi, että värkkäsivät tukia uusille raudoille.
Open VIX (Enigma 2) on tarkoitettu laajalle rautavalikoimalle.
Boksini toimi kuitenkin koko ajan hyvin.
Mitään ei ole koskaan hukkunut.
Olen käyttänyt Enigma 2:ta varmaan kohta 10 v.
Ja se on kytketty koko ajan nettiin.
Ei tarvitse kuin hyväksyä päivitys ja homma on ohi parissa minuutissa.
Message has been deleted

John Smith

Jukka Lahtinen naputteli:

> Sellaistahan se voi olla, jos päivityssysteemi on niin paskasti tehty
> että tekee päivitykset lupaa kyselemättä ja vielä itse päivityksetkin on
> paskasti tehtyjä, eikä purkki ota päivityksen yhteydessä backuppia johon
> voisi peruuttaa takaisin.

Ei kai noin paskaa boxia olekaan, eihän?luista.

PW

Näyttäisi olevan, kun lukee DNA:n tukisivustoa.
Wbox HD2 ohjelmistopäivistys poisti kaikki tallennukset kiintolevyltä
aiheessa 199 viestiä - tuossa boxissa on sisäinen kiintolevy.

PW

24.1.2014 20:48, John Smith kirjoitti:
DNA:n tukisivustolla aiheesta:
Wbox HD2 ohjelmistopäivistys poisti kaikki tallennukset kiintolevyltä =
199 viestiä.

John Smith

PW naputteli:
On siis tosi paska boxi.
Ok.

PW

24.1.2014 10:43, PW kirjoitti:

> [...]
> Ohjelmiston päiväys on 17.12.2013 ja se laitettiin jakeluun n. 1 kk
> myöhemmin, joten todennäköisesti sitä on todellakin testattu ennen

Nyt versio näyttäisi muuttuneen viralliseksi versioksi - päiväys on
pysynyt samana.

Message has been deleted

Sakari Isomaa