Turo Juurakko kirjoitti 6.7.2020 klo 20:35:
> Koko MTV3:n HD-muxi taitaa olla pimeänä. Myös Sub HD ja olikohan
> kolmantena AVA HD pimeinä. Liekö samassa kanavapaketissa. Espoo, Elisan
> kaapeli.
>
No nyt taas näyttää toimivan. Muutaman tunnin oli pimeenä.
--
mukavan tiukkaa