Webbinetti mainostaa kaupunginvaltuutetuille

Petteri Aijo

Hei,

Tällainen kolahti sähköpostilaatikkooni torstaina. Vastaanottajakentässä
näyttivät todella olevan kaikki vantaalaiset kaupunginvaltuuston jäsenet
ja varajäsenet (itse olen varajäsen ja sain siis viestin).

Mitä mieltä olette: Kannattaisiko asialle tehdä jotain - ja jos, niin
mitä?

terveisin,
Petteri Äijö

From: "WebbiNetti S&T Ky. / Seppo Hauta-aho"
<seppo.h...@webbinetti.net>
To: ** poistettu **
Subject: Tarjous internet-sivuston valmistamisesta
Date: Thu, 17 Oct 2002 10:45:20 +0300

Tarjous internet-sivuston valmistamisesta<?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Tarjouksen tekijä:

WebbiNetti S&T Ky. / Seppo Hauta-aho

Tukkikaarre 16

14200 Turenki

Puhelin. 03-6878 267

sähköposti: seppo.h...@webbinetti.net

internet-sivusto: http://www.webbinetti.net

Ly-tunnus: 1768421-8

alvrek.

Arvoisa Vantaan kaupunginvaltuuston jäsen tai varajäsen

(Sähköpostiosoitteen tietolähde: kaupunkisi internet-sivusto)

Tarjoamme Sinulle henkilökohtaisen internet-sivuston valmistusta. Hyvän
ja toimivan internet-sivuston voit saada
350:lla eurolla (+ alv. 22%).

** paljon tietoja sivuston sisällöstä, ulkoasusta ym. karsittu pois **

Tämä tarjous on lähetetty valtuutetuille ja varavaltuutetuille, joiden
sähköpostiosoite löytyy kaupunkinne
internet-sivustosta. Voit kertoa tästä tarjouksesta myös sellaisille
valtuuston jäsenille, joilla ei ole omaa
sähköpostia ja tarjous koskee luonnollisesti myös heitä.

Tarjous voimassa 15.11.2002 asti.

Turengissa 17. lokakuuta 2002

Seppo Hauta-aho, tietotekn. ins.

Puhelin. 03-6878 267

sähköposti: seppo.h...@webbinetti.net

henkilökohtainen internet-sivusto :
http://www.webbinetti.net/janakkala/hauta-aho

WebbiNetti S&T Ky:n internet-sivusto: http://www.webbinetti.net

Whiski

"Petteri Aijo" <petter...@helsinki.fi> kirjoitti
viestissä:3DB2DE9A...@helsinki.fi...

> [...]
> ja varajäsenet (itse olen varajäsen ja sain siis viestin).
>
> Mitä mieltä olette: Kannattaisiko asialle tehdä jotain - ja jos, niin

No mitä minä vilkaisin noita sivuja ja tuskin kannattaa tehdä mitään, sillä
luultavaa on että ne hautautuu pian. Tuon tasolla kun eivät voi mitenkään
kehua, minäkin saisin varmaan melkein samalaiset sivut aikaiseksi, enkä ole
minkään valtakunnan webbiguru, vaan kaukana siitä...;-{D)

--
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi

Jan-Erik Finnberg

On Sun, 20 Oct 2002 22:00:50 +0300, "Whiski" <arvo....@turtt.com>
wrote:

> [...]
>kehua, minäkin saisin varmaan melkein samalaiset sivut aikaiseksi, enkä ole
>minkään valtakunnan webbiguru, vaan kaukana siitä...;-{D)

Mutta onhan siellä kiva pyörivä email-logokin. Ja muitakin kivoja
animoituja giffejä. Animoidut giffit on ihan sairaan suosittuja. Niistä
tykkää kaikki!

--
Jan-Erik Finnberg <whe...@mbnet.fi>