Netti-Kilpi spammaa

Pekka Kauppinen

Sain oheisen viestin otsikolla Suomalainen palomuuri. Viesti tuli MBnetin
asiakkuuden kautta am. aikaan.

Kyseessä ei liene kovin fiksulla tavalla toteutettu mainos vaan spammi.
Reklamoin asiasta jo kyseisiä yrityksiä, mutta häpeissään kun ehkä ovat, niin
sieltä ei kuulu mitään?

Ihmetyttää tämä riman alitus; onko aina syytä mennä sieltä, missä aita on
matalin.

pk

At 13:26 26.7.2002 +0300, Netti-kilpi-myynti wrote:
>Tämä on MAINOS.
>
>Hyvä tietokoneen käyttäjä,
>
>Tiedättekö mitä verkossanne liikkuu?
>Nyt voitte varmistaa, että tietoverkkoanne käyttävät vain haluamanne ohjelmat.
>Netti-kilpi on edullinen (35 EUR / lisenssi) suomenkielinen palomuuriohjelma,
joka soveltuu kotikäytön lisäksi erinomaisesti myös henkilökohtaisiin
työasemiin.
WWW:ssä osoitteessa http://www.fleasome.com/netti-kilpi/manual/index.html

>Netti-kilpi-palomuurin toteutuksesta vastaa siilinjärveläinen Fleasome Oy ja
tuotteen myynnistä ja markkinoinnista kuopiolainen Physel Oy.

Kai Puolamaki

peu...@cc.jyu.fi (Pekka Kauppinen) writes:
> [...]
> spammi. Reklamoin asiasta jo kyseisiä yrityksiä, mutta häpeissään
> kun ehkä ovat, niin sieltä ei kuulu mitään?

Asiasta oli juttua tässä ryhmässä joitakin päiviä sitten. Olen koonnut
tästä spämmistä linkkejä sivulle:
http://www.cis.hut.fi/kaip/spam/spammerit.html#fleasome

Lähetä asiasta ainakin toimenpidepyyntö tietosuojavaltuutetulle.
Malli: http://www.iki.fi/kaip/spam/tsv.txt

--
http://www.iki.fi/kaip/
Puolusta sähköisiä oikeuksiasi. Liity Electronic Frontier Finlandin