OnePlus 5 ja OxygenOS 4.5.7

Kopte

Iltapäivää,

Onko muutkin jo saaneet otsikon päivityksen OTA:na ?
Yllättäin kun puhelin löysi iltapäivällä päivityksen.
310 MB oli päivityksen koko. Odotin jo että seuraa-
valaistus olisi huhujen mukaan joku 4.6.? .

Kopte

Kopte <ko...@only.for.me> Wrote in message:
Jatkan vielä kun lähetti jostain syystä kesken kirjoi-
tuksen. Sain päivityksen ihan suoraan Suomen
verkosta. En ollut VPN:llä esim. Saksan tai Kana-
dan verkossa. Saa nähdä tuleeko päivityksiä
vielä ennen 4.6.? versiota ? Ton 4.6:n pitäisi
parantaa huomattavasti akun kestoa. Laitan
vielä tähän muutokset Englanniksi:

New additions:

.Introducing the all new OnePlus Slate font
.Added EIS For 4k video recording

Updates:

.Updated Android security patch level to 1st July
2017
.Updated to latest GMS package

Optimizations:

.Wi-Fi Connecticut improvements
.Standby vaatteet enhancements

Bug Fixes:

.Fixed occasional sound leaks in the speakers
when using earphones
.Fixed camera shutter sound bug on silent
mode for Indian region
.Fixed missing sound channels when recording
videos

Kopte

> [...]
> .Added EIS For 4k video recording
>
> Updates:
>
> .Updated Android security patch level to 1st July

Kirjotan tätä kännykällä. Perhanan
puhelin lisää/korvaa tekstiä😣.
Piti olla:

.Wi-Fi Connectivity improvements
.Standby battery enhancements

> [...]
> .Fixed camera shutter sound bug on silent
> mode for Indian region
> .Fixed missing sound channels when recording

Eipä nyt muuta!
Hyvät yöt!

Kopte

Vieläkin yllätys. OnePlus vetikin pois 4.5.7 päivityk
- sen. Tuli 4.5.8 päivitys eilen tilalle. Jouduin root-
taamaan puhelimen uudestaan kun päivitin OTA:na. Tässä
vielä muutokset:

New additions:

.Introducing the all new OnePlus Slate font
.Added EIS for 4K video recording

Updated:

.Updated Android security patch level 1st July 2017

Optimizations:

.Wi-Fi connectivity improvements
.Standby battery enhancements

Bug Fixes:

.Fixed occasional sound leaks in the speaker when
using earphones
.Fixed camera shutter sound bug in silent mode for
Indian region
.Fixed occasional stutters when playing games
.Fixed battery drain for Jio user5

Jotkut on valittanut että akku menee äkkiä 4.5.8 oh-
jelmistolla mutta itsellä en ole huomannut. Toinen
minkä olen havainnut että kun laitan 5 Ghz taajuu-
den käyttöön katkoo Wi-Fi hotspot:ia. Kyllä nekin
varmaan korjataan kun taas tulee uusia päivityksiä
:-)