Nokian matopelin ennätys

Jussi Laitila

Tyhmä kysymys, mutta paljonko on mahdollista saada pisteitä nokian
matopelissä? Entä onko alle tuhannen pisteen ennätykset paperia?

Johannes Räsänen

Jussi Laitila <b...@etc.com> kirjoitti
viestissä:7oereb$6sv$1...@news.kolumbus.fi...

> Tyhmä kysymys, mutta paljonko on mahdollista saada pisteitä nokian
> matopelissä? Entä onko alle tuhannen pisteen ennätykset paperia?

Muistaakseni 2008.

--
Johannes Räsänen <joh...@kolumbus.fiX>
Www: http://welcome.to/jrasanen/

Pasi Piirainen

>Muistaakseni 2008.

Itselläni oli 2010 (muistaakseni) sain sen tosin hieman huijjaamalla. Se
meni jotenkin, että 3 IR -liitäntä puhelimella pelataan monipeliä yhtäaikaan
niin yhteen alkaa ropista pisteitä (Toimi ainakin minulla: 2 x 6110 ja 1 x
8810).

-PPi

Late

No entäs kun 7110 tulee... huomattavasti isompi näyttö, joten matohan on
huom. pitempi! (sitten lopussa)

Jussi Laitila <b...@etc.com> kirjoitti
viestissä:7oereb$6sv$1...@news.kolumbus.fi...

Jouni Konttinen

Nii joo. Tai entäs Erkki 628:ssa. Yks rivinen näyttö, niin siihen pisteeseen
on mahdoton olla osumatta.

Late kirjoitti viestissä <7ohe23$kc5$1...@tron.sci.fi>...

Antti Myllynen

Matopelissä on käytössä yhteensä 212 ruutua jolloin saadaan tulokseksi 1908
(212*9) ja peli anta läpipääsystä 100 lisäpistettä joten maksimitulos on
2008

Antti Myllynen

Jussi Laitila <b...@etc.com> wrote in message

Lassi Hartikainen

Antti Myllynen <Antti_M...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:7oi45o$fan$1...@news.kolumbus.fi...

> [...]
1908
> (212*9) ja peli anta läpipääsystä 100 lisäpistettä joten maksimitulos on

Juu näin se varmaan on, mutta kaverini, joka on pelannut useasti ton läpi,
niin sai kerran sillä vaikeimmalla vaikeustasolla pisteitä 1999, joka ei ole
9 jaollinen, joten se sai siitä niitä lisäpisteitä. Ja ruutu oli aivan
täynnä matoa, mut
mihin se 9 pistettä katos?

Lassi

Juha Sahakangas

In article <7ohe23$kc5$1...@tron.sci.fi>, Late wrote:

>No entäs kun 7110 tulee... huomattavasti isompi näyttö, joten matohan on
>huom. pitempi! (sitten lopussa)

No ei se ole näytön koosta kiinni, vaan resoluutiosta. Ei se nyt ole homma
eikä mikään muuttaa sitä peliä niin, että se kuva matoineen päivineen on
suhteessa näyttöön yhtä iso kuin nytkin, jos haluaa pitää sen madon pituuden
samana.

soveltaja

Antti Myllynen kirjoitti viestissä <7oi45o$fan$1...@news.kolumbus.fi>...

>Matopelissä on käytössä yhteensä 212 ruutua jolloin saadaan tulokseksi 1908
>(212*9) ja peli anta läpipääsystä 100 lisäpistettä joten maksimitulos on
>2008

Muistaakseni jossain lehdessä haastateltiin ko matopelin tekijää joka
anto ymmärtää että pelin voi pelata ympäri useammankin kerran???

Lauri Mattila

Mutta viestimaan sivuillahan joku oli saanu 2048 pistettä ja oli ykkösenä!

Pasi Piirainen

Lauri Mattila kirjoitti viestissä <7ol11k$mhf$1...@tron.sci.fi>...

>Mutta viestimaan sivuillahan joku oli saanu 2048 pistettä ja oli ykkösenä!

Voihan käyttää tätä cheattia jolloin pisteitä saa maximissa roimasti enemmän
kuin normaalisti.

-PPi

hack...@gmail.com

perjantai 6. elokuuta 1999 10.00.00 UTC+3 Jussi Laitila kirjoitti:
> Tyhmä kysymys, mutta paljonko on mahdollista saada pisteitä nokian
> matopelissä? Entä onko alle tuhannen pisteen ennätykset paperia?

oot näköjää aika paska siinä pelis

Out Cider

Vastasit alle 20 vuotta vanhaan viestiin.

Yritä ensi vuonna uudelleen.

--
OutCider