Vatsalihaksia teki MIKKO 200 kpl | alle 12 vuotiaana ?!

1 view

A & O Neiminä

Olin todistamassa, itsellä ei mennyt kuin 40 kpl ja pikku-Mikko vain
jauhoi ja jauhoi....,

Meni Niemiseltäkin tennispallo aika nopeesti sen tähen kerran.

Nyt on PALJON pidempi kuin minä - tietysti.

Mutta PENKISTÄ ei saa vielä 77,5 kg, mikä jäi ennätykseksi ja TODELLA
VÄHÄLLÄ harjoittelulla...

Tein sen nooin 57 kg:n painoisena, nyt painan melkein ton saman, minkä
nostin... LÄSKIÄ LÄSKIÄ ei saa ilman LIHAKSIA!