Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Uransa onnettomuuteen lopettaneita jääkiekkoilijoita?

542 views
Skip to first unread message

Kyselijä

unread,
Mar 23, 2002, 10:07:44 AM3/23/02
to
Niin, olisiko jollakin tietoja (lähinnä) jääkiekkoilijoista jotka
olisivat joutuneet luopumaan urastaan pelissä tapahtuneen onnettomuuden
takia?

Siis jonkinlaista listaa: kuka, missä, millainen tapaturma tms.

myös yksittäisten jääkiekkoilijoiden tapauksia, jos ei isompaa listaa.

Kiitos


--
Opitoihin tietoja haluava

Leo Kantola

unread,
Mar 23, 2002, 12:21:21 PM3/23/02
to
> Niin, olisiko jollakin tietoja (lähinnä) jääkiekkoilijoista jotka
> olisivat joutuneet luopumaan urastaan pelissä tapahtuneen onnettomuuden
> takia?

Kai (Kaj?) Linna, oliko toissa vuonna kun oli ekaa vuotta änärissä (tai
farmissa), taklattiin törkeästi kyynärpäällä ja tuli paha aivotärähdys.
Joku muu varmaan voi kertoa vielä paremmin tuosta.

Jani Nikko, kärsinyt monia aivotärähdyksiä kunnes tämän kauden alussa
nasahti viimeisen kerran ja lekurit käskivät lopettaa siihen.

Brett (Ericin pikkuveli) Lindros, myöskin oli kärsinyt lukuisista
aivotärähdyksistä kunnes pari vuotta sitten napsahti sen verta pahasti että
lääkärit käskivät lopettaa.

Tossapa jotain mitä tuli äkkiseltään mieleen..

- Leo

Mikko Virta

unread,
Mar 23, 2002, 12:45:31 PM3/23/02
to
Jaroslav Otevrel tulee päällimmäisenä mieleen. Ottelussa JyP HT:tä vastaan
11. helmikuuta Porissa kaveri törmäsi tahattomasti JyP HT:n
venäläishyökkääjän Vitali Karamnovin kanssa, ajautui pää edellä päin laitaa
ja halvaantui hartioista alaspäin. Päätti lopettaa uransa siihen, vaikka
ässissä varmasti olisikin voinut jatkaa - tosin ehkä kakkosketjussa. ;)


Arno Seppänen

unread,
Mar 23, 2002, 4:03:43 PM3/23/02
to
Matti Veivo joskus aikoinaan, muistaakseni seurana
Oulun Kärpät. Taisi kaatua luistelussa ja mennä lujaa
laitaa päin. Halvaantui.


Jari H

unread,
Mar 24, 2002, 6:46:23 AM3/24/02
to
"Arno Seppänen" wrote:

Muistelisin että Veivon(kin) tapauksessa olisi ko. tapahtumaa
edesautettu jollain tavalla jonkun toisen pelaajan toimesta... Voi tosin
olla että kaatuili ihan issekseenkin.


Jouni Nordlund

unread,
Mar 24, 2002, 8:25:01 AM3/24/02
to
Mikko Virta kirjoitti viestissä <a7ieup$2mij$1...@bowmore.utu.fi> :

Juu, herrasta olisi voinut tehdä maalivahdin ripustamalla hänet kehikkoon
roikkumaan. Edes paralympialaisissa (katsoitteko) hän ei olisi päässyt
eteenpäin.

Muistan lukeneeni että Italian liigassa olisi joku kuollut kesken pelin.

--
Jouni Nordlund
Tätä viestiä ei lähetetty Fourtalk-palvelusta.

IBet

unread,
Mar 24, 2002, 8:56:04 AM3/24/02
to
Otevrel muistaakseni -96, neliraajahalvaus. Pahin pelissä tapahtunut
onnettomuus
varmasti koko SM-liigan historian aikana. Joukkue oli muistaakseni Ässät.


Kyselijä <ei.m...@mulle.no> kirjoitti
viestissä:3C9C9A40...@mulle.no...

Simo Poyhonen

unread,
Mar 24, 2002, 9:11:28 AM3/24/02
to
Jari H <jari...@yahoo.com> kirjoitteli:

> Muistelisin että Veivon(kin) tapauksessa olisi ko. tapahtumaa
> edesautettu jollain tavalla jonkun toisen pelaajan toimesta... Voi tosin
> olla että kaatuili ihan issekseenkin.

Kalajoen Junkkareiden Mika Kupiainen taklasi laidan lähellä Veivoa, joka
lensi pää edellä laitaan. Veivo halvaantui ja Kupiainen sai 2 min..

Juha Ruismaki

unread,
Mar 24, 2002, 1:03:57 PM3/24/02
to
In article <MPG.17071ea77...@news.mbnet.fi>,

Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> wrote:
>Muistan lukeneeni että Italian liigassa olisi joku kuollut kesken pelin.

Juu, aluksi epäiltiin, että syynä olisi ollut rintaan osunut mailanisku.
Muistaakseni jälkeenpäin selvisi, että kyseessä oli "luonnollisempi"
kuolema sydänviasta/sydänlihaksen tulehduksesta tmv. johtuen.

Juha

Laaksonen Lasse

unread,
Mar 25, 2002, 2:37:54 AM3/25/02
to
In article <MPG.17071ea77...@news.mbnet.fi>, Jouni Nordlund wrote:
>
> Muistan lukeneeni että Italian liigassa olisi joku kuollut kesken pelin.

NHL-pelaaja Bill Masterton kuoli pelissä saamiinsa vammoihin noin
vuorokausi viimeisen ottelunsa jälkeen. Masterton kaatui taaksepäin
ja kolautti takaraivonsa jäähän. Vuosi taisi olla 1968 tai 1969.

Nykyäänhän jaetaan Bill Masterton Memorial Trophya hänen kunniakseen.
Sen ovat voittaneet muistaakseni ainakin Henry Richard, Doug Jarvis,
Mario Lemieux, Cam Neely, Pat LaFontaine, ja John Cullen. Viime kesänä
pystin sai Adam Graves. Pokaali jaetaan vuosittain pelaajalle, joka
osoittaa hyvää urheiluhenkeä ja sitoumusta jääkiekkoiluun. Voittajat
ovat usein olleet uransa jossain vaiheessa vakavasti sairaita (Lemieux,
Cullen) tai kärsineet pahoista loukkaantumisista (Neely, LaFontaine).
Tällä palkinnolla ei taida olla vielä ainuttakaan eurooppalaista voittajaa.

Hakusanoilla "Bill Masterton Trophy" löytyy varmasti ainakin kaikki
voittajat ja tarkempi selostus siitä, millä ansioilla palkinnon voi
voittaa.

--
Lasse Laaksonen
laak...@cc.tut.fi

Anton Vaaranmaa

unread,
Mar 25, 2002, 3:02:22 AM3/25/02
to
Laaksonen Lasse wrote:

> Nykyäänhän jaetaan Bill Masterton Memorial Trophya hänen kunniakseen.
> Sen ovat voittaneet muistaakseni ainakin Henry Richard, Doug Jarvis,
> Mario Lemieux, Cam Neely, Pat LaFontaine, ja John Cullen. Viime kesänä
> pystin sai Adam Graves. Pokaali jaetaan vuosittain pelaajalle, joka
> osoittaa hyvää urheiluhenkeä ja sitoumusta jääkiekkoiluun. Voittajat
> ovat usein olleet uransa jossain vaiheessa vakavasti sairaita (Lemieux,
> Cullen) tai kärsineet pahoista loukkaantumisista (Neely, LaFontaine).
> Tällä palkinnolla ei taida olla vielä ainuttakaan eurooppalaista voittajaa.

Tuolta Montrealin suunnalta voisi yksi ehdokas löytyä.


--
/(anton)

JiiHoo

unread,
Mar 25, 2002, 3:11:14 AM3/25/02
to
Kauhistus kun Jouni Nordlund sanoi sfnet.urheilu.jaakiekko nimisessä
pahamaineisessa ryhmässä tämän shokeeraavan julistuksen...


> Muistan lukeneeni että Italian liigassa olisi joku kuollut kesken pelin.

Saksassakin joku on kuollut sydänkohtaukseen vaihtoaitiossa ja
Kanadassa joku on kuollut saatuaan lämärin kurkkuun.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################

Olavi Granström

unread,
Mar 25, 2002, 3:26:44 AM3/25/02
to
> Tuolta Montrealin suunnalta voisi yksi ehdokas löytyä.


Hyvä veto, kunhan saadaan mies vielä takaisin tositoimiin.
Europelureista tulee mieleen myös Foppa.

Arno Seppänen

unread,
Mar 25, 2002, 10:26:47 AM3/25/02
to

"Simo Poyhonen" <sipo...@itu.st.jyu.fi> kirjoitti viestissä
news:a7kmqg$852$1...@mordred.cc.jyu.fi...

Tuomarina taisi olla Lepaus...


Anton Vaaranmaa

unread,
Mar 25, 2002, 12:44:12 PM3/25/02
to
Olavi Granström wrote:

...kunhan joskus palaa tositoimiin myös.

--
/(anton)

Mahovlich

unread,
Mar 25, 2002, 1:32:57 PM3/25/02
to
etelä-afrikassa ammuttiin tuomari kesken ottelun... tais olla suomalaisista
Seppo Repo paikalla valmentajana?


Jarno Hellstrom

unread,
Mar 25, 2002, 2:40:09 PM3/25/02
to
Harlamov

--
The woods are lovely, dark and deep
But I have promises to keep
And miles to go before I sleep
And miles to go before I sleep. - Robert Frost

Jouni Nordlund

unread,
Mar 25, 2002, 2:50:10 PM3/25/02
to
Mahovlich kirjoitti viestissä <t3Kn8.345$So2....@read2.inet.fi> :

> etelä-afrikassa ammuttiin tuomari kesken ottelun... tais olla suomalaisista
> Seppo Repo paikalla valmentajana?

Pelataanko sielläkin jääkiekkoa ? Kyseisen mantereen jalkapallo-ottelut
ovat usein aika värikkäitä, mitä Eurosportilta olen katsellut.

Tätä surkeaa aasinsiltaa päästäänkin USA:n MM-kisoihin (jalkapallo) oliko
nyt 8 vuotta sitten. Kolumbialainen hra Escobar teki viimeisen maalinsa
omaan verkkoon :(

jolli...@eiroskaanorthrock.bm

unread,
Mar 26, 2002, 5:12:56 AM3/26/02
to

On 25-Mar-2002, Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> wrote:

> > etelä-afrikassa ammuttiin tuomari kesken ottelun... tais olla
> > suomalaisista
> > Seppo Repo paikalla valmentajana?
>
> Pelataanko sielläkin jääkiekkoa ? Kyseisen mantereen jalkapallo-ottelut
> ovat usein aika värikkäitä, mitä Eurosportilta olen katsellut.

Joskus takavuosina, apartheidin aikaan, nousi kova haly siita kun kolme
suomalaista pelaajaa oli menossa
Etela-Afrikkaan pelaamaan, nimia en muista ja muistaakseni liitto kavi
hakemassa pelurit takaisin Saksasta
matkan varrelta.

--

Jyrki Ollikainen
Southampton, Bermuda

jh

unread,
Mar 24, 2002, 3:47:48 AM3/24/02
to

"Arno Seppänen" wrote:

Veivoa taklattiin selkään kulmassa kun hän oli vähän irti laidasta ja
mies lensi pää edellä kaukalon reunaan. Halvaantui niskasta alaspäin.
Tapahtui joskus 90 luvun alussa Kärpät-Junkkarit divaripelissä.

Aleksi Rantala

unread,
Mar 25, 2002, 3:03:02 PM3/25/02
to


Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> kirjoitti
viestissä:MPG.17099ed8e...@news.mbnet.fi...


> Mahovlich kirjoitti viestissä <t3Kn8.345$So2....@read2.inet.fi> :
> > etelä-afrikassa ammuttiin tuomari kesken ottelun... tais olla
suomalaisista
> > Seppo Repo paikalla valmentajana?

*clips*

> Tätä surkeaa aasinsiltaa päästäänkin USA:n MM-kisoihin (jalkapallo) oliko
> nyt 8 vuotta sitten. Kolumbialainen hra Escobar teki viimeisen maalinsa
> omaan verkkoon


Ja nämä valitettavat tapaukset liittyvät uransa onnettomuuksiin
lopettaneisiin jääkiekkoilijoihin siten että...?


antti vahtola

unread,
Mar 26, 2002, 6:27:30 PM3/26/02
to
"Kyselijä" <ei.m...@mulle.no> kirjoitti viestissä
news:3C9C9A40...@mulle.no...

> Niin, olisiko jollakin tietoja (lähinnä) jääkiekkoilijoista jotka
> olisivat joutuneet luopumaan urastaan pelissä tapahtuneen onnettomuuden
> takia?
>
> Siis jonkinlaista listaa: kuka, missä, millainen tapaturma tms.
>
> myös yksittäisten jääkiekkoilijoiden tapauksia, jos ei isompaa listaa.

Amerikkalainen Jeff Libby- niminen pelaaja joutui lopettamaan uransa
ymmärrettävistä syistä erittäin pahaan silmävammaan (menetti toisen silmänsä
kokonaan) vastustajan luistimen iskun seurauksena... Libby pelasi tuolloin
(pari vuotta sitten) New York Islandersien farmijoukkueessa Lowellissa.

-antti


Anton Vaaranmaa

unread,
Mar 26, 2002, 8:17:15 AM3/26/02
to
Aleksi Rantala wrote:

> Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> kirjoitti

> > Tätä surkeaa aasinsiltaa päästäänkin USA:n MM-kisoihin (jalkapallo) oliko
> > nyt 8 vuotta sitten. Kolumbialainen hra Escobar teki viimeisen maalinsa
> > omaan verkkoon

> Ja nämä valitettavat tapaukset liittyvät uransa onnettomuuksiin
> lopettaneisiin jääkiekkoilijoihin siten että...?

No loppuiko esimerkiksi tämän Escobarin ura tuohon "onnettomuuteen" vai
ei?

--
/(anton)

riku

unread,
Mar 26, 2002, 9:08:31 AM3/26/02
to

No Kemissä III-divisioonan ottelussa joskus 30 vuotta sitten
kiekon päähänsä saanut pelaaja kuoli muutaman päivän päästä
aivoverenvuotoon.

riku

riku

unread,
Mar 26, 2002, 9:10:26 AM3/26/02
to
In article <slrna9tkui....@tutor.cc.tut.fi>, Laaksonen Lasse <laak...@tutor.cc.tut.fi> writes:

> osoittaa hyvää urheiluhenkeä ja sitoumusta jääkiekkoiluun. Voittajat
> ovat usein olleet uransa jossain vaiheessa vakavasti sairaita (Lemieux,
> Cullen) tai kärsineet pahoista loukkaantumisista (Neely, LaFontaine).
> Tällä palkinnolla ei taida olla vielä ainuttakaan eurooppalaista voittajaa.

No kohta on... toivottavasti!

riku

Lauri Karpijoki

unread,
Mar 26, 2002, 5:12:18 PM3/26/02
to
JR> From: j...@genera.sci.fi (Juha Ruismaki)
JR> In article <MPG.17071ea77...@news.mbnet.fi>,

JR> Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> wrote:
>Muistan lukeneeni että Italian liigassa olisi joku kuollut kesken pelin.
JR> Juu, aluksi epäiltiin, että syynä olisi ollut rintaan osunut
JR> mailanisku. Muistaakseni jälkeenpäin selvisi, että kyseessä oli
JR> "luonnollisempi" kuolema sydänviasta/sydänlihaksen tulehduksesta tmv.
JR> johtuen.

Samanlaiseenhan taisi joku suomalainen lapsipelaaja kuolla, vai
oliko se sittenkin ruotsalainen. No, väliäkö sillä onko
ruotsalainen vai suomalainen.

Epäiltiin rintaan osunutta kiekkoa. Eli taisi olla maalivahti
kyseessä.

Jouni Nordlund

unread,
Mar 27, 2002, 8:37:29 AM3/27/02
to
Anton Vaaranmaa kirjoitti viestissä <3CA074D...@noortrade.fi> :

>
> No loppuiko esimerkiksi tämän Escobarin ura tuohon "onnettomuuteen" vai
> ei?

Välillisesti kyllä. Mutta saattoi siinä olla jokin huumausainejuttukin
sekoittamassa asioita. Muistaako kukaan ?

Ja kyllä, tässä ryhmässä on ennenkin lähdetty sivuraiteille. Tunnetut
entiset jääkiekkoilijat taidettiin jo käsitellä joten minä käänsin
keskustelun koskemaan muitakin urheilijoita. Follarit saa toki pompottaa
minne haluaa.

--
Jones.
"Ola, tosi on: Ketola, tosi Ässä, sai Tamin isot rumat rivipuolustajat
Sulo, Upi, Virta, Murto, Sinimatias Ässä-Isotalo, Tekno-Isotalo."
(Alivaltiosihteeri)

Kari Salminen

unread,
Mar 27, 2002, 11:04:54 AM3/27/02
to
"Arno Seppänen" <mrh...@saunalahti.fi> wrote:

: "Simo Poyhonen" <sipo...@itu.st.jyu.fi> kirjoitti viestissä

: Tuomarina taisi olla Lepaus...


No ei Kupiainen taklannut, vaan hieman töytäisi.
Onnetonta oli, että Veivolla oli tilanteessa niin huono tasapaino.
Tuomarina ottelussa oli Aimo Juopperi.


K.

Tuomas Vitikainen

unread,
Mar 27, 2002, 11:17:11 AM3/27/02
to
"Laaksonen Lasse" <laak...@tutor.cc.tut.fi> wrote in message
news:slrna9tkui....@tutor.cc.tut.fi...

> NHL-pelaaja Bill Masterton kuoli pelissä saamiinsa vammoihin noin
> vuorokausi viimeisen ottelunsa jälkeen.

Harvemminhan tuota mennään kuolemaan minkään muin kuin sen viimeiseksi
jääneen ottelun jälkeen...

Ja tähän hymiö, kas näin: ;)

--
Tuomas Vitikainen
http://vitikainen.org

Tomi Silvennoinen

unread,
Mar 27, 2002, 12:57:21 PM3/27/02
to

Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> kirjoitti
viestissä:MPG.170bf796f...@news.mbnet.fi...

> Anton Vaaranmaa kirjoitti viestissä <3CA074D...@noortrade.fi> :
> >
> > No loppuiko esimerkiksi tämän Escobarin ura tuohon "onnettomuuteen" vai
> > ei?
>
> Välillisesti kyllä. Mutta saattoi siinä olla jokin huumausainejuttukin
> sekoittamassa asioita. Muistaako kukaan ?
>
Escobarhan ammuttiin kuoliaaksi kotimaassaan Kolumbiassa
muutama päivä tekemänsä oman maalin jälkeen. Muistaakseni häneen
tyhjennettiin koko lipas ja huudeltiin juuri tuosta maalista. Huumeiden
osuutta asiaan en muista.

Tuomo Juhani Jylkka

unread,
Mar 27, 2002, 2:16:51 PM3/27/02
to
Tuomas Vitikainen <tuo...@vitikainen.org.n.o.s.p.a.m.invalid> wrote:
> "Laaksonen Lasse" <laak...@tutor.cc.tut.fi> wrote in message
> news:slrna9tkui....@tutor.cc.tut.fi...
>> NHL-pelaaja Bill Masterton kuoli pelissä saamiinsa vammoihin noin
>> vuorokausi viimeisen ottelunsa jälkeen.

> Harvemminhan tuota mennään kuolemaan minkään muin kuin sen viimeiseksi
> jääneen ottelun jälkeen...

Raamatussakaan ei taideta mainita Jeesuksen tai Lasaruksen jääkiekko yms. harrastuksista :)

Miikka Lehtonen

unread,
Mar 27, 2002, 5:06:52 PM3/27/02
to
"Lauri Karpijoki" <Lauri.K...@ikinuori-bbs.org> wrote in message
news:f1e82b...@ikinuori-bbs.org...

> Epäiltiin rintaan osunutta kiekkoa. Eli taisi olla maalivahti
> kyseessä.

Jep, ruotsalainen junnu. Ei kukaan terve ihminen kuole maalivahdin kamoissa
siihen, että kiekko osuu rintaan. Jälkeenpäin selvisikin muistaakseni, että
pojalla oli joku heikko sydänlihas tjsp...


Jyrki Ollikainen

unread,
Mar 28, 2002, 5:34:20 AM3/28/02
to


Tomi Silvennoinen wrote:
Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> kirjoitti
viestissä:MPG.170bf796f...@news.mbnet.fi...
Anton Vaaranmaa kirjoitti viestissä <3CA074D...@noortrade.fi> :
No loppuiko esimerkiksi tämän Escobarin ura tuohon "onnettomuuteen" vai
ei?
Välillisesti kyllä. Mutta saattoi siinä olla jokin huumausainejuttukin
sekoittamassa asioita. Muistaako kukaan ?

Escobarhan ammuttiin kuoliaaksi kotimaassaan Kolumbiassa
muutama päivä tekemänsä oman maalin jälkeen. Muistaakseni häneen
tyhjennettiin koko lipas ja huudeltiin juuri tuosta maalista. Huumeiden
osuutta asiaan en muista.
Tapaus taisi sattua jonkin yokerhoillan jalkeen joten on voinut olla hyvinkin tyypillinen ns. nakkikioski valienselvittely.

Lauri Karpijoki

unread,
Mar 29, 2002, 3:51:28 PM3/29/02
to
TV> From: "Tuomas Vitikainen" <tuo...@vitikainen.org.N.O.S.P.A.M.invalid>
TV> "Laaksonen Lasse" <laak...@tutor.cc.tut.fi> wrote in message
TV> news:slrna9tkui....@tutor.cc.tut.fi...

> NHL-pelaaja Bill Masterton kuoli pelissä saamiinsa vammoihin noin
> vuorokausi viimeisen ottelunsa jälkeen.
TV> Harvemminhan tuota mennään kuolemaan minkään muin kuin sen viimeiseksi
TV> jääneen ottelun jälkeen...

No kyllähän sitä kuollaan myös ekan ottelun jälkeen. Vai väitätkö
että Masterton kuoli sitä ennen???

;-)

Lauri Karpijoki

unread,
Mar 29, 2002, 3:51:28 PM3/29/02
to
TS> From: "Tomi Silvennoinen" <tomi.sil...@kolumbus.fi>
TS> Jouni Nordlund <jouni....@mbnet.fi> kirjoitti
TS> viestissä:MPG.170bf796f...@news.mbnet.fi...

> Anton Vaaranmaa kirjoitti viestissä <3CA074D...@noortrade.fi> :
> > No loppuiko esimerkiksi tämän Escobarin ura tuohon "onnettomuuteen" vai
> > ei?
> Välillisesti kyllä. Mutta saattoi siinä olla jokin huumausainejuttukin
> sekoittamassa asioita. Muistaako kukaan ?
TS> Escobarhan ammuttiin kuoliaaksi kotimaassaan Kolumbiassa
TS> muutama päivä tekemänsä oman maalin jälkeen. Muistaakseni häneen
TS> tyhjennettiin koko lipas ja huudeltiin juuri tuosta maalista.
TS> Huumeiden osuutta asiaan en muista.

Kyseessä oli joku vedonlyöntijuttu, mikä oli mennyt päin
helvettiä. Huumeet sikäli mukana, että nämä rikollisjärjestöt,
mitkä ovat olleet mukana tuhansien ihmisten kuolemissa
hankkivat suuren osan rahoituksestaan huumekaupalla. Ja kun
kerran kylällä ammutaan tyyppi, niin eiköhän siinä jotenkin
ollut rikollisjärjestöt mukana, nehän ovat varmaan "kätensä
lianneet" vedonlyönnilläkin.

JiiHoo

unread,
Mar 30, 2002, 9:25:50 AM3/30/02
to
Kauhistus kun Lauri Karpijoki sanoi sfnet.urheilu.jaakiekko nimisessä
pahamaineisessa ryhmässä tämän shokeeraavan julistuksen...
>
> Kyseessä oli joku vedonlyöntijuttu, mikä oli mennyt päin
> helvettiä. Huumeet sikäli mukana, että nämä rikollisjärjestöt,
> mitkä ovat olleet mukana tuhansien ihmisten kuolemissa
> hankkivat suuren osan rahoituksestaan huumekaupalla. Ja kun
> kerran kylällä ammutaan tyyppi, niin eiköhän siinä jotenkin
> ollut rikollisjärjestöt mukana, nehän ovat varmaan "kätensä
> lianneet" vedonlyönnilläkin.

Kärpiöjoki on näköjään myös selvillä mitä tapahtuu Kolumbiassa.
Pojuhan tietää kaiken.

JiiHoo

unread,
Mar 30, 2002, 9:25:53 AM3/30/02
to
Kauhistus kun Lauri Karpijoki sanoi sfnet.urheilu.jaakiekko nimisessä
pahamaineisessa ryhmässä tämän shokeeraavan julistuksen...

> No kyllähän sitä kuollaan myös ekan ottelun jälkeen. Vai väitätkö
> että Masterton kuoli sitä ennen???

Ai? Mutta kuinka monta on kuollut ennen viimeistä tai
ensimmäistä otteluaan? Aivokuolemia ei lasketa, koska todistettavasti
Kärpiöjoki on kirjoitellut nyysseihin monta kertaa kyseisen tapahtuman
jälkeen.

0 new messages