Halutaan iPad / iMac / MacMini - vaihdossa musiikkitavaraa

Nuuska

Tervehdys Tampereelta

Minulla on yksi vanhanläntä MacMini, joka on ihan mukava nettikone.

Asiasta hieman innostuneena olen ajatellut hankkia työhuoneelleni toisen
koneen, joka voi olla otsikon mukaisesti joko iPad / iMac / MacMini / tässä
kiinnostavuusjärjestyksessä.

Ainoa vaatimus laitteelle on, että toimii - minimäkkiin ei tarvitse olla
edes näyttöä tms...

Maksutapana saattaisi jollekulle sopia vaihto audiolaitteisiin.

Varastossa on esim.
- AUDAX-loppuvarasto ( huippulaatuisia kaiutinelementtejä ),
- mikrofoneja ( jopa Neumann, AKG etc )
- vahvistimia, EI HiFi-vahvistimia, vaan PA-vahvistimia ja muutama
kitaravahvari
- Beosystem 1500 ( levari + vahvistin )
- miksauspöytä
- Premier-rumpusetti
- Dynacord vintagevahvistin ja kaikulaite.
- ReVox - avokelanauhureita

Jos yhtään kiinnostaa, kysy lisää. Tavarat ovat nähtävissä Tampereella
Pyynikillä arkisin kello 11.00-16.00 tai muulloin sopimuksen mukaan.

Mainittujen artikkeleiden lisäksi löytyy vielä vaikka mitä.

Toimialani on pro-audio ja vuosikymmenien aikana on tavaraa kertynyt.
Minulla on siis pieni äänentoistofirma ja autovuokraamo.

Nuuska
nuus...@sci.fi
0400 44 35 36

p.s. ehdotuksen luonteesta johtuen paras tapa hoitaa asia lienee kasvotusten
tavaran testaus ja vaihto - eipähän tule kukaan huijatuksi...