Saatteko yhteyden http://www.softexia.com/ sivustoon?

PW

DNA:n kaapeliverkosta ei saa yhteyttä sivustoon http://www.softexia.com/
. Onko ongelma sivustossa vai DNA:lla?
Kahdella koneekka olen kokeillut, mutta yhteyttä ei muodostu.

rosk...@roskaasci.fi.invalid

18.1.2015, 18:08, PW kirjoitti:
> DNA:n kaapeliverkosta ei saa yhteyttä sivustoon http://www.softexia.com/
> .. Onko ongelma sivustossa vai DNA:lla?
> Kahdella koneekka olen kokeillut, mutta yhteyttä ei muodostu.

Saunalahden yhteydellä sivu avautui mutta hyvin hitaasti, kesti usean
minuutin ennenkuin mitään tuli näkyviin, ja sittenkin tuntui lataus
jatkuvan, ikäänkuin ei olisi tullut valmiiksi. Olisko
palvelunestohyökkäyksen kohteena?

--
----
Käy radioaiheisilla sivuillani: http://www.saunalahti.fi/rick/

---
Avast Antivirus on tarkistanut tämän sähköpostin virusten varalta.

Pertti Kosunen

DNA:lla on ollut jo monta päivää ongelmia ulkomaanyhteyksissä joidenkin
sivustojen kohdalla.

Viljo Mustonen

Toimii Soneralla normaalisti.

--
Viljo

Mikko Saukkoriipi

Pertti Kosunen

> DNA:lla on ollut jo monta päivää ongelmia ulkomaanyhteyksissä joidenkin
> sivustojen kohdalla.

Näyttäisi toimivan taas.

Otto J. Makela

Ainakin Funetin verkosta yhteys aukesi normaalisti. Kannattaa tietenkin
pitää näistä softanlatausfirmoista mielessä tämä:

http://www.howtogeek.com/198622/heres-what-happens-when-you-install-the-top-10-download.com-apps/?PageSpeed=noscript
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

Viljo Mustonen

Otto J. Makela wrote:

> [...]
>
> http://www.howtogeek.com/198622/heres-what-happens-when-you-install-the
> -top-10-download.com-apps/?PageSpeed=noscript

"Stop Testing Software on Your PC: Use Virtual Machine Snapshots Instead"

Esimerkisi Linuxiin oletus asennetun VirtualBox:in Windows guestista
käsin olisi todella haastavaa saastuttaa isäntä Linux. :)

--
Viljo

Viljo Mustonen <viljo.m...@pp.inet.fi> writes:

> Esimerkisi Linuxiin oletus asennetun VirtualBox:in Windows guestista
> kƤsin olisi todella haastavaa saastuttaa isƤntƤ Linux. :)

Ei se juurikaan sen helpompaa ole vaikka isäntäkoneena olis windowsikin.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje