Kaapelimodeemi Turkulaiselle?

Hannu Haveri

Tietääkö kukaan, saako Turusta mistään kaapelimodeemiliittymän?

Jari Lehtonen

On Wed, 11 Jul 2001 08:48:07 GMT, hannu....@mbnet.fi (Hannu Haveri)
wrote:

>Tietääkö kukaan, saako Turusta mistään kaapelimodeemiliittymän?

Ei saa eikä tuu.
Jari

pahamakke

Villi arvaus mut sanoisin että ei saa.

-makke

"Hannu Haveri" <hannu....@mbnet.fi> kirjoitti viestissä

Ville Viljanen

"Hannu Haveri" <hannu....@mbnet.fi> wrote in message

> Tietääkö kukaan, saako Turusta mistään kaapelimodeemiliittymän?

Eipä taida saada mistään. Kyseistä palvelua on lupailtu jo Sidneyn
olympialaisista lähtien, mutta mitään ei ole näkynyt.

Jos pitäisi veikata, tuskin koskaan näkyykään.

Turun Kaapeli-TV ei ole edes vastannut ainakaan omiin kyselyihini enää tämän
vuoden puolella. Aikoinaan sieltä sai sellaisen vakiovastauksen, jonka joku
postitti tänne ryhmäänkin. Siinä vaan puhuttiin ympäripyöreitä tyyliin
"mielenkiintoinen tuote, jonka käyttöönottoa tutkitaan."

Pientä viitettä kiinnostuksesta internetpalveluiden tarjoamiseen antanee
myös se, että firman www-sivujakaan ei taida olla päivitetty miesmuistiin.
http://www.turunkaapelitv.fi

Käsittääkseni kaapeliteeveelafka on edelleen Aurian omistuksessa, mikä
saattaa olla pienoinen este kaapelimodeemien lanseeraukselle. Toisaalta 256k
ADSL:n hinta 355mk/kk ei enää mikään järkyttävän hirmuinen ole, joskaan
nopeus ei yllä ainakaan kaikkien kaapelimodeemien tasolle
luonnollisestikaan.

Mutta jos joku tietää paremmin, kertokoon mieluusti! Itselleni asiasta ei
tosin enää ole hyötyä, kun on muutto Helsinkiin edessä muutaman viikon
päästä...

Ville

Jari Jalli

On Wed, 11 Jul 2001 12:24:19 +0300, "Ville Viljanen"
<ville.v...@nic.fi> wrote:

> [...]
>
>Mutta jos joku tietää paremmin, kertokoon mieluusti! Itselleni asiasta ei
>tosin enää ole hyötyä, kun on muutto Helsinkiin edessä muutaman viikon

Turun Puhelin Oy ei omista Turun kaapelitelevisiota vaan pienen osan
siitä, Turun Puhelin Oy omistaa kyllä Suomen Antennitoimi Oy:n, joka
on eriasia sitten taas.
Olen ymmärtänyt että KTV-verkko on vasta osaksi kaksisuuntainen ja
valmistunee kokonaan vasta muutamien kuukausien päästä, ei välttämättä
edes 2001 aikana.

/Jari

Pasi Ruhanen

Viestissä <3b4c1299...@news.mbnet.fi>, "Hannu Haveri"
<hannu....@mbnet.fi> kirjoitti:

> Tietääkö kukaan, saako Turusta mistään kaapelimodeemiliittymän?

Ei saa, eikä Turun Kaapelitelevisiolla ole suunnitelmiakaan sen
tarjoamisesta.

--
[[[ hank ]] http://duck.neutech.fi/

Hannu Haveri

> [...]
>ADSL:n hinta 355mk/kk ei enää mikään järkyttävän hirmuinen ole, joskaan
>nopeus ei yllä ainakaan kaikkien kaapelimodeemien tasolle

Eihän se hirmuinen ole, mutta liikaa silti. Hirmuinen on se
aloitusmaksu, 2950mk!! Miten?! Siis jos vaikka Saunalahdelta saa
tonnilla, niin miten nuo voivat pyytää kolme kertaa suurempaa summaa?
Auria riistää.

Rantanplaani

Vai että kolmetonnia??

Itse tilasin kesäkuun lopussa aloitus (sisältää myös ekan kuukauden) 490,-
Oli tarjouksessa puoleen hintaan, normaalisti 980mk, olipa yhteys sitten
256/256 tai 2Mb/512....

Espi

ps. Käynti optikolla vois olla poikaa:))

Teemu

> [...]

> aloitusmaksu, 2950mk!! Miten?! Siis jos vaikka Saunalahdelta saa
> tonnilla, niin miten nuo voivat pyytää kolme kertaa suurempaa summaa?

Hmmmm...tuo 2950mk on kyllakin _langattoman_ Kotikaista Free -liittyman
asennushinta. Normaali Kotikaistan asennus on 980mk, ja sitakin ovat
tarjonneet puoleen hintaan...

Teemu

Hannu Haveri

Ohops, no niinpäs olikin...