Re: TDC Lopettaa Newsit !

Ari Laitinen

Raimo Saarela wrote:

> Näin sitä sisältöpalvelua vain lopetetaan sitten.
> Sehän on niiiin helppoa, kun sen kuitenkin tekee "joku muu", niin
> miksi itse vaivautua moiseen...?
>
> Perseestä, kuitenkin moinen, sanoisin !
>
> P.S. Mikä on ilmainen, toimiva, ja mistä saa Finet.Binaries.Keskustelu
> arean ? Suosituksia ?!

Jaaa.. erikoinen syy mutta ihan hyvä syy sitten lopettaa Newssien käyttö :-)

Liekö takana myös noita vastuukysymyksiä sitten...

OTL

22.3.2012 7:55, Raimo Saarela kirjoitti:

> [...]
>
> Perseestä, kuitenkin moinen, sanoisin !
>
> P.S. Mikä on ilmainen, toimiva, ja mistä saa Finet.Binaries.Keskustelu

Siirry käyttämään eternal-september.org - palvelua.

Vahis

Ari Laitinen wrote:
> [...]

Tässä säikeessä on jo tarjottukin tuota septemberiä, voin suositella :)
Binääreistä en tiedä tukevatko, ne eivät kuulu Usenetiin.

> Jaaa.. erikoinen syy mutta ihan hyvä syy sitten lopettaa Newssien käyttö :-)

Ei kai tuo riitä syyksi lopettaa Internetin ainoan järjellisen
"sosiaalisen median" käyttöä?

Inhoan koko sanaakin.

> Liekö takana myös noita vastuukysymyksiä sitten...

Pudottavat vain pois ilmaisen palvelun.

Internetpalveluntarjoajasta riippuvat lisäpalvelut ovat senkin takia
huonoja, että internetpalveluntarjoajan vaihtaninen on niitä
käytettäessä mutkikkaampaa.

Ja ne voivat loppua, kuten näköjään yllä, tai kuten Soneralla jo aiemmin.

Minä olen pyrkinyt ISP-riippuvuudesta mailinkin osalta eroon ja olen
vähentänyt palveluntarjoajan postin käyttöä kunnes lopetan kokonaan
kesään mennessä.

Sen jälkeen voi palveluntarjoajaa vaihtaa lennossa.

News-ryhmiä luskelen vielä täällä Sauniksellakin, mutta septemberkin on
jo käytössä.

Vahis
--
http://waxborg.servepics.com
openSUSE 11.4 (x86_64) 2.6.37.6-0.11-default main host

OTL

Kirjaudu (user registration) ja anna samalla käyttäjätunnus ja
sähköpostiosoite niin saat paluupostina salasanan.
http://www.eternal-september.org/

Viljo Mustonen

Vahis wrote:

> Tässä säikeessä on jo tarjottukin tuota septemberiä, voin suositella :)
> Binääreistä en tiedä tukevatko, ne eivät kuulu Usenetiin.

Katsoin saatavissa olevat ryhmät, ei binäärejä.

--
Viljo

Raimo Saarela <rsaa...@iki.fi> writes:

> [...]

Tähän väliin kannattaa mainita, että tuo koskenee myös useampia kuin
pelkästään TDC:n asiakkaita kun ainakin jossain vaiheessa useampikin
operaattori oli alihankkinut nyyssit TDC:ltä. (Ilmeisesti ei enää,
kun lopettavat)

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje
Message has been deleted

Antti Seppanen

Fri, 23 Mar 2012 23:57:17 +0200 Jukka Lahtinen kirjoitti:

> Tämän luettuani tiedustelin news-palveluiden jatkoa omalta isp:ltä
> (Netsonic/Academica), kun tähän asti on newsfeed tullut TDC:n kautta.
> Vastauksessa viitattiin Elisan palvelimeen, mutta eikös Elisakin
> lopettanut oman news-palvelunsa jo aikaisemmin? Ainakaan annetusta
> osoitteesta ei tuntunut mitään löytyvän. (No, pingiin kyllä vastasi
> mutta gnus ei näyttänyt löytävän mitään..)

Kyllä ne Elisalla vielä toimivat. Tämäkin viesti luultavasti tulee
Elisan palvelimen kautta.

--
Antti Seppänen | PGP public key:
antti (á) hervanta.com | http://www.hervanta.com/~antti

Vahis

Jukka Lahtinen wrote:

> [...]
> osoitteesta ei tuntunut mitään löytyvän. (No, pingiin kyllä vastasi
> mutta gnus ei näyttänyt löytävän mitään..)

Toimivat kyllä.
Mutta vain omille asiakkailleen.

Juuri siksi aiemmin kirjoittelin että kaikista ISP-riippuvaisista
palveluista haluan eroon.

Jos lisäpalikat on kolmansilta osapuolilta, vaihto on helppoa :)