DNA:lla huoltokatko outoon aikaan

PW

DNA:lla huoltokatko outoon aikaan. Alkoi lauantaina n. klo 20 ja jatkuu
edelleen.
TV ja viihdepalvelusivulla ilmoitus:

"Palvelussamme on huoltokatko

Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Pahoittelemme katkosta
aiheutuvaa häiriötä.
Service is temporarily unavailable

Our service is temporarily unavailable. We apologize for any
inconvenience this might cause for You."

Asko Ikävalko

PW wrote:
> DNA:lla huoltokatko outoon aikaan. Alkoi lauantaina n. klo 20 ja jatkuu
> edelleen.

Tuo kuulostaa enemmänkin ennalta arvaamattomalta käyttöhäiriöltä.
Huonosti kirjoitettu tiedote, jos siinä puhutaan "huoltokatkosta" ilman
että kyseessä on etukäteen suunniteltu (ja tiedotettu) huoltokatko.

-Asko

PW

Siinä oli mainittu vain referoimani teksti, jonka jätit omasta
vastauksestasi pois.
Yleensä heillä on huoltokatko keskiviikon ja torstain välisenä yönä.
Nyt sivustolle pääsee, mutta on raportoitu, että hallintasivuille ei
pääsee millään ilveellä. Tämä on varsin yleistä, että aina joidenkin
muutosten jäleen käyttäjätunnukset ja salasanat katoavat bittien taivaaseen.

Asko Ikävalko

PW wrote:
> Siinä oli mainittu vain referoimani teksti,

Osasin kyllä lukea sen.

> jonka jätit omasta
> vastauksestasi pois.

Ja oletan, että muutkin osasivat ilman että minun tarvii sitä uudelleen
toistaa.

> Yleensä heillä on huoltokatko keskiviikon ja torstain välisenä yönä.

Tuokin puhuu sen puolesta, että tällä kertaa olisikin ollut kyse
odottamattomasta vikatilanteesta.

-Asko

Eero Leppämäki

Onkohan ohjelmistotuki ulkoistettu Intiaan?