Eikö Saunalahdelle enää voi kirjoittaa sähköpostia?

PW

Olen yrittänyt Saunalahdelta kysellä sähköpostilla kännykän loppulaskun
perään, mutta näyttää siltä, että heitä ei enää voi lähestyä sähköpostilla.
Oma saunalahtikaan ei enää toimi, kun kännykkä siirtyi heinäkuussa
toiselle operaattorille.
Soittaminen maksulliseen palvelunumeroonkaan ei kiinnosta!

Mikko Saukkoriipi

Koska sinulla on vielä laskutussuhde Saunalahteen niin pystyt
todennäköisesti luomaan uudet tunnukset oma.saunalahteen
verkkopankkitunnuksilla tai kirjautua sisään mobiilivarmenteella.

Raimo Saarela

On Fri, 01 Nov 2013 15:53:26 +0200, PW <nos...@loukku.com.invalid>
wrote:
Saunalahdella on parhaat nopeudet, halvimmat hinnat ja paras LTE
peitto. DNA on ihan kuraa kaupunkien ulkopuolella, LTE ei tietoakaan,
Sonera....no helvetin kallis. Paitsi jos skandinaviassa, virossa,
ulkomailla reissaa, niin pakollinen.

Mihin vaihdoit?

Luottokauppias muuten hoitaa saunallepäin hommat!

-RaS-

Pertti

Saunalahti oli pirun kallis!
DNA:n vaihdoin ja pääkaupunkiseutu riittää minulle alueena vallan
mainiosti! Hyvin on toiminut!

Raimo Saarela

On Fri, 01 Nov 2013 19:56:54 +0200, Pertti <pertti....@gmail.com>
wrote:
Jooo, isoissa kaupungeissa DNA toimii hyvin ja on tosiaan halpakin.
Meillä täällä tekniikan kehdossa se toimisi hyvin, mutta sitten
korpialueella taasen ei.....

-RaS-

PW

1.11.2013 21:09, Raimo Saarela kirjoitti:
> [...]

> Jooo, isoissa kaupungeissa DNA toimii hyvin ja on tosiaan halpakin.
> Meillä täällä tekniikan kehdossa se toimisi hyvin, mutta sitten

Saunalahti ei vuosiin lähettänyt laskua ja sitten ilman mitään
ennakkoilmoitusta toimintatavan muutoksesta lähettivät laskun ja senkin
virheellisen. Tuota ei ehkä olisi huomannutkaan, ellei tuossa
lakutusketjussa pankki olisi myös töpeksinyt.

Kysymyshän on siitä, mihin puhelinta tarvitsee - meillä käyttö on
satunnaista puheluiden soittamista ja niihin vastaamista.

Toisen liittymän siirsin jo aiemmin DNA:lle, kun se alkoi Saunalahden
liittymänä muodosatumaan turhan kalliiksi - johtui DNA:sta.

Viljo Mustonen

Raimo Saarela wrote:

> [...]
> peitto. DNA on ihan kuraa kaupunkien ulkopuolella, LTE ei tietoakaan,
> Sonera....no helvetin kallis. Paitsi jos skandinaviassa, virossa,

Sonera on ainoa joka peittää lähes koko Lapin edes 3G:llä.
Lapin lisää täytyy maksaa. ;)

--
Viljo

Mikko Saukkoriipi

Ei kannata unohtaa Tele Finlandia. Käyttää Soneran verkkoa, mutta
liittymävaihtoehdot on paremmat.