Newssit talteen

1 view

hannu virta

Minulla on parissa eri news lukijassa käytössä kolumbuksen serveri. Kolumbus
siivoaa vanhoja viestejä pois, joten vanhempia viestejä ei saa talteen sitä
kautta. Google news palveluista näkee koko viestihistorian, mutta vain
online. Kuinka saisin ladattua omalle konelle jonkin tietyn esim.
alt-alkuisen viestialueen kaikki viestit? Onko olemassa news-serveriä, joka
säiliöisi viestejä tosi pitkältä ajalta vai onko tähän jotain toista keinoa,
esim. saisiko tuolta googlen news palvelusta kaikki yhden keskustelualueen
viestit offline luettaviksi?

Hannu

Teemu

On Sun, 13 Nov 2011 13:28:57 +0200, hannu virta wrote:

> [...]
> tähän jotain toista keinoa, esim. saisiko tuolta googlen news palvelusta
> kaikki yhden keskustelualueen viestit offline luettaviksi?

Harmillisen hiljaiseksi käynyt koko sfnet. Olisihan tuo mukava arkistoida
kaikki itseään kiinnostavat ryhmät pidemmältäkin ajalta.