Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

ID ja bakteerit

2 views
Skip to first unread message

Veikko Seikku

unread,
Apr 29, 2011, 8:03:29 AM4/29/11
to
On 29 huhti, 12:21, Jukka <yb4c-4...@dea.spamcon.org> wrote:
> http://www.sciencedaily.com/releases/2011/04/110428143151.htm
>
> Artikkelissa selvitetään mekanismia, jolla bakteereille kehittyy
> antibioottiresistanssi. Ja siinä mainitaan
>
> "What we've discovered here is so exciting because it represents a
> truly new chemical mechanism for methylation. We now have a very clear
> chemical picture of a very clever mechanism for antibiotic resistance
> that some bacteria have evolved."
>
> Jos nyt ymmärsin oikein, niin tuossa on tarjolla ihan uudenlainen
> mekanismi siis uutta informaatiota. Asiasta enemmän ymmärtävät
> henkilöt voinevat tutustua juttuun tarkemmin ja kommentoida. Mutta
> tuossa siis taas yksi esimerkki muusta kuin
> "rappeutumissopeutumisesta", vai mikä se kreationistien
> purkkaviritelmä nyt olikaan.
>
> Ja ennen kuin ehdit JP, niin kyllä, ne bakteerit ovat yhä edelleen
> bakteereja, niille ei ole kasvanut siipiä tai ihmissilmää selkään.
>
> Jukka

Geenien keksiminen loi ajatuksen, miten ID on luonut kromosomiston.
Jotenkin sen on täytynyt tapahtua. Sattumalta tai luonnonvalinnan ja
sattuman kautta ei edes bakteerikokoiset kromososomistot voi kehittyä.
Tätä on evojen vaikea ymmärtää. Pitää pystyä muuttamaan käsitystä
( evo) , jos se ei toimi käytännössä. Siis ID on luonut bakteerin.


Kimmo H.

unread,
May 2, 2011, 1:22:42 AM5/2/11
to
On 29 huhti, 15:03, Veikko Seikku <pertt...@hotmail.com> wrote:
> ...

>   Geenien keksiminen loi ajatuksen, miten ID on luonut kromosomiston.
> Jotenkin sen on täytynyt tapahtua. Sattumalta tai luonnonvalinnan ja
> sattuman kautta ei edes bakteerikokoiset kromososomistot voi kehittyä.
> Tätä on evojen vaikea ymmärtää...
Oikeassa olet. Minäkin putosin tästä jo heti alkumetreillä.

Kimmo

0 new messages