sapiensapiens
unread,Sep 14, 2002, 1:38:02 AM9/14/02You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Olen lähes kurkkuani myöten täynnä susiluolaa.Kuinka GTK,
Museovirasto, Hki:n oy:n geologian laitos ovat kehittäneet teorian
susiluolasta (=vaakarako), jossa on asunut homo sapiens
neandertalensis 120 000v. sitten?
Tätäkö tasoa on Suomen tieteellinen tutkimus? Osaako kukaan vastata
miksi on menty tällaiseen huuhaa-tutkimukseen ja tehdään
tarinatiedettä? Haluaako kukaan tehdä enää todellista tiedettä
argeologiassa ja geologiassa?
Mielipiteeni perustuu itse näkemiini "kivityökaluihin", jotka
mielestäni oikeasti ovat luonnon muovaamia hiekkakiviä. Tunnetustihan
hiekkakiveen syntyy helposti erilaisia kulutusmuotoja sekä särmiä.
Syön pääni mikäli luolassa on nahkatehtaillut kyseinen
neandertalensis.