Tänään oli Kalevassa mielenkiintoinen artikkeli jossa kerrottiin
Moskovan alkuperäisen asujamiston olleen suomalais-ugrilaisia vielä
1100-luvulle asti.Nimi Moskova tulee sanasta "moskainen".
Juuri kun päästiin Volgan mutkasta Mersun mutkaan niin tällaista...