Re: Pakollista

Kalle Narhu

> Vitsiryhmä *ei* ole oikea osoite jääkiekolle.
> Uskotko, vai laitetaanko lepositeisiin.

Nyt napsahti JS:ltä sellainen kommentti, joka on mielestäni ok.
Vaikkakin koko jääkiekko, on kokonaisuutena suuri ja iso vitsi,
jossa liian hyväpalkkaiset "näyttelijät" viihdyttävät lapsenmielisiä.

Aiheesta kiinnostuneille voisi varmaan perustaa oman "sivustonsa".

Luulen, että nimimerkeillä AuA, Matti Suhonen etc...,
ovat vain jotain teini-ikäisiä häiriköitä

-Kalle-

--
Käytössä Operan vallankumouksellinen sähköpostiohjelma:
http://www.opera.com/mail/

John Smith

Kalle Narhu naputteli:

> [...]
>
> Luulen, että nimimerkeillä AuA, Matti Suhonen etc...,
> ovat vain jotain teini-ikäisiä häiriköitä

Kyllä he ovat yli kuusikymppisiä geriatriapotilaita.
Tämä on avohoidon syytä.

--
Muutkin otti, mutta minä en.

Smith@Stetsonhat

"Kalle Narhu" <kalle...@nomail.com> wrote in message

> [...]

> Luulen, että nimimerkeillä AuA, Matti Suhonen etc...,
> ovat vain jotain teini-ikäisiä häiriköitä

Ravantti perkule?? Nalle?? Oot yhä elossa??

AuA

Smith@Stetsonhat explained on 01.07.2011 :

saattaa se ollakki... ja tekstiä alkaa tulla heti ku se on
ryppypallon maalimanmestari... tai voittanu jonku
vilminpolttamiskisan noopelin... tai tiä vaik se on jo
jakomäen taiteilijaroffessoori... mut miltä saatanan koneelta
se postaa... ja joo... myönnän... väärä ryhmä... sori... ja
pyydän anteeks... ei toistu... tänä vuonna ainaskaa.

--
AuA
"On ihanaa olla tekemättä mitään