Re: Tuppuraisen hyvät otteet jatkuvat!

1 view

Antti Kuuluvainen

"Luuseri riekkuu" <"noiseless.patient "@spider.com> kirjoitti viestissä
news:W2Sqr.401$kF1...@uutiset.elisa.fi...

> Ääs eitala on homojen kokoontumispaikka.
>
> --
> http://groups.google.com/group/sfnet.viestinta.nyyssit/msg/a3c1563b84802e91

Joko olet Jopo/Black Stetson/Vajukki TapsaJ/Ikuinen syyskuu/Eerno Askola/Red
Black and White/Jyväjemmari Tapsa/Antti Kuuliainen/Luuseri riekkuu
veistellyt suoraan saunalahdelle??
Vai mitä sä ajattelit tähdä??

Saako hattu päässä tähdä??

Maksavaan rahat tulee mulle!

Ja vielä tähän
Jopo/Black Stetson/Vajukki TapsaJ/Ikuinen syyskuu/Eerno Askola/Red Black and
White/Jyväjemmari Tapsa/Antti Kuuliainen/Luuseri riekkuu kootut
nettipläjäykset!

"
Vastaa takaisin vie oikeuteen jos haluat 4,5 ekeä.

Mitä olet tämän asian suhteen tähdä?

En osta torikassia vaihdatin audiini etuiskarit tälläviikolla 300 juuroo
vaitoineen kaikkineen

Islaminuskossa on kakki lähes mahdollista!

RETARDEJA ja ZOMPEJA nämäkin!

Mä meen nuolemaan muniani taas Allon lailla!

No enhän mä vaan tuo mun huumori kukkii tahattomasti
välillä yli rajojen. Mittään ie oo otettu jep jep ja silleen.
Luin mun unilääkkeen vaikutukset äsken: Huomioitavaa ennen
valmisteen käyttöä Tämä lääkevalmiste sisältää laktoosia.
Kas kummaa maitoruuat ovat vieneet vatsani sekaisin

Nää on ns.heinoja oivalluksia mut laki on tiukka varmaan tuon ajatuksen
suhteen

Olkaapa nyt hillo tai ammun sillien välin!

Fannyn pylly vois näkyä mun sähköpostissa!

Pistä kuva söpiksistä strigeistäsi joihin olet sonnustautunut nyt.

Välttääkseen kiusalliset tilanteet ja pelastaakseen kasvonsa
ns.omalla nimellään kirjoittajat valehtelevat että kirjoittavat
nimen takaa.

Pulin muka soittelee itsekseen ja kaikkien numerotiedot on hukassa.

Muta kuinka on teiden omien luotujen sääntöjen kanssa?

Lakikies tuo rahaa hänelle itselleen ja pahentaa riitaa.

On jäänyt jo teinistä lähtien ja armeijassa runkkaus oli taitolaji

Persiistä miks tää on enistä hitaanpaa!

Hiernosen hommahan tuo on jos et ala vaan veljeilemään tämän
vitsiryhmän omohjoukon kanssa!

Eise ylety ne on toosi korkella, ehkä kauhiin pitkällä tulitikulla!

Keitetty tai raaka muna oli kenen. Älä ota enää!!!!!!!!!!!!!

Viisareila erotellaan kollenaika paremmin näkyviksi paksuuden ja
pituuden mukaan.

Haluamani filmin saan kavereilta USP-muistitikulla.

Menehän blokiisi heittelään niitä volttejasi, sanoitko jotain?

Tarjottu ruoka oli kuin ravintolasta olisi syönyt.

Täysseizokki tarkoittaa sitä kun muna aamulla on pystyssä ja
kusettaa vallan perkeleesti.

Kohtalontoverit auttavat toisiaan, minäkin olen riipuvainen huorista!

Mäihä eli smäidä on jotain Keravan vankien slangia.

Ihan normaali onko täällä ketään kop kop.

Susta tulee varmaan kohta syöttöporsas, älyskö täti ostaa
kalijaa ostaa sulle.

Syäkö ne rasvamakkoroita tai sianpersettä, syö varmaan mut geenit erit.

Vai on rilli kuumana, huuta parvekkeelta jotain hävytöntä!

Heikin sukulaisia varmaan kato minne ne makkarat häviävät.

Kunnan rakennusvalvonta on perseestä, taitaa olla edelleenkin.

Onks sulla mamanmoinen killi kuin Ällöllä, pelkkä puheen sorina.

- grafu tai antaa aivosoluille enemmän vapaa-aikaa!

Hauska juttu mut mullon viinaa päässä sen vain tuntee silti kuukaan ei näe.

Loppu niiltä ja multa loppu kännipostaukset tänään!
"
(C)
Jopo/Black Stetson/Vajukki TapsaJ/Ikuinen syyskuu/Eerno Askola/Red Black and
White/Jyväjemmari Tapsa/Antti Kuuliainen/Luuseri riekkuu

Luuseri riekkuu

10.5.2012 19:59, Antti Kuuluvainen kirjoittin taas skeidaa:

VOI EI ketä naurattaa toisiaan suojelevat yli viiskymppiset kaappihomot?

Luuseri riekkuu

10.5.2012 19:59, Antti Kuuluvainen kirjoitti påuskasta:
> Nää on ns.heinoja oivalluksia

VOI EI POSTED! @not-for-mail taas useasta puskata, retardit on taas
vauhdissa!

VOI EI, ketä kiinnostaa toisiaan suojelevat yli viiskymppiset kaappihomot?

bödöki...@halai.fi ala kimmo häämeenlinnasta, oot viiskymppisen näköinen!

John Smith

Luuseri riekkuu naputteli:
Ainako teitä ennenaikaisia avohoitopotilaita täällä vaan riekkuu.
Surullista.

--
Minäkin otin, mutta muut ei.

Luuseri riekkuu