Vr:n vaunussa tapahtunutta, osa 2

Paperi Lippu

Kuluvan vuoden (2021) keväässä matkustin Vr:n kiskovaunussa, joka kulki rataosuudella Joensuu - Nurmes. Ns. lippu oli tekstiviestissä matkapuhelimessani, jonka näytin ns.-lippuja tarkastavalle. Tuo tarkastava yritti oitis tarttua kiinni matkapuhelimeeni. Kun minä pitelin kiinni puhelimestani, tarkastava vinkui: "Anna puhelin!" Vasta sanottuani: "En anna puhelinta!" vinku luopui yrityksestä pidellä itse kiinni matkapuhelimestani ja painella itse sen painikkeita ja vinkui: "Painele sitten itse!" Siten olisin tehnyt alun alkaenkin.

KANSAN PARTISAANITAISTELUN TIEDOTE
Kansan Pyhä Ja Voittoisa, sorron ja faskismin Vastainen, Kansaa Turvaava Partisaanitaistelu Kiittää nimimerkin paperilippu Haltijaa käyttöönsä saamastaan kirjoitustilasta ja Tiedottaa seuraavaa. Edellä olevassa kirjoituksessaan Haltijan kuvaileman tapauksen johdosta on Kansan Pyhä Ja Voittoisa, sorron ja faskismin Vastainen, Kansaa Turvaava Partisaanitaistelu toimittanut Vastaiskun! Vastaisku toimitettiin ajankohdassa: viikko 33/2021, alueella: Pohjois-Karjala. Vastaisku oli samalla toinen Vastaisku kevään v. 2020 tapahtumasta! (Siitä kirjoituksessa 15.06.2021.) Kansan Partisaanitaistelu - Aina Valmiina Taistelemaan Kansan Oikeuden Puolesta! KUNNIA!!!