Vr:n vaunussa tapahtunutta

Paperi Lippu

Matkustin viime vuoden (2020) keväässä Vr:n vaunussa, joka kulki rataosalla Joensuu - Nurmes. Ns. lippu oli tekstiviestissä matkapuhelimessani, jonka näytin matka-ns.-lippuja tarkastavalle. Tuo matka-ns.-lippuja tarkastava tarttui oitis kiinni matkapuhelimeeni ja itse paineli sen painikkeita! Vaikka minäkin alussa pitelin kiinni matkapuhelimestani, tuo häijyilmeinen tarkastava ei oitis päästänyt irti matkapuhelimestani, vaan ölähti: "Elähän!!" ja toljotti puhelintani keskittyneesti kuin apina, joka on juuri saanut käteensä jonkin uuden ja ihmeellisen esineen. Puhelintani toljotettuaan ja sen painikkeita itse paineltuaan työnsi puhelimen minulle takaisin mitään sanomatta ja painui matkoihinsa. Ensin poistetaan kelpo paperiliput käytöstä, sitten jo tartutaan kiinni henkilökohtaiseen, yksityiseen puhelimeen ja painellaan itse sen painikkeita!

KANSAN PARTISAANITAISTELUN TIEDOTE
Kansan Pyhä Ja Voittoisa, sorron ja faskismin Vastainen, Kansan Oikeutta Puolustava Partisaanitaistelu kiittää nimimerkin paperilippu haltijaa käyttöönsä saamastaan kirjoitustilasta ja tiedottaa seuraavaa. Edellä kuvatun tapauksen johdosta on Kansan Pyhä Ja Voittoisa, sorron ja faskismin Vastainen, Kansan Oikeutta Puolustava Partisaanitaistelu antanut vastaiskun! Vastaisku annettiin ajankohdassa: viikko 21/2021, alueella: Pohjois-Karjala. Kansan Partisaanitaistelu - aina valmiina taistelemaan kansan oikeuden puolesta! KUNNIA!!!