-Tero-
Italia on iso maa - mihin päin?
Elokuu on lomasesonkia siellä päin, joten ei ehkä ole aivan helppoa.
Ebookers on ihan hyvä.
Mutta älä nyt vielä niitä lentoja vaan varaa vaan odota kevääseen jolloin
tulevat lentoyhtiöiden kesätarjoukset. Melkein poikkeuksetta Euroopan
tarjouksissa on lentoja Roomaan ja/tai Milanoon.
TBone
Killroytravels opiskelijoille?
Opiskelijahinnat ovat halpoja; toinen vaihtoehto odottaa toukokuun
tarjouksia.
Mutta sitten jos ei ole, niin vapun nurkilla on jo kiire kun halvat
normaalit reittilennot alkavat olla kaikki fullbokad. Ebookersista on
vähän ikävä haarukoida niitä päiviä joille jotain vielä löytyy, siinä
vaiheessa jo tekisi mieli vaivata jotain matkatoimiston tätiä joka vie
provikkansa välistä.
Halvimmat tuonne ovat tietenkin jollakin sloboyhtiöllä (CSA, Malev,
LOT) välilaskun kanssa, siksi että ne ovat muutenkin halvimpia ja
matkakin on sitä kautta lyhin. Moni hyljeksii noita ties millä
perusteilla, mutta johonkin Finnairiin verrattuna niillä on parempi
safka, parempi palvelu, koneet ovat ihan samoja, eikä kentissäkään
nykyään juuri sanomista (Praha on täysin moderni, Budapest ja Varsova
OK).
Välilaskuton tarjouslento on kylläkin vielä halvempi, jo sen vuoksi
että nykyään lentokenttäverot ovat merkittävä osuus lipun hinnasta, ja
ne menevät myös joka välilaskusta. Mutta jos sellaista ei saakaan,
niin sitten voi tulla todella kalliiksi jos päivät ovat etukäteen
jotakuinkin fiksatut ja jättää homman viime tippaan.
--
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.