Fw: Greenpeacen hörhöt saivat turpiinsa valtausyrityksessään

Markus Jansson

Feb 18, 2005, 12:03:03 AM2/18/05
Hienoa. Juuri näin pitää ekoterroristien kanssa menetellä AINA. Ei
mitään höpöhöpö jutustelua, ei suojelurahojen maksua, ei mediaseksikästä
huomiota, jne. Pelkästään kumipamppua, monoa tai nyrkkiä turpaan vaan
jokaiselle takkutukkaiselle kriminaalille joka pyrkii edistämään omaa
vihreää valhettaan mafiamaisin keinoin. Raaka väkivalta näitä
ekoterroristeja kohtaan lienee ainoa toimiva keino muutenkin, koska
tunnetusti tälläiset hörhöt eivät kuuntele eivätkä ymmärrä järkipuhetta,
vaan jatkavat kerrasta ja vuodesta toiseen samojen valheidensa
kertomista. Mitkään perustelut, faktat tai keskustelut eivät näitä
vihreän uskonnon (palkattuja) puuhamiehiä- ja naisia pysty käännyttämään
selkopäisten maailmaan.

Jokohan Greenpeacen ekoterroristit uskovat, että heillä ei ole mitään
erivapauksia lain suhteen, eivätkä he saa häiriköidä laillista
liiketoimintaa ja tunkeutua yritysten tiloihin...

http://www.timesonline.co.uk/printFriendly/0,,1-4646-1487741,00.html
"WHEN 35 Greenpeace protesters stormed the International Petroleum
Exchange (IPE) yesterday they had planned the operation in great
detail...What they were not prepared for was the post-prandial
aggression of oil traders who kicked and punched them back on to the
pavement..."I've never seen anyone less amenable to listening to our
point of view."...They made their way to the trading floor, blowing
whistles and sounding fog horns, encountering little resistance from
security guards...But they were set upon by traders, most of whom were
under the age of 25..."They were kicking and punching men and women
indiscriminately,They followed the guys into the lobby and kept kicking
and punching them there. They literally kicked them on to the pavement."

J. Edgar Hoover

Feb 18, 2005, 12:08:52 AM2/18/05

Totta turiset, kallis kuoma. Minäkin alan kyllästyä tähän
ekoterroristikysymykseen. Henkilökohtaisesti tekisin näille
risupartaradikaaleille Lopullisen Ratkaisun eli likvidoisin ne
välittömästi. Ei ne muuta usko kuin Zyklon-Beetä!

Edgar

"Ja taidolla minkä Hoover loi
hän pahat pojat imuroi"

Kai Ruuska

Feb 18, 2005, 2:34:10 AM2/18/05
Markus Jansson kirjoitti:

> [...]
> erivapauksia lain suhteen, eivätkä he saa häiriköidä laillista
> liiketoimintaa ja tunkeutua yritysten tiloihin...

Ymmärrätköhän sinä lainkaan, että noilla väkivaltaisilla
paviaani-idoleillasikaan ei ole erivapauksia lain suhteen?

Miten ihmeessä muuten nuorisotyötä tekevä sairaanhoitaja voi nauttia
väkivallasta noin suuresti?

--
Kai

"Come, muse, let us sing of rats!"

Panu H?glund

Feb 18, 2005, 5:45:22 AM2/18/05
Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote in message news:<cv45pj$4rf$1...@phys-news1.kolumbus.fi>...

> Miten ihmeessä muuten nuorisotyötä tekevä sairaanhoitaja voi nauttia
> väkivallasta noin suuresti?

Mistä sinä luulit niitä ongelmanuoria oikein syntyvän, ihan itsestäänkö?

Miikka Lahti

Feb 18, 2005, 6:21:57 AM2/18/05

Kai Ruuska wrote:

> Miten ihmeessä muuten nuorisotyötä tekevä sairaanhoitaja voi nauttia
> väkivallasta noin suuresti?

Kannattaako tuota Janssonin ammatinvalintaa enää taivastella, kysymyshän
on vain eräästä esimerkistä, joka osoittaa
ammatti<->luonteenlaatu-stereotypian vaillinaisuuden. Jos ennakkoluulo
ei tosimaailmassa päde, turha syyttää maailmaa.

phog...@abo.fi

Feb 18, 2005, 9:38:19 AM2/18/05

Miikka Lahti wrote:
> Jos ennakkoluulo
> ei tosimaailmassa päde, turha syyttää maailmaa.

Joo, se kannattaisi sinunkin opetella huomaamaan omien ennakkoluulojesi
osalta, oi lumpenintellektuelli.

Suomen Huippu

Feb 18, 2005, 10:52:58 AM2/18/05
Markus Jansson ilmaisi itseään viestissä
news:cv3srf$m6j$1...@phys-news1.kolumbus.fi näillä sanoin:

> [...]
> huomiota, jne. Pelkästään kumipamppua, monoa tai nyrkkiä turpaan vaan
> jokaiselle takkutukkaiselle kriminaalille joka pyrkii edistämään omaa

Inarissa oli joskus pari vuotta sitten tavallisten ihmisten mielenosoitus
Greenpeacea vastaan, joka käyttää törkeästi mm. saamelaisia hyväkseen
propagandassaan, ja kiidättää Lappiin ulkomaisia televisioryhmiä kuulemaan
propagandaa.

Greenpeace yritti harhauttaa mielenosoittajia levittämällä valheellista
tietoa, että televisioryhmä olisikin tulossa ihan muualle tai että tilaisuus
on mennyt jo ohi. Mutta lopuksi mielenosoittajat olivatkin oikealla paikalla
oikeaan paikkaan ja televisiofilmiryhmä näki mielenosoituksen Greenpeacea
vastaan ja Greenpeace oli aivan kauhuissaan. Greenpeacen Suomen edustaja
itki poliisille, että onko tällainen mielenosoituksien järjestäminen
laillistakaan... heh! Oli ne aikoja ne.

Juhani Saarenmaa

Feb 18, 2005, 11:37:10 AM2/18/05

"Suomen Huippu" <suomen...@gmail.com> kirjoitti
viestissä:uboRd.293$kG2...@read3.inet.fi...

Hih hih hih. Vaikutti hu?vittuvalta.

Markus Jansson

Feb 18, 2005, 12:55:22 PM2/18/05
Kai Ruuska wrote:
> Ymmärrätköhän sinä lainkaan, että noilla väkivaltaisilla
> paviaani-idoleillasikaan ei ole erivapauksia lain suhteen?

Sittenhän heitä on kaksi: Greenpeace ja nuo tyypit. Sanoisin että
tilanne on fifty-siksty. Itse asiassa, he kyllä suojelivat ko. puljua,
kun taas Greenpeacen hörhöt tunkeutuivat sinne, joten...

> Miten ihmeessä muuten nuorisotyötä tekevä sairaanhoitaja voi nauttia
> väkivallasta noin suuresti?

En minä väkivallasta nauti, vaan siitä että Greenpeace sai mitä ansaitsi.

--
My computer security & privacy related homepage
http://www.markusjansson.net

Markus Jansson

Feb 18, 2005, 1:02:21 PM2/18/05
Suomen Huippu wrote:
> Greenpeacen Suomen edustaja
> itki poliisille, että onko tällainen mielenosoituksien järjestäminen
> laillistakaan... heh! Oli ne aikoja ne.

Voi. Söpöä. PS. Oletko näitä vilkaissut
http://www.ydinenergianuoret.fi/gp_olkiluoto_news.htm

Kai Ruuska

Feb 18, 2005, 1:08:34 PM2/18/05
Markus Jansson kirjoitti:

> Sittenhän heitä on kaksi: Greenpeace ja nuo tyypit. Sanoisin että
> tilanne on fifty-siksty. Itse asiassa, he kyllä suojelivat ko. puljua,
> kun taas Greenpeacen hörhöt tunkeutuivat sinne, joten...

Mitähän paikalliset lait mahtavat asiasta sanoa? Vai oletko sitä
mieltä, että lakien rikkominen on sallitumpaa jos rikkojat ovat samaa
mieltä kanssasi?

> En minä väkivallasta nauti, vaan siitä että Greenpeace sai mitä ansaitsi.

Eli nautit siitä, että heitä kohdeltiin väkivaltaisesti. Sitä
kutsutaan väkivallasta nauttimiseksi.

--
Kai

Markus Jansson

Feb 18, 2005, 1:52:47 PM2/18/05
Kai Ruuska wrote:
> Mitähän paikalliset lait mahtavat asiasta sanoa?

Mitähän ne sanovat Greenpeacen mellastamisesta?

> Vai oletko sitä mieltä,
> että lakien rikkominen on sallitumpaa jos rikkojat ovat samaa mieltä
> kanssasi?

Minä kannatan yksityisen omistusoikeuden suojaa, jota tässä tapauksessa
Greenpeacen ekoterroristeja pieksevät kauppiaat ylläpitivät.

Heikki

Feb 18, 2005, 2:26:22 PM2/18/05
In article <cv5atr$3n8$1...@phys-news1.kolumbus.fi>,
Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote:

> Mitähän paikalliset lait mahtavat asiasta sanoa? Vai oletko sitä
> mieltä, että lakien rikkominen on sallitumpaa jos rikkojat ovat samaa
> mieltä kanssasi?

Onko ymmärrettävä niin, että sinusta on oikeutettua tunkeutua ja
laitonta heittää tunkeutuja ulos?

> Eli nautit siitä, että heitä kohdeltiin väkivaltaisesti. Sitä
> kutsutaan väkivallasta nauttimiseksi.

Minusta se oli hyvä stoori. Voi kuvitella elävästi mielessä miten
risuparrat ovat suunnitelleet salaista keikkaansa, hiipineet sisää ja
tehneet hyökkayksensä, jonka jälkeen krakakauluksiset klopit heittivät
miehineen naisineen ulos kadulle ja hieno suunnitelma meni naurettavasti
pieleen. Minusta siinä on hauskan hyvän pikku tarinan aiheet.

Ymmärrän että Kai olet sitä mieltä että risuparroille olisi pitänyt
keskustella ja kääntää heidät verbaalisesti. Suakin on varmaan paapottu
ja nyt sua hirvittää kavereitten raaka kohtalo. Otan osaa ...

Jarno Laivola

Feb 18, 2005, 4:03:07 PM2/18/05
Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote:

> Mitähän paikalliset lait mahtavat asiasta sanoa? Vai oletko sitä
> mieltä, että lakien rikkominen on sallitumpaa jos rikkojat ovat samaa
> mieltä kanssasi?

Olet astumassa loputtomalle suolle, Kai hyvä. Eräässä toisessa threadissa
esitettyä kysymystä lainatakseni: "Ovatko hörhöt niin umpihulluja, että he
eivät näe ristiriitaa?" Vastaus kysymykseen on luonnollisesti 'kyllä'. Ihan
oikeasti siis löytyy ihmisiä, joiden mielestä kaksi väärää kumoavat
toisensa tai että oikeassa on se, joka jaksaa inttää pisimpään, jne.

Luultavasti kuitenkin tiedät, mitä olet tekemässä. Toivotan onnea
valitsemallesi tielle.

--
t: JaRNo

Kai Ruuska

Feb 18, 2005, 4:21:38 PM2/18/05
Heikki kirjoitti:

> Ymmärrän että Kai olet sitä mieltä että risuparroille olisi pitänyt
> keskustella ja kääntää heidät verbaalisesti. Suakin on varmaan paapottu
> ja nyt sua hirvittää kavereitten raaka kohtalo. Otan osaa ...

Jaha, "Heikki" keksii aivan uuden argumentointiaseen, hän päättää
solvata vastapuolta! Kerropa, pitääkö sinun seurata jotain ohjelmaa
päästäksesi tuolle tyhmyyden asteelle, vai tuleeko se sinulle
luontaisesti?

--
Kai

Heikki

Feb 18, 2005, 5:12:42 PM2/18/05
In article <cv5m7r$pn3$1...@phys-news1.kolumbus.fi>,
Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote:

Ei ole tyhmyyden asteella enkä ole solvannut. Vähän olen piikitellyt
tosikkoa. Ja ihan toiset ne täällä muita solvaa..

Heikki

johelin

Feb 20, 2005, 7:13:59 AM2/20/05

"Markus Jansson" <seemyh...@katsokotisivuilta.ni> wrote in message

> Voi. Söpöä. PS. Oletko näitä vilkaissut
> http://www.ydinenergianuoret.fi/gp_olkiluoto_news.htm

Mukana näkyi olevan vihreiden kansanedustaja Tynkkynen. Saako sellaisen
kummajaisen poistaa muiden mukana vai onko hänellä oikeus sisäänpääsyyn ?
Rinnastetaanko kansanedustajan tiedonsaantioikeuteen ?

Markus Jansson

Feb 20, 2005, 1:17:10 PM2/20/05
johelin wrote:
> Mukana näkyi olevan vihreiden kansanedustaja Tynkkynen. Saako sellaisen
> kummajaisen poistaa muiden mukana vai onko hänellä oikeus sisäänpääsyyn ?
> Rinnastetaanko kansanedustajan tiedonsaantioikeuteen ?

Kyllä tietääkseni saa pamputtaa ja poistaa kuten muutkin kriminaalit.

Lauri Levanto

Feb 20, 2005, 1:33:23 PM2/20/05

"Markus Jansson" <seemyh...@katsokotisivuilta.ni> kirjoitti
viestissä:cvak4n$6qj$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

> Kyllä tietääkseni saa pamputtaa ja poistaa kuten muutkin kriminaalit.

Pelkkä oleskelu kielletyllä alueella ie oikeuta pamputtamiseen

Kai Ruuska

Feb 21, 2005, 2:32:17 AM2/21/05
Lauri Levanto kirjoitti:

> "Markus Jansson" <seemyh...@katsokotisivuilta.ni> kirjoitti
> viestissä:cvak4n$6qj$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

> Pelkkä oleskelu kielletyllä alueella ie oikeuta pamputtamiseen

Kyllä se kuule Markuksen mukaan oikeuttaa vaikka tappamiseen kunhan
yhteiskunta saadaan muutettua minarkiaksi.

Kai Ruuska

Feb 21, 2005, 2:43:26 AM2/21/05
Kai Ruuska kirjoitti:

Korjataanpa vielä sen verran, että ei tarvitsekaan muuttaa
minarkiaksi, vaan ihan nykyäänkin Markuksella on mielestään oikeus
toteuttaa syvimpiä mielihalujaan laista piittaamatta:

Markus Jansson ryhmässä sfnet.keskustelu.sivarit:

"Hah! Sinä et ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoittaa "rikkoa sinetti"? Se
tarkoittaa noin oikein yksinkertaisesti sanottuna sitä, että jos joku
murtautuu minun talooni, minä saan ampua hänet, kiduttaa häntä, piestä
häntä ja vaikka ilkeyttäni vielä senkin jälkeen soittaa poliisit
paikalle...koska HÄN rikkoi sinetin, HÄN toimi väärin, minä vain
vastaan siihen sopivaksi katsomallani tavalla. Tietysti Suomen laki
voi asiasta olla montaa mieltä, sitähän minä en kiistä."

http://tinyurl.com/6qd8e

Markus Jansson

Feb 22, 2005, 2:10:54 PM2/22/05
Kai Ruuska wrote:
> Kyllä se kuule Markuksen mukaan oikeuttaa vaikka tappamiseen kunhan
> yhteiskunta saadaan muutettua minarkiaksi.

Ad hominem. Red herring.

Kai Ruuska

Feb 22, 2005, 2:17:37 PM2/22/05
Markus Jansson kirjoitti:

> Ad hominem. Red herring.

Miten sinun kirjoittamasi viestin sisällön toistaminen on ad hom tai
red herring?

Vai kiistätkö, että seuraava olisi sinun tekstiäsi?