Uutisvuoto

J. Winter

Ehdotan tuon roskaohjelman lopettamista. Syy ohjelmassa esiintyy 2-3
vakiohurria ja raamatunheittäjä & roskakynäilijä Tervo. Periaatteessa
ohjelmassa ei ole muuta kuin suomalaisten solvausta ja esittäjien
mielestä nokkelaa huumoria. Tässä viimeisessä vielä menossa olevassa
2.1.2016 klo 21.32 jaksossa on vielä lisäksi Donner: tämä tunnettu
Gambiankävijä.

Tietenkin ohjelmaa ei lopeteta ennen kuin veronmaksajie pakkotuki
loppuu. Yle on vajonnut alemmas kuin Reporadion aikoina.
Voi vee ...

Lume Laipio

"J. Winter" kirjoitti viestissä:

> [...]
>vakiohurria ja raamatunheittäjä & roskakynäilijä Tervo. Periaatteessa
>ohjelmassa ei ole muuta kuin suomalaisten solvausta ja esittäjien

Se lihava iso partainen heppu kiljuu, huitoo ja hosuu
kuin hukkuva avannossa. Stan Saanila nimeltään.
Olisi mukava kuulla, mitä niillä sinne kutsutuilla vierailijoilla
olisi asiaa, mutta tämä melskaa niiltä heti turvat tukkoon.
(Vähän samanlainen päällepuhuja Ali Jahangiri
myös älähtelee vakituiseen televisiossa eri ohjelmissa ja hirnuu
omille yksinkertaisille oivalluksilleen silmät onnesta sikkurallaan.
Mutta nämä molemmat taitavat olla kansallisten vähemmistöjen
edustajia, joten rikastumismielessä enemmistön on se häslääminen
ja joutavalta kuulostava metelöinti siedettävä.)

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite

Matti Lehtiniemi

> Ehdotan tuon roskaohjelman lopettamista. Syy ohjelmassa esiintyy 2-3
> vakiohurria ja raamatunheittäjä & roskakynäilijä Tervo. Periaatteessa
> ohjelmassa ei ole muuta kuin suomalaisten solvausta ja esittäjien

Olen samaa mieltä.
YLE:stä voisi muutenkin 70% karsia pois . Miksi verorahoilla jotain viihdettä ?
Yksi kanava YLE:lle riittäisi.

Kai tämä menee samaan kastiin kuin laivayhtiöiden(esim. Viking Line)
valtiontuet.
Leipää ja sirkushuveja kansalle.
Vallanipitäjät itsekin tietää miten epäoikeudenmukainen järjestelmä tämä on ja
pyrkii pitämään kansan tyytyväisinä.
Yksi esimerkki on myös isojen urheilukisojen ottaminen pois maksukanavilta.EU:n
rahanpainajat ja huijarit haluaa miellyttää kansaa.

Matti

Paavo Väisänen

Näin kirjoitti Matti Lehtiniemi Usenetin ryhmään
sfnet.keskustelu.yhteiskunta:

> Olen samaa mieltä.
> YLE:stä voisi muutenkin 70% karsia pois . Miksi verorahoilla jotain
viihdettä ?
> Yksi kanava YLE:lle riittäisi.

Nuoret on jo opetettu nauramaan tietyissä kohdissa, lienee sitä
Osallistumista?

> Kai tämä menee samaan kastiin kuin laivayhtiöiden(esim. Viking Line)
> valtiontuet.
> Leipää ja sirkushuveja kansalle.

On pakko, enää ei saa järjestää aputöitä, joten huvittelu jää työikäisten
ainoaksi
toiminnaksi

> [...]
maksukanavilta.EU:n
> rahanpainajat ja huijarit haluaa miellyttää kansaa.

Ainoa vaihtoehto on sosialismi, etuilijat poistetaan ja työtä tehdään
vaikkei
voittoa saada.
Shengen etuus on säilytettävä, miten muuten B.Wahlroos olisi saanut
rahansa
turvaan!

--
Puakki

Lume Laipio

"Matti Lehtiniemi" kirjoitti viestissä:

>Yksi esimerkki on myös isojen urheilukisojen ottaminen pois
>maksukanavilta.EU:n rahanpainajat ja huijarit haluaa miellyttää kansaa.

Kyllä on parempi, että ne, jotka haluavat katsoa "maksullista" urheilua,
maksavat siitä -eivätkä ainakaan katso niiden kustannuksella,
joita urheilu ei kiinnosta.
Ja sitä paitsi tämä ei EU:lle kuulu mitään. Yleisradio päättää,
mistä se maksaa, kenelle ja paljonko -ja mistä ei.
Linja on nyt tässä mielessä hyvä.
Vielä kun aamulehdissä päästäisiin samaan: Urheilusivujen haluajat
maksaisivat urheilusivuista, muut eivät niitä ei lehdissään tarvitse
eivätkä niistä halua maksaa.

Turo Juurakko

Suuri osa yleisöstä kuitenkin haluaa katsoa urheilua, joten kyllä se on
yksi parhaita kustannusvastaavuuksia mitä esim. Ylen ohjelmistossa on.
On siellä paljon turhempaakin ohjelmaa, Ylen tehtäviinhän kuuluu
kustannustehottomien vähemmistöjen palvelu.

Samaa purnausta voi ja voisi harrastaa mistä tahansa verovaroin
rahoitetusta palvelusta. En MINÄkään tarvitse maaseudun
maantieverkostoa, joten pois hus vaan mun veroeuroista. Ikävä kyllä
vastavuoroisesti sitten muut veronmaksajat vetävät oman tukensa pois
niiltä palveluilta, joita MINÄ käytän, joten voittaako tuossa lopulta
kukaan mitään? Ainakin kustannukset nousevat kaikille...

--
mukavan tiukkaa

Matti Lehtiniemi

> Vielä kun aamulehdissä päästäisiin samaan: Urheilusivujen haluajat
> maksaisivat urheilusivuista, muut eivät niitä ei lehdissään tarvitse

Kokisin rasittavaksi jos pitäisi lehtiä kuskata keräysroskikseen.
Netistähän nykyään on helppo uutiset lukea ja ilmaiseksi.
Kirjastossa loput... En koe että taide-musiikkiuutisten yli hyppääminen olisi
jotenkin rasittavaa.

YLE on menneisyyden jäänne.Kuten koko suomalainen uskovaisten sosialistien
pyörittämä nyky-yhteiskuntakin.

Matti

Otto Keronen

Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:

> Suuri osa yleisöstä kuitenkin haluaa katsoa urheilua, joten kyllä se on
> yksi parhaita kustannusvastaavuuksia mitä esim. Ylen ohjelmistossa on.

Haluaako ? Itse en halua, tai siis ainakaan en halua katsoa sitä urheilua mitä Yle:ltä tulee. Samoin iso osa tuttavapiiristäni ja kokemusteni pohjalta myös ylivoimaisesti suurin osa naisista ja valtaosa nuorista sekä lapsista.

Kärjistäen niin Ylen urheilua katsoo korkeintaan pieni osa miespuolista katsojakuntaa.

Mielestäni taannoinen urheilugaalan Pitkämäen äänestys ja senjälkeinen keskustelu toi selvästi esiin tämän maan urheilutoimittajien ja sitä myöten myös heidän tuottamansa ohjelmien lajifokus ei vastaa nykypäivän katsojien toivomuksia.

Faktalähdettä minulla nyt ei ole mutta jotenkin tuo "suuri osa" särähti korvaan.

Turo Juurakko

U20 jääkiekkofinaalia katsoi 2,5 miljoonaa katsojaa. Eihän tuo ole kovin
suuri osa, ei edes puolta maan väestöstä...

--
mukavan tiukkaa

Lume Laipio

"Turo Juurakko" kirjoitti viestissä:
Otto Keronen kirjoitti:

> [...]
>U20 jääkiekkofinaalia katsoi 2,5 miljoonaa katsojaa. Eihän tuo ole kovin
>suuri osa, ei edes puolta maan väestöstä...

YLEn linja on hyvä.
Tärkeimmät (suositummat) näytetään, mutta ratamoottoripyöräilyt,
golfit ja tour de Francet saa pienempi, aiheesta kiinnostunut katsojakunta
maksaa itse.
YLE ei myöskään lähtenyt näyttämään Formula1 -kisoja kohtuuttoman
suurten televisiointimaksujen vuoksi, ja hyvä niin.

MR2

Minua ei ainakaan hetkauta tippaakaan esim., mikä jalkapalloseura
jossain Iso-Britanniassa milloinkin voittaa. Tuskinpa sillä on mitään
taloudellista tai muunkaanlaista vaikutusta Suomeen. Naurettavaa kuinka
aikuiset miehet ja yksi hölmö nainen huutavat intoa täynnä Ylen
Aamu-TV:n jälkihikiohjelmassa!!

MR

Lume Laipio

"MR2" kirjoitti viestissä:

> [...]
>tai muunkaanlaista vaikutusta Suomeen. Naurettavaa kuinka aikuiset miehet
>ja yksi hölmö nainen huutavat intoa täynnä Ylen Aamu-TV:n

jäniskevennys:

Oli jälkihiki-TV-lähetys. Studiossa oli aikuisia miehiä ja yksi
hölmö nainen. Kuka ei huutanut intoa täynnä?

- Hölmö nainen, koska sellainen on satuolento.

MR2

:-)

MR

Turo Juurakko

29.1.2016, 4:39, Matti Lehtiniemi kirjoitti:

> YLE on menneisyyden jäänne.Kuten koko suomalainen uskovaisten
> sosialistien pyörittämä nyky-yhteiskuntakin.

Sä annat mielestäni vähän liikaa painoarvoa tuolle ihmisten
uskovaisuudelle. Länsimaat ovat maallistuneet ja sitä myöten
hallitsijatkin. Jos jätetään viime aikojen homokeskustelut sikseen,
milloin viimeksi päättäjät ovat käyttäneet Raamatun oppeja ohjenuoranaan
julkisessa poliittisessa keskustelussa?

--
mukavan tiukkaa

Matti Lehtiniemi

> milloin viimeksi päättäjät ovat käyttäneet Raamatun oppeja ohjenuoranaan
> julkisessa poliittisessa keskustelussa?

Myönnän että tuo krapula-ärsyyntyneenä kirjoittamani teksti on yliampuva.

Kyllä kristinusko selvästi yhdistää tätä porukkaa ,joka johtaa meitä.Eivät he
välttämättä ole kovin uskovaisia.
NATO on kristittyjen organisaatio, euroopan pankkikoneisto, SUPO ja Suomen
armeija ovat sitä, jne...
Ne ihmiset jotka istuvat rahakasojen päällä ja suojelevat sitä aseilla.

Eivät he tietenkään itse sitä sano ääneen eivätkä tunnusta jotta totuus pysyisi
hämäränä.
Pitäähän heidän vasemmistolle ja ateisteille ja muille vastaaville luoda
sellainen illuusio että he toimisivat tasapuolisesti ja moraalisesti korkealla
tasolla.

Matti

Lume Laipio

"Turo Juurakko" kirjoitti viestissä:

> Jos jätetään viime aikojen homokeskustelut sikseen, milloin viimeksi
> päättäjät ovat käyttäneet Raamatun oppeja ohjenuoranaan julkisessa
> poliittisessa keskustelussa?

Ei aina julkisuudessa, vaan ovathan päättäjät varmaan
Sanaa "tutkineet sydämessään."

Joh.8:11 mukaan Jeesus sanoi: "Mene, äläkä enää syntiä tee."
Katainen pakkasi silkkisolmionsa ja lähti Brysseliin!

Paavo Väisänen

> [...]
> Netistähän nykyään on helppo uutiset lukea ja ilmaiseksi.
> Kirjastossa loput... En koe että taide-musiikkiuutisten yli hyppääminen

Mietin kauan, tilaanko Hesarin, tilasin, enkä ole katunut, suuressa
lehdessä
on aina jotain, joka saa hereille!

> YLE on menneisyyden jäänne.Kuten koko suomalainen uskovaisten
sosialistien
> pyörittämä nyky-yhteiskuntakin.

Mieluummin Thomas Moren Utopia, kuin Uskonnoton, ja Vapaa jenkkilä, jossa
on
huijattu Säästöpankkien talletukset, Pankeista annettu lainaa
varattomille
henkilöille talon ostoon, jolle lisätty tuplahinta!
Maddoff pyöritti Pyramidi-huijausta 40-vuotta, kunnes v.2008 lama
romahdutti
tulot.
Myös Texasilaisen kerrotaan pyörittäneen pyramidihuijausta 20-vuotta?

T.Moore:"Järkevässä yhteiskunnassa", vanhat ja raihnaiset henkilöt
poistetaan...!
Kävin katsomassa anoppia, oli hereillä, vain oikeakäsi toimi,heilahtaen,
kolme
muuta mummoa, imi huuliaan, ehkä rauhoittavaa oli annettu? että pysyvät
vaiti
seuraavaan vaipanvaihtoon

--
Puakki

Paavo Väisänen

Näin kirjoitti Lume Laipio Usenetin ryhmään sfnet.keskustelu.yhteiskunta:
Asiakirja väärennös, jonka Siilinjärven nimismies jätti syyttämättä,
antoi nuorelle kyvylle tilaisuuden ponnahtaa pinnalle

"Olkaa viattomia kuin kyyhkyset, ja kavalia kuin käärmeet"

--
Puakki