Vaarallista leikkiä tulella

3 katselukertaa

Perus...@gmail.com

lukematon,
11.5.2007 klo 16.45.4511.5.2007
vastaanottaja
Kun maanmuuttoministeri Astrid Thors sanoi viikko sitten, että "Kunpa
ei aina vain tutkittaisi, onko tulija mahdollisesti terroristi, vaan
myös ulkomaalaiselle annettaisiin aina mahdollisuus.", hän saattoi
tietää ennustuksensa mahdollisesta toteutumisesta. Mahdollisesta ja
meidän suomalaisten kannalta myös vahingollisesta toteutumisesta. Olen
kirjoittanut asiasta laajemmin täällä:

http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2007/05/11/vaarallista-leikkia-tulella/

phog...@abo.fi

lukematon,
13.5.2007 klo 16.58.2013.5.2007
vastaanottaja
On May 11, 11:45 pm, "Peruspe...@gmail.com" <Peruspe...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> tietää ennustuksensa mahdollisesta toteutumisesta. Mahdollisesta ja
> meidän suomalaisten kannalta myös vahingollisesta toteutumisesta. Olen

Minusta olisi ihan hyvä jos muslimiterroristit tulisivat ja
räjäyttäisivät hengiltä sinut ja kaikki vastenmieliset aateveljesi.
Älä yhtään kuvittele että kukaan kunnon ihminen tuntisi pätkääkään
myötätuntoa sinua kohtaan.

Perus...@gmail.com

lukematon,
13.5.2007 klo 17.44.5313.5.2007
vastaanottaja

Kiitos humanistisesta ja ajatusmaailmaasi hyvin valaisevasta
kommentistasi. Minäkin rakastan sinua.

Turo Juurakko

lukematon,
14.5.2007 klo 16.07.0414.5.2007
vastaanottaja

<phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:1179089900....@o5g2000hsb.googlegroups.com...

--------------------------------

Jaaha, hööglundi ei oo taaskaan saanu vähään aikaan pillua...

meri

lukematon,
14.5.2007 klo 16.27.4114.5.2007
vastaanottaja

26:een vuoteen

Eino Leino

lukematon,
14.5.2007 klo 18.14.3014.5.2007
vastaanottaja
Turo Juurakko wrote:
> [...]
> räjäyttäisivät hengiltä sinut ja kaikki vastenmieliset aateveljesi.
> Älä yhtään kuvittele että kukaan kunnon ihminen tuntisi pätkääkään

Sehän kunnon ihmisissä onkin vikana etteivät tunne myötätuntoa.

aua

lukematon,
15.5.2007 klo 1.42.5715.5.2007
vastaanottaja
14 touko 2007 meri <len...@hotmail.co> päästi suustansa käsin:

:-)))
+
ohjasin uudelleen.

--
aua
"Vaikka miten keskinkertaista

Lauri Tischler

lukematon,
15.5.2007 klo 12.51.1315.5.2007
vastaanottaja

Tai sitten mätkittyä jotain naisparkaa verille.

Puakki

lukematon,
17.5.2007 klo 11.56.2017.5.2007
vastaanottaja

<phog...@abo.fi> kirjoitti
viestissä:1179089900....@o5g2000hsb.googlegroups.com...

Kuulunet nähtävästi niihin "petoihin", joiden mielestä " Tony Blairin
mainetta ei vähennä vähääkään hänen virheensä viedä britannian joukot
Irakiin"
Tärkeintä tietysti oli hänen onnistumisensa Labourin "tuhoamisessa", nyt
myös englanti kuuluu niihin valtioihin joissa on yksi puolue, jolla on kaksi
toimistoa (Enlannissa taitaa olla vielä kolmas, libilaarit?)

Puakki

Vastaa kaikille
Vastaa kirjoittajalle
Lähetä edelleen