Suomi 2015

juuso...@gmail.com

Totuus: Paavin kirkko yrittänyt tehdä Jeesusta 10 kertaa, alkaen 900 luvulta. Kerran jäänyt välistä, pimeä keskiaika. Edellinen kerta 1911. Kuuntele Metallica Ride The Lightning. Myllyrinne Juuso kadonnut julkisuudesta. Yritetty pakottaa Paavin kirkon mannekiiniksi. Puustinen Juuso, perhe murhattu. Juuso kateissa. Suomessa ja muualla maailmalla käytössä tiedusteluverkko; 'kaikuverkko', salattuja ominaisuuksia. Katainen eronnut tämän takia Pääministerin paikalta. Tiedustelupalvelun johto Suomi, tietää kaiken. Juna VR Helsinki - Kuopio 23.9 IC 71 yritetty suistaa raitelta, useita ilmoituksia poliisille, VR tietää. Juna r 13.1 ylinopeus Tikkurila - Järvenpää, allekirjoittanut kyydissä. Omat lapset vaarassa, murhapoltto uhkaus. Poliisi Järvenpää, Vantaa, Helsinki ja Hätäkeskus piilottelee asioita. Viranomaisille lisätietoja tiedustelupalveluilta: Saksa AIG, Kiina, Turkki, Iran, USA Ruotsin lähetystö, Norja.

Kunnioittaen,
Juuso Åberg

baba...@gmail.com

Aikamoisia juttuja sulla t.baba

Lume Laipio

kirjoitti viestissä:

>Aikamoisia juttuja sulla t.baba

Joo, minäkin kirjoitin nämä
vahakantiseen muistivihkooni.

juuso...@gmail.com

Lisää tulee pian poliisin toiminnasta pääkaupunkiseudulla.

juuso...@gmail.com

On Wednesday, January 21, 2015 at 5:16:22 PM UTC+2, juuso...@gmail.com wrote:
> Lisää tulee pian poliisin toiminnasta pääkaupunkiseudulla.

Tässä lisää. Olen yrittänyt tehdä kahdesti murhapolttouhkauksesta rikosilmoituksen Järvenpään poliisilaitokselle, tuloksetta. Ensimmäisellä kerralla naispoliisi ei suostunut edes kertomaan nimeään ja kun vaadin toista poliisia paikalle, tuli useampi ja kantoivat väkisin ulos. Soitin hätäkeskukseen poliisiaseman ulkopuolelta ja mainitsin 'kaikuverkosta', luuri lyötiin kiinni. Keskustelu tallessa useilla tiedustelupalveluilla. Seuraavaksi menin Vantaan Tikkurilan poliisilaitokselle ja yritin tehdä rikosilmoituksen Järvenpään tapahtumista, mutta poliisimies oli erittäin vastahakoinen ja ei suostunut kuuntelemaan tapahtunutta. Paikalle tuli naispoliisi, joka vastahakoisesti kirjasi rikosilmoituksen ja siirsi sen Helsingin poliisille. Ei suostunut antamaan jäljennöstä. Todistusaineistoa on tästäkin käynnistä.

Murhapolttouhkauksen on esittänyt Satu Sohkanen puhelimessa ollessani asunnossani Järvenpäässä Mikontie 5 ja uhkaus liittyy Järvenpään toimialueella tapahtuneeseen murhapolttoon. Puhelintani on kuunneltu useamman tahon toimesta, mm. Sonera ilman lupaa (Tele Finland pre-paid). Asuntoani on kuunneltu mikrofonein Järvenpään poliisin toimesta, keskustelu tallentunut myös sinne.

Miksi poliisi ei toimi asiassa? Myöhemmin lisää poliisin toimista liittyen IC 71 junamatkaan, joka on yllä kiireessä kirjoitettu väärällä päivämäärällä, oikea on 24.9. Olen tällä hetkellä suljettuna Peijaksen P3 osastolle ja lääkäri Maxim Shein on tekemässä tahdonvastaista päätöstä, luultavasti M3 4kk.

Kunnioittaen kymmennenen Jeesus-projektin uhri,
Juuso Åberg

Jonh Smiht

<juuso...@gmail.com> kirjoitti viestissä
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Osa hoitoon haluavista ei sinne pääse ja sinä sen sijaan et taida haluta
hoitoon?

Suomi on avohoitola...ole onnellinen jos saat apua!

juuso...@gmail.com

Kaikujen perusteella ('kaikuverkko') on tuomittu United Brotherhoodin jäseniä vankeuteen Suomessa ja Ruotsissa.

juuso...@gmail.com

Ystävällisesti pyydän, välittäkää linkkiä tähän uutisryhmään muualla netissä, jotta saadaan tämä salailu Suomessa ja muualla päättymään. Ei huolta!

juuso...@gmail.com

Jos viittaat Keravalla tapahtuneeseen 15-vuotiaan koripalloa pelanneen tytön tappoon, liittyy 'kaikuverkkoon'. Esitutkintamateriaalissa varmasti maininta 'ääniä päässä'.

juuso...@gmail.com

Lasteni Aino Maria ja Aleksi Mikael äiti on Satu Sohkanen, he ovat suuressa vaarassa. Poliisin täytyy alkaa tutkia murhapolttouhkausta.

juuso...@gmail.com

On Friday, January 23, 2015 at 3:28:40 PM UTC+2, juuso...@gmail.com wrote:
> Lasteni Aino Maria ja Aleksi Mikael äiti on Satu Sohkanen, he ovat suuressa vaarassa. Poliisin täytyy alkaa tutkia murhapolttouhkausta.

Yksi- ja kaksi-vuotiaiden lasten surmat n. 2kk sitten, uutisoitu keltaisessa lehdistössä. Oma äiti surmasi. Liittyy tähän tapaukseen.

juuso...@gmail.com

Keskisuomessa

juuso...@gmail.com

Täällä lisää keskustelua. Yritin kertoa lehdistölle nimimerkillä man with no name:
https://groups.google.com/forum/#!topic/sfnet.keskustelu.maanpuolustus/s0c5QgBBe5I

Täälläkin käydään keskustelua:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=18226&p=662349#p662349

juuso...@gmail.com

Keskustelu halutaan tukahduttaa, "juuso10" tunnus @ murha.info sivustolla:

"Teidät on asetettu pysyvästi porttikieltoon.

Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.

Porttikiellon syy: pikakäännytys

Tämä porttikielto on annettu käyttäjätunnuksellesi."

Joku operaattoreista saanut rahaa, luulatasti!

Terkut,
Juuso

juuso...@gmail.com

Tähän mennessä tunnukset on menneet lukkoon, yrittäessä välittää viestiä tai linkkiä tähän keskusteluun: pakkotoisto.com 3 kertaa, murha.info 1 kerta, HS ei anna julkaista. Kauppalehti ei anna julkaista. Kenen raha puhuu tai mihin ihmee world ..... hankkeisiin sitä kuulutaankaan.

juuso...@gmail.com

On Thursday, January 15, 2015 at 8:46:40 AM UTC+2, juuso...@gmail.com wrote:
DNA on jostain syystä rakentanut omaa verkkoa Suomeen. Minulla ei toimi kunnolla puhelin kun on DNA tukeasemassa kiinni. Jotain outoa? Vai kenen raha puhuu... World Order paskaprojektin.

juuso...@gmail.com

Pakkotoisto.com operaattorit ovat taas poistaneet tunnukseni, kun linkitin tähän keskusteluun. Murha.info poisti tunnuksen, mutta jätti keskustelun jäljelle. Tänne saa muutkin kirjoittaa 'askarruttavia' asioita.

juuso...@gmail.com

Missä on Juuso Myllyrinne?

juuso...@gmail.com

Kultainen keskiaika jäi välistä!

juuso...@gmail.com

juuso...@gmail.com

RLS

juuso...@gmail.com

Siviilit Suomessa ja muissa maissa; erotkaa FSB, World Order ja muut agentuurit.

ÄLKÄÄ LIITTYKÖ MISSÄÄN NIMESSÄ MIHINKÄÄN RYHMÄÄN, VAIKKA KOTIOVELTA KUULUISI TUTTU ÄÄNI TAI NÄKISITTE AIDON NÄKÖISTÄ ELÄVÄÄ LIIKKUVAA KUVAA LIITTYMISESTÄ.

juuso...@gmail.com

PYYTÄKÄÄ KORKEIMMALTA TAI JUMALALTA APUA HÄDÄN HETKELLÄ. EI RLS.

juuso...@gmail.com

Jos postiluukusta tai muualta tulee asuntoon tai autoon kaasua, ei tule missään nimessä liittyä FSB tai muihin salahankkeisiin maanpetokseen. Korkeimman eli Jumalan uskonnoissa suojelus katoaa. RLS poppu.

juuso...@gmail.com

Suomessa myydään ihmisen lihaa ruokakaupassa lihatuotteiden seassa (Atria) FSB, World Order!!!

juuso...@gmail.com

Sweden diagnosed publicly sold meat balls and found out tricine and something else...

juuso...@gmail.com

Use google translator for Finnish - English translation.

juuso...@gmail.com

Use google translator for finnish - english translation.

juuso...@gmail.com

FSB+World Order introduced 2007 HI-Virus epidemic in Finland by using main spreaders. Satu Hannele Sohkanen as an example where FSB infected her by using injection needle. Other countries also affected, Turkey as an example.

juuso...@gmail.com

Finland is completely lacking security forces. FSB+World Order are acting as them. Military reserve cannot be used without lead. Help needed, urgent situation.

juuso...@gmail.com

FSB+World Order uses gas and snake attacks against civilian apartments here in finland. Known voice is used to make people to join evil trade groups. By joining groups, protection is lost.

juuso...@gmail.com

Google behaving oddly, most likely changing information delivered from here. Please use USENET client to access newsgroups. RLS POPPU

juuso...@gmail.com

Finnish media under FSB + World Order control. News manipulates people to join evil trade organizations and groups. One loses God's protection by doing so.