onnistuuko lähetys ääkkösillä?

JiiHoo

Jos tää onnistuu, niin saatoin keksiä miten saan mesnewsin toimimaan.

--
Toimiiko tää romu?

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 19/01/2023 klo 09:07:
> Jos tää onnistuu, niin saatoin keksiä miten saan mesnewsin toimimaan.

No ainakin mulle näkyy nyt oikein ääkkösetkin...

--
Kirjoituksia kellarista

Lume L.

JiiHoo
> Jos tää onnistuu, niin saatoin keksiä miten saan mesnewsin toimimaan.-- Toimiiko tää romu?

Toinii. Vain vastauksissa ännät muuttuvat änniksi, niinkuin
varnaan tässäkin.
Ei kyllä ole ihan varnaa.

--
Lume Laipio

----Android NewsGroup Reader----

Heikki Heinonen

On Thu, 19 Jan 2023 09:07:32 +0200, JiiHoo <JiiHoo.n...@eiole.com> wrote:

>Jos tää onnistuu, niin saatoin keksiä miten saan mesnewsin toimimaan.

No miten sait sen toimimaan?

JiiHoo

Heikki Heinonen presented the following explanation :
En varmasti kerro, luulevat vielä mua tyhmäksi, joka ei tajua atk:sta
mitään.

Heikki Heinonen

Varmaan hakkasit sitä vasaralla.

Keke Ketonen

Vasaralla hakkaamalla siirretään kovalevyllä olevia tietoja roskakoriin.
Lopuksi roskakori tyhjennetään viemällä se parkkihallin toiselle
laidalle autolla. Ei haittaa, vaikka on vähän kännissä. Hesarista opin
nämä atk-niksit.

JiiHoo

Keke Ketonen formulated the question :
Yllättävä paljastus asiassa on ollut, että tämä vasaroija itse ilmoitti
puolustusvoimille Hesarin kyseenalaisesta jutusta ja kyseli lehden
sisällä, että aiotteko te todellakin paljastaa lehden sivuilla
salassapidettävää materiaalia.

Ja on ollut siitä hyvästä hyllytettynä.

--
JiiHoo:
"Puakki vaikuttaisi helvetin fiksulta elleivät sen kirjoitukset olisi

Heikki Heinonen

Ja varmaankin jossain hoitolaitoksessa.

Lume L.

Heikki Heinonen <feikki...@koti.fi> Wrote in message:r
> On Thu, 19 Jan 2023 21:39:55 +0200, JiiHoo <Jiihoo.N...@eiole.com> wrote:>Keke Ketonen formulated the question :>> Heikki Heinonen kirjoitti 19.1.2023 klo 17.15:>>>>> On Thu, 19 Jan 2023 14:52:11 +0200, JiiHoo <Jiihoo.N...@eiole.com> >>> wrote:>>> >>>> Heikki

>Ja varmaankin jossain hoitolaitoksessa.

Ne eivät oikeastaan ole hoito-, vaan kuntoutuslaitoksia, joissa
harhautuneita journalisteja kuntoutetaan kelvollisiksi
suodattamaan ja julkistamaan niitä tietoja, joita kansalaisten
katsotaan tarvitsevan.

Heikki Heinonen

On Fri, 20 Jan 2023 11:32:33 +0200 (GMT+02:00), "Lume L." <sora...@gmail.com> wrote:

>Ne eivät oikeastaan ole hoito-, vaan kuntoutuslaitoksia, joissa
> harhautuneita journalisteja kuntoutetaan kelvollisiksi
> suodattamaan ja julkistamaan niitä tietoja, joita kansalaisten
> katsotaan tarvitsevan.

Tavallista kansaa tulee suojella haitalliselta tiedolta! Se ei ole sensuuria.

Turo Juurakko

Mitä tekin teette sillä tiedolla? Tähän asti näyttää, että olette
vihaisine somesotureineen jättäneet jälkeenne vain hajotettuja
hallintorakennuksia kun toiveisiin sotilasvallankaappauksesta ei ole
vastattu.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Onhan se nyt yleisesti kiinnostavaa, jos maan suurimpaan sanomalehteen
pystyy tekemään salaisiksi leimattuja asiakirjoja esittelevän kohujutun
tyyppi, joka joutuu julkaisun jälkeen "kuntoutukseen" - jos siis JiiHoon
jutut ovat totta.

Ja kun lisäksi tulee uutisiin tietoa a) kyseisen julkaisun vastuullisen
päätoimittajan muuttamisesta vastuuttomaksi päätoimittelijaksi sekä b)
samaisen tyypin kännitörttöilystä auton ratissa Sanomatalon
parkkihallissa, niin kyllähän se kiinnostaa, ja herää kysymyksiä, mitä
on menossa tässä maassa sekä sen merkittävimmän yksityisen mediayhtiön
sisällä. Ja miksi.

JiiHoo

Keke Ketonen explained on 21.1.2023 :

> [...]
> niin kyllähän se kiinnostaa, ja herää kysymyksiä, mitä on menossa tässä
> maassa sekä sen merkittävimmän yksityisen mediayhtiön sisällä. Ja miksi.

Musk on julkaissut twitterfileitä, mutta kyllä kiinnostaisi lukea
hesarifileistä, että mitäköhän ne on oikein keskenään viestitelleet
ennen ja jälkeen julkaisun.

Ja mitä ihmettä syyttäjälaitoksessa on tehty, kun ensin vapauttavat
päätoimittajan julkaisuvastuussa ja alkavat väittämään, että joku
rivitoimittaja ihan itse päättää mitä julkaisee Hesarin pääjuttuna.

--
Rasistifasisti

Keke Ketonen

Jospa totesivat, että eivät ala mitään syyttelemään, kun kuitenkin ehtii
vanhentua koko juttu, kuten paperit ilmeisesti vuotaneen Alatfutzoffin
kanssa kävi. Sitä paitsi on niin paljon muutakin, paljon tärkeämpää
homma hoidettavana. Valtion turvallisuutta koskevien I- ja II-tason
salassapidolle leimattujen papereiden vuotaminen ja niiden julkaisu
lehdissä on nyt kuitenkin ihan pikkujuttu sen rinnalla, mitä Päikkä
sanoi homoista.

JiiHoo

on 21.1.2023, Keke Ketonen supposed :
Omituiselta se kyllä tuntuu, että sitten tekevät tällaisen
julkisuusstuntin, jossa tarkoituksella ryssitään kaikki niin, että
ketään ei tuomita mistään. Arvovallalle olisi luullut tekevän parempaa
jokin toisenlainen lähestymistapa.
Saivat toki hesarin lopettamaan jatkojutun teon ja jos se oli se
päätavoite hinnalla millä hyvänsä, niin sitten se toki onnistui.

--
Jari Leino, Muutos 2011:
"Minua syytetään siitä, että ratsastan raiskauksien uhreilla

JiiHoo wrote:
> Jos tää onnistuu, niin saatoin keksiä miten saan mesnewsin toimimaan.

Miksi sinulla on tuollainen maaninen tarve käyttää skandeja otsikoissa?
Miksi et voi tyytyä siihen, että itse viestisi skandit näkyvät oikein?
Minulle tosin näkyy nyt tuo otsikkokin oikein.

Lume L. wrote:
> JiiHoo
>
> Toinii. Vain vastauksissa ännät muuttuvat änniksi, niinkuin
> varnaan tässäkin.
> Ei kyllä ole ihan varnaa.

Minulle näkyy skandit sekä otsikossa että sinun viestissäsi skandeina. Tällä
kertaa.

JiiHoo

After serious thinking TJT2 wrote :
Sellainen ikävä juttu, että kun vastaa jonkun viestiin, niin jos siellä
on ääkkösiä, niin sitten on.
Jostain kumman syystä sinäkin käytät ääkkösiä itse aloittamissasi
ketjuissa. Oletko varma ettei siihen liity mitään maniaa?

--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus

JiiHoo wrote:

> [...]
> Jostain kumman syystä sinäkin käytät ääkkösiä itse aloittamissasi
> ketjuissa. Oletko varma ettei siihen liity mitään maniaa?

Ei vaan dementia, olen näköjään unohtanut että tämä onkin varaventtiili eikä
evoryhmä, jossa ainoa otsikoiden skandeista vinkuja oli Raimo Suonio, jota
sitten tietysti "ilahdutin" laittamalla viesteihini skandeja. Suoniokin
tosin näyttää luikkineen karkuun, evoryhmä näytti jo kuolleelta, kunnes
kreationisti Koivisto tuli yrittämään keskustelua evotoverisi Stenbergin
kanssa.