UMK

Sartsa

Feb 11, 2024, 2:54:07 AMFeb 11
Mitäs Turo nyt sanoo, kun Win95Man voitti?

--
Vectum vestrum tenete!

Turo Juurakko

Feb 11, 2024, 1:48:40 PMFeb 11
Sartsa kirjoitti 11/02/2024 klo 09:54:
> Mitäs Turo nyt sanoo, kun Win95Man voitti?

Eipä tarvitse jännittää tänä vuonna Suomen puolesta. Saa nähdä miten
tollainen kalsarihuumori puree ulkomailla. Ei mitään asiaa finaaliin jos
raadit olisivat arvioimassa biisejä, mutta viime vuonna ne poistettiin
semeistä, joten tyhmä yleisö saattaa äänestääkin tätä. Toivottavasti
muilta mailta tulee hyviä viisuja. Yleensä niitä tulee sellaiset 1-5
tyypillisenä vuotena.

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Feb 14, 2024, 7:48:26 AMFeb 14
Somepainostajat ja muu cancel-porukka näyttää juuri voimaansa ja ovat
maalittaneet Win95manin jotta tämä ei lähtisi Malmön viisuihin (jos
Israel osallistuu). Tällä viikolla pitäis tulla tietoa lähtevätkö vai
ei, Yle ei pakota jos eivät halua lähteä. Varasuunnitelmat ovat
olemassa, joten vaikuttaa siltä, että Suomesta joku lähtee kuitenkin
sinne. En kuitenkaan kestäisi sitä, että Win95manistä tulisi
canceloinnin uhri ja sitä kautta viisulegenda jonka
menestymisspekulaatioista ei tulisi ikinä loppua. Parempi että joku
lopputulos saataisiin, olkoon sitten vaikka nolo floppi. Olen kuitenkin
pehmennyt tälle viimeisen parin päivän aikana, lavashow ei ollut sentään
tylsä ja aika onnistunut. Biisi ei nyt edelleenkään ole kummoinen.

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Feb 14, 2024, 8:41:49 AMFeb 14
Turo Juurakko kirjoitti 14.2.2024 klo 14.48:

Yle pelleilee ihmisten kanssa.
On pilluväristä studiota puoli-seitsemän ohjelmassa ja jos jonkin sortin
maailmanparantajia haastatellaan ja tehdään ohjelmia.
Aikuisiin ihmisiin suhtaudutaan kuin pikkulapsiin.
Muka-asiantuntijat näyttää naamaansa ohjelmissa.

Sitten UMK: iso rahallinen panostus tuottaa jotain win95man kaltaista.
Nuoriso pelleilee YLEn kanssa ja äänestää sitä.

Sitä saa mitä tilaa, pelleilyä molempiin suuntiin.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

Turo Juurakko

Feb 14, 2024, 8:54:03 AMFeb 14
Matti Lehtiniemi kirjoitti 14/02/2024 klo 15:41:
> [...]
> Nuoriso pelleilee YLEn kanssa ja äänestää sitä.
>
> Sitä saa mitä tilaa, pelleilyä molempiin suuntiin.

Matti kävi pari kertaa huorissa ja nyt ollaan niin aikuista niin
aikuista... rasittavaa teinimeininkiä, yritä kasvaa jo ulos siitä.

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Feb 14, 2024, 9:11:14 AMFeb 14
Turo Juurakko kirjoitti 14.2.2024 klo 15.54:
> Matti kävi pari kertaa huorissa ja nyt ollaan niin aikuista niin
> aikuista... rasittavaa teinimeininkiä, yritä kasvaa jo ulos siitä.

Niin, aikuiset ihmiset ovat jotain pikkulapsia,joilta voidaan ottaa
rahat pois.
Sinä olet henkisesti ihan sitä samaa porukkaa.

Kun ollaan jotain aikuisempaa, kyvykkäämpää ja parempaa, silloin voidaan
ottaa rahat pois kansalta.

Turo Juurakko

Feb 14, 2024, 9:19:42 AMFeb 14
Matti Lehtiniemi kirjoitti 14/02/2024 klo 16:11:

> [...]
> Sinä olet henkisesti ihan sitä samaa porukkaa.
>
> Kun ollaan jotain aikuisempaa, kyvykkäämpää ja parempaa, silloin voidaan

Joo, sultahan tuo omaisuuden säilyttäminen selvästi onnistuu.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 22, 2024, 2:09:20 AMFeb 22
Turo Juurakko explained on 14.2.2024 :
Minusta olisi erittäin asiallista, että jatkoa ajatellen
UMK-sopimuksessa olisi, että osallistumalla kilpailuun sitoudun
lähtemään euroviisuihin mikäli voitan UMK:n.
Mikäli ei lähde viisuihin hyväksyttävän syyn vuoksi, kuten
sairastuminen, niin joutuu maksamaan 100 000 euroa sakkomaksua. Sakosta
vastaa artistin levy-yhtiö.

Eiköhän saisi kunnon osallistujat ja pelleilijät jäisi kotiin. Ja
näkisi myös sen ideologian asteen.

--
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?