Iso pää

MR2

Feb 17, 2024, 6:06:00 AMFeb 17
Wille Rydman on joka kuvassa sen näköinen kuin kuvaa olisi fotoshopattu
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tallainen-on-kohupoliitikko-wille-rydman-yritti-saada-pekka-haaviston-valtakunnanoikeuteen-vaati-ovea-auki-perussuomalaisille/0990a12b-ee2a-4718-972c-880a69673382
Näyttää sellaiselta kuin pään paikalle olisi läntätty liian iso pää.

--
MR

Turo Juurakko

Feb 17, 2024, 6:57:07 AMFeb 17
MR2 kirjoitti 17/02/2024 klo 13:05:
> [...]
> https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tallainen-on-kohupoliitikko-wille-rydman-yritti-saada-pekka-haaviston-valtakunnanoikeuteen-vaati-ovea-auki-perussuomalaisille/0990a12b-ee2a-4718-972c-880a69673382 Näyttää sellaiselta kuin pään paikalle olisi läntätty liian iso pää.

Ehkä sillä on liian kireä kaulus, joka estää verta ja kusta
laskeutumasta päästä. Tulee mieleen wanhan South Park sarjan mr. Mckey.
Mmm'kay?

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Feb 17, 2024, 4:00:42 PMFeb 17
MR2 kirjoitti 17.2.2024 klo 13.05:

> [...]
> https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tallainen-on-kohupoliitikko-wille-rydman-yritti-saada-pekka-haaviston-valtakunnanoikeuteen-vaati-ovea-auki-perussuomalaisille/0990a12b-ee2a-4718-972c-880a69673382 Näyttää sellaiselta kuin pään paikalle olisi läntätty liian iso pää.

Olen joskus nähnyt hänet livenä. Pää on ihan normaalikokoinen. Kroppa
vaan on pieni suhteessa pään kokoon tai yleensäkin keskikokoisiin miehiin.