Onnittelut Stubbille

Turo Juurakko

Jan 28, 2024, 1:51:40 PMJan 28
Stubbista näyttää tulevan seuraava pressa. Suomalaisilla ei ole makua
eikä ymmärrystä. Noh, näillä mennään.

--
Kirjoituksia kellarista

Sartsa

Jan 28, 2024, 2:03:05 PMJan 28
Turo Juurakko kirjoitti 28.1.2024 klo 20.51:
> Stubbista näyttää tulevan seuraava pressa. Suomalaisilla ei ole makua
> eikä ymmärrystä. Noh, näillä mennään.

Suomi on pilalla, saadaan vielä idiootti pressakin.

--
Vectum vestrum tenete!

Keke Ketonen

Jan 28, 2024, 2:23:42 PMJan 28
Sartsa kirjoitti 28.1.2024 klo 21.03:

> Suomi on pilalla, saadaan vielä idiootti pressakin.

Matti pressaksi! Venttiilin älymystön ainoa jäsen. Loppuu se saatanan
luotonlaajennuskin.

MR2

Jan 28, 2024, 2:25:23 PMJan 28
Sartsa kirjoitti 28.1.2024 klo 21.03:

> Suomi on pilalla, saadaan vielä idiootti pressakin.

En mene äänestämään 2. kierrokselle, koska en kannata kumpaakaan. Ei
huvita, kun vaihtoehtoina on vain rutto tai kolera.

--
MR

Turo Juurakko

Jan 28, 2024, 2:50:35 PMJan 28
Teen tunnustuksen, etten jaksanut/viitsinyt äänestää ekalla kierroksella
kun luotin siihen, että tulos noudattaa etukäteen käsikirjoitettua ja
gallupien mukaista lopputulemaa ja Halla-ahon viime hetken gallup-kiri
pani tulta Haaviston äänestäjien perseen alle. Joo, olen kehno
kansalainen. Mutta olihan mulla seurana joka neljäs äänestyskelpoinen
suomalainen. Nyt pitää kai yrittää hankkiutua uurnille, vaikken usko
että sillä on merkitystä.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Jan 28, 2024, 3:36:02 PMJan 28
Kakkoskierros on parempi. Stubbiloiden emännät pannaan täyteen, sanoi Alex.

Matti Lehtiniemi

Jan 28, 2024, 5:18:29 PMJan 28
Keke Ketonen kirjoitti 28.1.2024 klo 21.23:
> Matti pressaksi! Venttiilin älymystön ainoa jäsen. Loppuu se saatanan
> luotonlaajennuskin.

No ollaanko siellä Helsingissä tyytyväisiä kun oma tyyppi on saatu taas
toiselle kierrokselle.
Rahan painaminen omaille tileille voi taas jatkua ongelmitta, jos
stubbista tulee pressa.

Minun valitseminen Suomen johtajaksi ei olisi pelkästää minun etu , vaan
teidän vajakkien etu myös.

En ole seurannut presidentinvaalitenttejä, enkä äänestänyt.
Haavisto olisi näistä kahdesta parempi, ei usko lännen
globalistiroistojen ja imperialistien agendaan yhtä pahasti kuin Stubb.
Tosin ei hänkään ole mikään järjen jättiläinen.

Antonio pitää tosin laittaa aisoihin.Jos se humalapäissään läimii ja
(hakkaa ?) naisia, ei se ole kunniaksi Suomelle.
Jonkun prinsessa Catherinen lyöminen Lontoossa ei teksi hyvää Haaviston
maineelle.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

Keke Ketonen

Jan 28, 2024, 7:18:15 PMJan 28
Matti Lehtiniemi kirjoitti 29.1.2024 klo 0.18:

> [...]
> stubbista tulee pressa.
>
> Minun valitseminen Suomen johtajaksi ei olisi pelkästää minun etu , vaan > teidän vajakkien etu myös.

Nyt sinulla on melkoisella varmuudella 7:semän venttiiliä lukevan
vankkumaton tuki etkä tarvitse enää kuin 19993 kannattajakorttia
muualta, jos kansanliikkeen ehdokkaana lähdet vaaleihin.

> [...]
> (hakkaa ?) naisia, ei se ole kunniaksi Suomelle.
> Jonkun prinsessa Catherinen lyöminen Lontoossa ei teksi hyvää Haaviston

Ruotsi on kuitenkin ensimmäinen valtiovierailukohde. Kännissä heiluessa
siellä on tosi vaikeaa olla osumatta prinsessa Viktorian leukaan, vaikka
kuinka yrittäisi oll varovainen.

Matti Lehtiniemi

Jan 28, 2024, 11:41:16 PMJan 28
Keke Ketonen kirjoitti 29.1.2024 klo 2.18:
> Ruotsi on kuitenkin ensimmäinen valtiovierailukohde. Kännissä heiluessa
> siellä on tosi vaikeaa olla osumatta prinsessa Viktorian leukaan, vaikka
> kuinka yrittäisi oll varovainen.

Eikö voisi kokeilla ensimmäisenä vierailukohteena Irania ?
Hyvällä tuurilla takaisin tulisi vain Haavisto, ei ne Suomen
presidenttiä uskalla homoudesta hirttää mutta Antonion kylläkin.

Se ratkaisisi kännissä törttöily-ongelman tämän pariskunnan osalta.
Haavistollahan oli se nuori rakastaja eduskunta-avustajana, Haavisto
pääsisi eroon Antoniosta ja Suomikin pääsisi.

No vitsi vitsi, toivottavasti Haavisto voittaa.

Kolmannen asteen Peelo

Jan 29, 2024, 2:32:35 AMJan 29
On 28.1.2024 20.51, Turo Juurakko formulated the following:
> Stubbista näyttää tulevan seuraava pressa. Suomalaisilla ei ole makua
> eikä ymmärrystä. Noh, näillä mennään.

Saadaan historiallisen tyhmä presidentti, no kansa on puhunut ja näillä
mennään.

Sartsa

Jan 29, 2024, 3:51:13 AMJan 29
Samoin tässä tuumailin.

--
Vectum vestrum tenete!

Turo Juurakko

Jan 29, 2024, 5:31:29 AMJan 29
Haaviston ainoa mahdollisuus virkaan lieneekin siinä, että Halla-ahon
kannattajista riittävän suuri osa lamautuu äänestämättömyyden tilaan...

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Jan 29, 2024, 10:37:47 AMJan 29
Stubukka: "Tärkeintä on olla oma itsensä, eikä lähde kosiskelemaan
kenenkään ääniä..." (Huutonaurua). Jätkän koko vaalikampanjahan on ollut
presidentillisen roolin vetämistä.

--
Kirjoituksia kellarista

MR2

Jan 29, 2024, 12:22:07 PMJan 29
Muutin mieltäni, meinaan sittenkin mennä äänestämään. Asiaan vaikutti
se, kun tv-lähetyksessä näkyi, kun Haaviston taakse estradille alkoi
tulla kannattajia, sellaisia julkihomoja kuin Marco Bjurström ja Jani
Toivola. Monet muutkin varmaan hinttejä. Stubbia sitten vaikka hampaat
irvessä.

--
MR

Turo Juurakko

Jan 29, 2024, 12:30:53 PMJan 29
Niin, homottelijathan nämä vaalit luultavasti ratkaisee. Surullista
suomalaisen demokratian kannalta.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Jan 29, 2024, 4:37:24 PMJan 29
Se on kyllä totta, että kannattajakuntakin voi vaikuttaa näkemyksiin.
Twitteristä saa varttitunnissa "rokotteen" niin persuutta kuin
vihervasemmistolaisia kohtaan.

Turo Juurakko

Jan 30, 2024, 1:04:10 AMJan 30
Ja näemmä kaikkia muitakin.

--
Kirjoituksia kellarista

Jan 30, 2024, 2:32:35 AMJan 30
Matti Lehtiniemi wrote:

> No vitsi vitsi, toivottavasti Haavisto voittaa.

???

Topologi on matemaatikko, joka ei erota kahvikuppia munkkirinkilästä.
- John Kelley (In N. Rose, Mathematical Maxims and Minims)

Jan 30, 2024, 2:32:35 AMJan 30
Turo Juurakko wrote:
> Stubbista näyttää tulevan seuraava pressa. Suomalaisilla ei ole makua
> eikä ymmärrystä. Noh, näillä mennään.

No jos et tykkää Stubbista, miksi et äänestänyt Halla-ahoa?? Jos Jussi olisi
päässyt toiselle kierrokselle, hänellä olisi sitten ollut hyvät
mahdollisuudet voittaa koska Stubbi on globalisti ja federalisti ja
wokettaja jne. Nyt siellä on kaksi globalistiwokettajaa, ei mitään muuta
eroa kuin että toinen on avoimesti täyshomo, toinen on kuulemma aikoinaan
tunnustanut olevan bi, siis puolihomo...

Juha-Pekka on, antakaa anteeksi suorasukaisuuteni, ällöttävä paska!
- Raimo "asiallinen keskustelija" Suonio, 6.3.2012, s.k.evoluutio

Jan 30, 2024, 2:32:36 AMJan 30
Et kai vaan ole itse homo...!?

Atheists will never be satisfied because they are not seeking truth, they
are seeking to guard a paradigm.

Jan 30, 2024, 2:32:36 AMJan 30
Turo Juurakko wrote:
> Joo, olen kehno kansalainen.

Niin olet. Etkä ilmeisesti yritäkään muuttua paremmaksi?

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

Keke Ketonen

Jan 30, 2024, 6:23:52 AMJan 30
Välillä olen kyllä epäillyt, että jotkut pyrkivät nostamaan
henkilön/puolueen A kannatusta tai tekemään ainakin hallaa
henkilölle/puolueelle B esiintymällä niin kiilusilmäisen sekopäisinä
henkilön/puolueen B kannattajana, että täyspäiset ainakin kavahtavat
henkilöä/puoluetta B.

Turo Juurakko

Jan 30, 2024, 8:46:54 AMJan 30
TJT2 kirjoitti 30/01/2024 klo 08:43:

> No jos et tykkää Stubbista, miksi et äänestänyt Halla-ahoa??

Haluan, että maan johtajalla on kyky empatiaan, eikä ole pelkkä jääpatsas.

> Jos Jussi
> olisi päässyt toiselle kierrokselle, hänellä olisi sitten ollut hyvät
> mahdollisuudet voittaa koska Stubbi on globalisti ja federalisti ja
> wokettaja jne.

Halla-aholla on enemmän vastustajia kuin kellään muulla. Olisi hävinnyt
Stubbille vieläkin selkeämmin lukemin.

Sinun on yksibittisillä aivoillasi tätä tietenkin vaikea ymmärtää, mutta
katson vähän isompaa kuvaa kuin kuka on wokettaja. Sinulle se ilmeisesti
riittää hypätäksesi Venäjän ja Putinin kelkkaan ja faniksi kun siellä ei
olla wokettajia.

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Jan 30, 2024, 8:48:54 AMJan 30
TJT2 kirjoitti 30/01/2024 klo 08:49:

> Et kai vaan ole itse homo...!?

Joo, niin kuin yli 40% suomalaisista. Jos kykenisit empatiaan, tämäkään
asia ei olisi sinulle niin hämmentävä.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Jan 30, 2024, 8:51:05 AMJan 30
After serious thinking Turo Juurakko wrote :
Mutta onneksi Haaviston kannattajat tekevät ahkerasti työtä sen eteen,
että muistavat haukkua persuja joka käänteessä.
Aika moni on saanut siitä sytykkeen lähteä sittenkin äänestämään
Haavistoa vastaan, vaikka aluksi ajattelivat olla äänestämättä.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Turo Juurakko

Jan 30, 2024, 9:04:13 AMJan 30
Jep, eikä kukaan ole niin pitkävihainen kuin loukattu persu.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Jan 30, 2024, 11:24:24 AMJan 30
Todennäköisesti Rehnin äänestäjistä niin suuri prosentti äänestää
Stubbia, että on vaalin lopputuloksen kannalta about merkityksetöntä,
jäävätkö Halla-ahoa äänestäneet kotiin vai käyvätkö äänestämässä
Stubbia. Ainoa mahdollisuus persuille toimia ns. presidentintekijänä on
se, että he lähtevät laajamittaisesti äänestämään Haavistoa eli tekevät
Haavistosta presidentin Stubbin sijaan.

Oikeastaan ainoa jännitys liittyy siihen, onnistuuko Stubb kahden viikon
aikana möläyttämään jotain sellaista, joka saa suuren joukon äänestäjiä
siirtymään Haaviston taakse. En ole katsonut kuin pari vaalitenttiä ja
niissä hän näyttäisi esittävän juttujaan samalla ylimielisyyden tuomalla
varmuudella kuin aikoinaan haukkui muita pölhöpopulisteiksi ja
russofobisiksi.

Matti Lehtiniemi

Jan 30, 2024, 1:06:42 PMJan 30
TJT2 kirjoitti 30.1.2024 klo 8.44:

> ???

Löin vetoa Haaviston puolesta kertoimella 13 Betfairin exchangessa.
Voitan 3 euron panoksella 39 jos Haavisto voittaa.

Miten ne voi pitää Haaviston mahdollisuuksia noin pieninä ?
Stubbhan on natsi, ajaa sokeasti eliitin etua edes tajuamatta sitä.

Jan 30, 2024, 1:45:16 PMJan 30
Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> writes:

> Miten ne voi pitää Haaviston mahdollisuuksia noin pieninä ?
> Stubbhan on natsi, ajaa sokeasti eliitin etua edes tajuamatta sitä.

Sanoisin, että toi vaali on ihan selvä. Ekalla kierroksella noi oli
about tasan.

1) Stubbin äänisaalin ekalla kierroksella lieni jäänyt vähän vajaaksi
todellisesta kannatuksesta, ja Haaviston hieman korkeahkoksi, kun jengi
piti galluppien perusteella Stubbin jatkoon pääsyä varmana, ja sitten
taktisesti äänesti Halla-ahoa tai Haavistoa vastaan (Kumman nyt sitten
halusikaan putoovan)

2) Nyt toisella kierroksella persuista osa saattaa jäädä himaan, mutta
ne jotka äänestävät, niin tuskin suurissa määrissä Haavistoon päätyvät,
kun se on enemmän mamuttajan maineessa kuin Stubbi.

3) Myös Rehnin porukoista suurin osa päätynee Stubbin puolelle, vaikka
jakautuukin tasaisemmin, kun persuäänestäjät.

Noi jo riittääkin Stubbin valitsemiseksi, ja kun myös Essayahin,
Aaltolan ja Harkimon äänestäjien äänet todennäköisesti päätyy Stubbin
puolelle, niin tuskin on edes tiukka kisa.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Matti Lehtiniemi

Jan 30, 2024, 1:53:45 PMJan 30
Ari Saastamoinen kirjoitti 30.1.2024 klo 20.45:
> Noi jo riittääkin Stubbin valitsemiseksi, ja kun myös Essayahin,
> Aaltolan ja Harkimon äänestäjien äänet todennäköisesti päätyy Stubbin
> puolelle, niin tuskin on edes tiukka kisa.

Kyllä mä uskon että vihervasemmisto äänestää Haavistoa.
Siitä huolimatta että hän on sanonut ettei ole lainkaan punainen.

Stubb yritti lipävästi kalastella perussuomalaisia sanomalla että
perussuomalaisista on tullut iso tekijä suomalaisessa politiikassa.
Aika paljon onkin kyse Rehnin ja PS äänestäjistä.
Jäävätkö he kotiin vai äänestävätkö Stubbia ?

Onhan mahdollista että PS äänestävät taktisesti Haavistoa koska Stubb on
niin paha globalisti ja EU:n etujen ajaja.

Stubbhan _itse_ uskoo että hän on Suomen kansan puolella, vaikka juuri
hänen kaudellaan alettiin helsingissä painamaan euroja tyhjästä
reilummin ja tietysti euroopassa.
Käytännössä hän ajaa aivan täysillä helsingin eliitin ja euroopan
eliitin sekä NATOn etuja.

Jan 30, 2024, 2:13:43 PMJan 30
Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> writes:

> Kyllä mä uskon että vihervasemmisto äänestää Haavistoa.
> Siitä huolimatta että hän on sanonut ettei ole lainkaan punainen.

Niin mäkin. Siksi edellisestä viestistäni jätinkin ne mainitsematta kun
mietin, että kuka äänestää Stubbia

> Onhan mahdollista että PS äänestävät taktisesti Haavistoa koska Stubb
> on niin paha globalisti ja EU:n etujen ajaja.

Kaikkihan on mahdollista, mutta pakolaiset on persuille isompi paha kuin
EU, joten tuskin päätyvät Haavistoon. (Eikä Haavistokaan kyllä mitään
EU/EURO -eroa haikaile)

Jan 30, 2024, 2:17:36 PMJan 30
Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> writes:

> hänen kaudellaan alettiin helsingissä painamaan euroja tyhjästä
> reilummin ja tietysti euroopassa.

Ja ketään äänestäjäkunnassa ei kiinnosta sun luotonlaajennusjutut.
(Ketään on kieltämättä aika vahva sana, mutta uskoisin kiinnostuksen
olevan prosentin murto-osia, joten sanon noin. - Eikä se myöskään
tarkoita samaa kuin "kukaan" vaikka turkulaiset niin luuleekin ;)

Kolmannen asteen Peelo

Jan 30, 2024, 3:05:51 PMJan 30
On 30.1.2024 20.06, Matti Lehtiniemi formulated the following:

> [...]
>
> Miten ne voi pitää Haaviston mahdollisuuksia noin pieninä ?
> Stubbhan on natsi, ajaa sokeasti eliitin etua edes tajuamatta sitä.

Stubb on ääliö, mutta Pekka on älykäs myyrä joka aktivoituu kun tulos on
selvä.

Rutto vs kolera.

Keke Ketonen

Jan 30, 2024, 8:26:35 PMJan 30
Ari Saastamoinen kirjoitti 30.1.2024 klo 21.13:

> Kaikkihan on mahdollista, mutta pakolaiset on persuille isompi paha kuin
> EU, joten tuskin päätyvät Haavistoon. (Eikä Haavistokaan kyllä mitään
> EU/EURO -eroa haikaile)

Aika idioottijuttuja alkavat olla persujen puheet:

"Perussuomalaisten varapuheenjohtaja Sebastian Tynkkynen suosittelee
A-studion haastattelussa molempia presidenttiehdokkaita pyytämään
rehellisesti anteeksi perussuomalaisilta, mikäli he haluavat puolueen
kannattajien äänet itselleen."

https://yle.fi/a/74-20072165

Matti Lehtiniemi

Jan 30, 2024, 8:42:28 PMJan 30
> [...]
> Kaikkihan on mahdollista, mutta pakolaiset on persuille isompi paha kuin
> EU, joten tuskin päätyvät Haavistoon. (Eikä Haavistokaan kyllä mitään

Noinhan se taitaa olla. Haavistoon sijoittamani 3 euroa lienee
menetettyä rahaa.

Matti Lehtiniemi

Jan 30, 2024, 8:48:48 PMJan 30
Ari Saastamoinen kirjoitti 30.1.2024 klo 21.17:
> [...]
> olevan prosentin murto-osia, joten sanon noin. - Eikä se myöskään
> tarkoita samaa kuin "kukaan" vaikka turkulaiset niin luuleekin ;)

Totta puhut.Luotonlaajennus on liian vaikea asia hahmotettavaksi ihmisille.
En kykene ymmärtämään miten olemattoman pieni osa ihmisistä tajuaa
luotonlaajennuksen moraalittomuuden.

Stubb+Trump kombinaatiossa on se hyvä puoli, että sillä saatettaisiin
saada aikaiseksi maailmansota.
Trump on hullu ja Stubb on älyllisesti yksinkertainen.

Luotonlaajennuksen takia holtittomasti lisääntyvä planeettamme väestö
saisi aikaa pitkään kaivatun leikkauksen ihmisten määrään.
Onhan tämä hieman Linkolalaista ajattelua mutta jotain tälle tilanteelle
pitäisi tehdä ennen kuin hävitämme arvokkaat Amazonin sademetsät ja
muunkin luonnon.

Keke Ketonen

Jan 30, 2024, 9:13:48 PMJan 30
Matti Lehtiniemi kirjoitti 31.1.2024 klo 3.42:

> Noinhan se taitaa olla. Haavistoon sijoittamani 3 euroa lienee
> menetettyä rahaa.

Menetettyä ainoastaan sinun kannaltasi. Jollekin toiselle se on
pelivoittoa tai firman tuottoa.

Matti Lehtiniemi

Jan 30, 2024, 9:34:41 PMJan 30
Keke Ketonen kirjoitti 31.1.2024 klo 4.13:
> Menetettyä ainoastaan sinun kannaltasi. Jollekin toiselle se on
> pelivoittoa tai firman tuottoa.

On tässä vielä mahdollisuudet jos PS + Rehn äänestäjät päättävät
kollektiivisesti taktisesti äänestää Stubbia vastaan.

Jan 31, 2024, 1:51:25 AMJan 31
Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> writes:

> Luotonlaajennuksen takia holtittomasti lisääntyvä planeettamme väestö
> saisi aikaa pitkään kaivatun leikkauksen ihmisten määrään.

Ensinnäkin väestö lisääntyy lähinnä vähemmän kehittyneissä yhteisöissä
eikä suinkaan siellä, jossa luotonlaajennuksesta nautitaan.

Ja toisekseen väestönkasvu on hidastunut jo jonkin aikaa, ja ennusteen
perusteella väkimäärä kääntyy jopa laskuun jossain vaiheessa (en muista
ennusteen vuosilukuja, mutta on siihen vielä vuosia)

Jan 31, 2024, 1:53:25 AMJan 31
Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> writes:

> Totta puhut.Luotonlaajennus on liian vaikea asia hahmotettavaksi ihmisille.

Ei se edes ole mikään monimutkainen asia, joten voisin hyvinkin
kuvitella ihmisten ymmärtävän sen.

Matti Lehtiniemi

Jan 31, 2024, 4:53:45 AMJan 31
Ari Saastamoinen kirjoitti 31.1.2024 klo 8.51:
> Ensinnäkin väestö lisääntyy lähinnä vähemmän kehittyneissä yhteisöissä
> eikä suinkaan siellä, jossa luotonlaajennuksesta nautitaan.

Luotonlaajennuksella rakennetaan taloja länsimaissa, jotka täytetään
mamuilla.
Sehän on yksi suurimpia syitä, miksi ne tulee tänne.
Rahaa + asunto.
Sitten kun mamujen ei tarvitse kantaa vastuuta mistään, ne lisääntyy ja
tekee lapsia.Sossu maksaa.

JiiHoo

Jan 31, 2024, 7:12:51 AMJan 31
It happens that Matti Lehtiniemi formulated :
> Onhan mahdollista että PS äänestävät taktisesti Haavistoa koska Stubb on niin
> paha globalisti ja EU:n etujen ajaja.

Aivan varmasti persut äänestävät jotain isis-terroristien maahan
lennättäjää ja puoluetta, joka teki kaikkensa saadakseen hallituksen
kaatumaan rasismiulinallaan.

JiiHoo

Jan 31, 2024, 7:14:21 AMJan 31
After serious thinking Keke Ketonen wrote :
Koskaan ei kannata olla yrittämättä sitä, että kuinka paljon poliitikko
on valmis nuolemaan persettä.
Hauska heitto Tynkkyseltä.

Turo Juurakko

Jan 31, 2024, 7:38:25 AMJan 31
JiiHoo kirjoitti 31/01/2024 klo 14:14:

> Koskaan ei kannata olla yrittämättä sitä, että kuinka paljon poliitikko
> on valmis nuolemaan persettä.
> Hauska heitto Tynkkyseltä.

Stubukkahan jo lipoi vähän kieli ruskeana eilisessä IS:n
kaksintaistelussa. Voi olla, että johtuu pelkästään minusta, mutta en
itse ainakaan haluaisi tuollaista ruskeakielistä pressaksi. Vaalien
jälkeen naamarit riisutaan ja paljastetaan sitten mitä kansa tulikaan
tilanneeksi. Veikkaan joka tapauksessa että Stubbi on yhden kauden
presidentti. Luultavasti vetäytyy omasta halustaan.

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Jan 31, 2024, 8:38:39 AMJan 31
JiiHoo kirjoitti 31.1.2024 klo 14.12:
> Aivan varmasti persut äänestävät jotain isis-terroristien maahan
> lennättäjää ja puoluetta, joka teki kaikkensa saadakseen hallituksen
> kaatumaan rasismiulinallaan.

No nyt on kaksi paskaa vaihtoehtoa, josta valita.
HS väittää että Stubbin kannatus on selvästi isompi, mutta HS:hän ajaa
helsinkiläisten etua, ja helsingin eliitin etu on Stubb.
Heidän kannatusäänestäjänsä tuski ovat mitenkään analyyttisesti valikoituja.

Jos nyt ne PS:n ja Rehnin kannattajat jotka pitävät Stubbia isompana
pahana lopettavat äänestämisen, saamme presidentiksi Stubbin.
Joka minun mielestäni on selvästi isompi paha.

JiiHoo

Jan 31, 2024, 9:36:40 AMJan 31
on 31.1.2024, Turo Juurakko supposed :
Pääasia ettei Haavistosta tule ikinä pressaa. Näytöt on sen verran
vahvat ryssien etujen ajajana ettei sellaista voi laittaa pressaksi.
Stubbi on lähinnä ollut tyhmä ja ei ole näyttöä, että se olisi ryssien
taskussa kuten Haavisto.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

Turo Juurakko

Jan 31, 2024, 10:23:01 AMJan 31
Juu juu, niinpä niin... sinähän Trumpin puolustelijana olet Putinin ja
muiden diktaattoreiden kanssa veljeilijöiden kokemusasiantuntija.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 1, 2024, 2:43:30 AMFeb 1
Turo Juurakko presented the following explanation :
Voishan sitä Trumppiakin arvostella ihan oikeiden asioiden takia eikä
keksittyjen paskapuheiden.

Feb 16, 2024, 2:56:59 AMFeb 16
Matti Lehtiniemi wrote:
> Löin vetoa Haaviston puolesta kertoimella 13 Betfairin exchangessa.
> Voitan 3 euron panoksella 39 jos Haavisto voittaa.

Paljonko olisit voittanut, jos olisit ymmärtänyt lyödä vetoa Stubbin
puolesta?

> Miten ne voi pitää Haaviston mahdollisuuksia noin pieninä ?

Koska se on pakoputkipekka.

> Stubbhan on natsi, ajaa sokeasti eliitin etua edes tajuamatta sitä.

Joten on siis kansallissosialistin vastakohta. Btw, oletko sinä koskaan
harkinnut kansallissosialistiksi kääntymistä?

Topologi on matemaatikko, joka ei erota kahvikuppia munkkirinkilästä.
- John Kelley (In N. Rose, Mathematical Maxims and Minims)

Feb 16, 2024, 2:57:00 AMFeb 16
Turo Juurakko wrote:

> Haluan, että maan johtajalla on kyky empatiaan, eikä ole pelkkä
> jääpatsas.

Mistä olet saanut harhaluulon, että Halla-aholla ei olisi kykyä...?

> Halla-aholla on enemmän vastustajia kuin kellään muulla.

Valitettavasti, mutta juuri siksi sinunkin olisi pitänyt siirtyä pois sieltä
vastustajien leiristä kannattajien leiriin.

> Olisi hävinnyt Stubbille vieläkin selkeämmin lukemin.

Tämä jäi nyt testaamatta, mutta ehkä 6 vuoden päästä näemme...?

> Sinun on yksibittisillä aivoillasi tätä tietenkin vaikea ymmärtää,

Miksi sinulla on tuollainen sadistinen tapa solvata sen asemesta että
osoittaisit empatiaa?

> mutta katson vähän isompaa kuvaa kuin kuka on wokettaja. Sinulle se
> ilmeisesti riittää hypätäksesi Venäjän ja Putinin kelkkaan ja faniksi
> kun siellä ei olla wokettajia.

Se on yksi oleellisimmista asioista, mutta ei tietenkään ainoa, minähän olen
kertonut että harkitsin Li Andersonin äänestämistä koska hän tuntee empatiaa
palestiinalaisia kohtaan. Kuten myös aiheesta kirjan kirjoittanut Anna
Kontula, oletko lukenut kyseisen teoksen? Jos et, miksi et??

Saksassa sekä yksilönkehityksestä että evoluutiosta käytettiin 1900-luvulle
saakka samaa nimitystä Entwicklung.
- Mayr

Feb 16, 2024, 2:57:00 AMFeb 16
Turo Juurakko wrote:

> Joo, niin kuin yli 40% suomalaisista.

Olen täysin varma, että yli 40 prossaa suomalaisista EI OLE homoja, sen
sijaan sinusta en tiedä kun et ole vastannut tähänkään, geenitestisi
tuloskin vielä arvoitus. Se tosin osaa kertoa vain juutalaisuuden, ei
homoutta.

> Jos kykenisit empatiaan,
> tämäkään asia ei olisi sinulle niin hämmentävä.

Nimenomaan minä kykenen, kuten myös ymmärtämään prosenttimatematiikkaa. Ja
epigenetiikkaa, ECM liittyy siihen oleellisesti, toisin kuin idolisi
Stenberg harhoissaan luuli, ks sigu.

Mikäli edes villeimmissäsi hetkissäsi kuvittelet että ECM (Extracellular
matrix) liittyisi yhtään mitenkään epigenetiikkaan suosittelen että aloitat
alusta taikka myyt kirjan käytettyna.
- Kaj Stenberg, 17.11.2018, s.k.evoluutio