Nyt ne ryssat juoksi

Harmi vain Heinosen kannalta, että väärä suunta, valtasivat Bahmutin
"The head of the Russian private army Wagner has said his fighters have
completed the capture of Bakhmut in eastern Ukraine,.."
https://www.aljazeera.com/news/2023/5/20/russias-prigozhin-claims-complete-capture-of-bakhmut

Ukrainalaiset tosin väittävät, että jollain lentokonealueella(??) käytäisiin
vielä jotain taisteluita
""Heavy fighting in Bakhmut. The situation is critical," Deputy Defence
Minister Ganna Malyar posted on Telegram. She said Ukrainian troops were
"holding the defence" in the city's "Airplane area"."

May 20, 2023 - Prigozhin says Wagner forces have completed the capture of
Bakhmut. Ukraine says the situation there is critical, with its troops still
defending the southwestern part of the city.
https://www.aljazeera.com/news/2023/5/20/the-battle-for-ukraine-bakhmut-a-timeline

Saammeko uuden ennustuksen, vai joko Heinonen on luovuttanut?

Heikki Heinonen

Joku pieni nurkka Bahmutia on kai vielä ukrainalaisten hallussa mutta sillä ei ole kauheasti arvoa. Uusin
ennustukseni on että Ukraina tekee pihtiliikkeen ja saartaa koko Bahmutin. Tämä käynnistyy jo ensi yönä.

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 21.5.2023 klo 9.46:

Tuli suuri ja mahtava keväthyökkäys ja ryssät juoksi karkuun.
Näin ainakin luotonlaajentajien unelmissa.

Mä veikkaan että seuraava vaihe heillä on yrittää keksiä valhe
itsellensä, että miksi he voisivat tehdä rauhan.
Todennäköisesti se liittyy jotenkin ihmishenkien säästämiseen.

Onhan luotonlajentajat koulutettuja ja sivistyneitä ihmisiä.
(Totuus tietysti on se, että laittamalla vaikka ranskalaisia naisia ja
vanhuksia poliisi hakkaamaan on saavutettavissa helpommin pelkotilila
kansassa, jolla jatkaa rahan painamista omille tileilleen)

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

Heikki Heinonen

On Sun, 21 May 2023 14:00:18 +0300, Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> wrote:

> [...]
>vanhuksia poliisi hakkaamaan on saavutettavissa helpommin pelkotilila
>kansassa, jolla jatkaa rahan painamista omille tileilleen)

Bahmutissa oli salainen juutalaisten rahanpainokone mutta ikävä kyllä se tuhoutui pommituksissa. Ryssät ryssi
tämänkin asian.

Heikki Heinonen wrote:
> [...]
> sillä ei ole kauheasti arvoa. Uusin
> ennustukseni on että Ukraina tekee pihtiliikkeen ja saartaa koko

Aamun uutisissa ei ollut mitään mainintaa kyseisestä liikkeestä... Mihin
päivämäärään mennessä kyseisen saarron pitäisi valmistua?

Heikki Heinonen

Se on kato salainen hyökkäys. Kumpikaan osapuoli ei halua paljastaa siitä mitään.

Keke Ketonen

Koukkaavat pohjoispuolella kuulemmaa vähän kauempaa Belgorodin kautta.

Heikki Heinonen wrote:
> On Mon, 22 May 2023 11:24:13 +0300, "TJT2"
>
> Se on kato salainen hyökkäys. Kumpikaan osapuoli ei halua paljastaa
> siitä mitään.

Niin salainen että eivät itsekään tiedä...?